Hakutulokset

1. O

Toiveena vauva 2017-2018

Hei tuli muuten tästä mieleen että eikös vadelmanlehtitee jollain tapaa tasapainota sekaisin olevaa hormonitoimintaa? Se on joku ikivanha luonnonlääke, rohdosjuttu. En vaan muista miten sen piti auttaa ja mihin asiaan.
  2. O

Toiveena vauva 2017-2018

Oi onnea teris!!:love:
  3. O

Toiveena vauva 2017-2018

Oho. Selkeä viiva ja vieläpä punainen tuossa näkyy kyllä. Soita neuvolaan ja kysy. Hei mäkin näin kerrankin r-testissäni kaks viivaa, raskautta se ei tosin tarkota mutta sydän meni kyllä vähäksi aikaa epäjärjestykseen! :D Mulla oli siis tuolla vielä viime kierrosta yksi puoliksi leikattu...
  4. O

Toiveena vauva 2017-2018

Hedelmällisintä oliskin puuhailla just ennen sitä ovista eikä sen aikana. Jos aatellaan että suurin osa naisista ovuloi aamupäivällä ja munasolu elää noin vuorokauden ja siittiöiden kypsyminen toimintakuntoon kestää 7h. Jos leikitään että munasolu terhakkaasti irtoaa tänään ja lähtee matkaamaan...
  5. O

Toiveena vauva 2017-2018

Onko sun munasarjat ultrattu? Soita lääkärille, kyllä noilla kiertopäivillä pitäs jo jatkotutkimuksiin päästä. Mulla aikoinaan kierrot lähti pidentymään ja lopulta menkat loppui kokonaan. Ultrassa näkyi pco ja kierto käynnistettiin teroluteilla ja clomit sain heti. Tiedän kuinka raskasta tuo on...
  6. O

Toiveena vauva 2017-2018

Tuon tuntuman etsimisen voisin kyllä ottaa tähän oviksen etsimisen oheistuotteeksi. Sen normiolemuksen kuitenkin tiedän, siis tämän nenäolomuodon. Onko se "muhju vähän niinku puolimätä omena vai millanen?
  7. O

Toiveena vauva 2017-2018

En mäkään kohdunnapukan perusteella osaa kierron kulusta oikein mitään päätellä kun en ole sitä koskaan kunnolla seurannut. Mutta ei mun mielestä siinä ole mitään kummallista että nainen oman kiertonsa ja kroppansa tuntee jos sen kanssa on kuitenkin jokusen vuosikymmenen jo elänyt. Jonkun verran...
  8. O

Toiveena vauva 2017-2018

Hehee mä taidan olla vähän säälittävä mutta nappasin FF:n lämpökäyrältä kaksi epämääräisen näköistä mittaustulosta pois niin se tarjoili sinne mulle epävarmaa ovista ja sen mukaan nyt olis dpo 9 menossa. Oikeasti nuo lämmöt on kyllä niin alhaalla että tuskin pitää paikkaansa mutta olo on niin...
  9. O

Toiveena vauva 2017-2018

Rosmariini86, iitata en mä voi tuota kiskoa vielä sarvesta enkä korvasta tutkittavaksi kun ei ole edes lähetettä vielä. :ROFLMAO: Mutta oikeesti, on se miehelle paha paikka, kyllä mä sen ymmärrän. Mutta tämä nyt on sellanen asia jonka eteen itse nöyrryn mihin vaan niin sen saa tehdä toinenkin...
  10. O

Toiveena vauva 2017-2018

Mulla on ainakin luteaalivaihe just tuon 16 vrk. Joku kierto venähti 18 päivään (tai erehdyin oviksen ajankohdasta) ja sillon kans koitin googletella tuloksetta aiheesta. Ajattelin että keltarauhanen on vaan hitusen keskiarvoa vahvempi ja hyvä niin. Tämä kävi lääkärissä äsken. Ei suosiolla...
  11. O

Toiveena vauva 2017-2018

Suurinpiirtein. 3-5 pvää kestää matka kohtuun ja siitä parisen päivää niin kiinnittyy. Muistaisin kyllä lukeneeni että vaihtelua saattaisi olla tuossa kyllä jonkun verrankin ja eri lähteissä on vähän eri lukuja.
  12. O

Toiveena vauva 2017-2018

Hei soitin terveyskeskukseen ja sain huomisaamulle peruutusajan! Jätin kyllä jonku verran taustatietoja kertomatta ajanvaraajalle, kuinkahan kiukkusia ne mahtaa olla..:ninja: Täällä kun ei millään meinaa saada lääkäriiin aikaa ellei ole mitään akuuttia niin sanoin vaan että esikoista tehdessä...
  13. O

Toiveena vauva 2017-2018

On tämä kroppa omituinen. Nyt kun tiedän että oikeasti ainakaan tässä kierrossa en ovuloinut niin kropan oireilu on paljon vahvempaa kuin silloin kun ovis on tapahtunut. :giggle: Alamaha on pinkeä ja vähän turvoksissa ja nipistelee, hormonifinniä pukkaa naamaan, tukka rasvottuu jne jne.. Mutta...
  14. O

Toiveena vauva 2017-2018

Mun mielestä r-testeistä kun porukka tehnyt vertailevaa tutkimusta täällä palstalla niin nuo "herkät" One stepin liuskat on näyttänyt oikeet plussat huonommin kuin PC ja sitten taas ovat antaneet turhaa viivanpaikkaa. Muistaakseni jokunen kai reklamoikin niistä.. Tuolla Himotestaajien ketjussa...
  15. O

Toiveena vauva 2017-2018

Kiitos taas listan päivityksestä. Mut voi vielä ottaa tuolta pois kun noi mun lämmöt meni jotenkin sekaisin. Hihkasen sitten kun saan varmemman tiedon oliko se ovis tossa kohtaa vai ei.. :)
  16. O

Toiveena vauva 2017-2018

No voihan rähmäkäpylä sentään. Eilen aamulla lämpökäyrä lähti komeasti ylöspäin mutta tänään olikin romahtanut takasin alas ja FF nappasi multa oviksen pois. En mä nyt sitten oliko mulla ovis jo vai ei. Aarghh.. :confused: No nyt on kumminkin kp 15 ja jos nyt tässä kohtapuoliin vielä kellistän...
  17. O

Toiveena vauva 2017-2018

Täällä dpo 1. Testeihin nyt piirty vähänmitä sattuu mut pari päivää sitten oli vahvimmillaan, eilen oli aamupäivällä vihlontaa ja tänä aamuna lähtenyt lämpö nousuun. Oon huomannut että mulla oviksen aikoihin, ennen ja jälkeen, esiintyy vähän pahoinvointia. Tässä kierrossa tuntuu olevan oikeen...
  18. O

Toiveena vauva 2017-2018

Oi kuinka hienoa Armadillo! Olette tekin jo vissiin hetken saanut odotella omaa vuoroanne? Onnittelut! :love:
  19. O

Toiveena vauva 2017-2018

Tuleepas ryhmään nyt uusia kuumeilijoita, tervetuloa! :) Tää tekee täällä nyt ovistestejä ukolta salaa.. :ninja: En kyllä tiedä onko niistä nyt suoranaisesti mitään iloa kun viimekierron lopulta saakka näyttänyt viitä vaille plussaa. Mutta tehdään nyt kun niitä kerran on, saapahan jotain...
  20. O

Toiveena vauva 2017-2018

Heippa! Ei mitään raportoitavaa tai asiaa, kunhan kävin hakemassa hyvää mieltä toisten plussista. :) Isot onnittelut plussanneille!

Yhteistyössä