Hakutulokset

1. mannamakaroni

Kesäkuun keijukaiset maaliskuussa

Heh, meidän vauva kans aloittaa aina bailut jos jotain sokerista erehtyy suuhun panemaan! Seuraavan polven pullahiiri tulossa... :rolleyes: Mies on nyt sunnuntaihin asti laskettelureissulla, mutta täytyy vähän demonstroida sillekin mahan heilumista ensi viikolla. :p Se ei oikein vieläkään taida...
  2. mannamakaroni

@nobelius Hyvä kuitenkin, että saivat sen noron nyt eikä esim. vasta viikonloppuna, niin säästyitte siltä vitsaukselta. (y) En oo vielä ainakaan kuullut napsumista, mutta oon kuullut muilta että sellaista loppua kohden alkaisi kuulua. Tosi mysteeristä! Mulla eilen maha heilui aivan...
  3. mannamakaroni

Nyt on Savonlinna poistettu! Muistin et joku piti poistaa, mutta päässä oli musta aukko siinä kohtaa, että mikä se mahtoi olla niin en uskaltanut tätä ennen koskea. :LOL: Aika hurjia matkoja joutuu Suomessa ajelemaan synnytyssairaalaan (ja sitten kuulee tarinoita niistä autoon tai...
  4. mannamakaroni

26+0 poks!! Täkäläisenkin laskutavan mukaan alkaa siis 7. kuukausi ja viimeinen kolmannes. Tosi hurjaa että kolmen kuukauden päästä tyyppi todella muuttaa meille asumaan. :barefoot: Mulla ei kans oo vetänyt suonta mutta jalat kramppaa aina välillä ihan urakalla... muuten kyllä onneksi edelleen...
  5. mannamakaroni

Enpä viitsinyt itsekään kauheasti netissä roikkua tänä viikonloppuna, niin ihanasta kevätsäästä saatiin nauttia! +16 lämmintä ja auringonpaistetta, kyllä kelpaa vihdoin tämänkin vilukissan istua parvekkeella kahvilla. :geek: Nyt vaan nenä on ihan tukossa ja verta tulee aina niistäessä eli taisi...
  6. mannamakaroni

Aika hurjan kuuloinen lähtö on teillä kyllä ollut,@Nuutti79 ! Toivottavasti tällä kertaa menee vähän leppoisammin. :) Mä oon tota mustaherukansiemenöljyä syönyt nyt pari kuukautta kapseleina, @Hannakau. Juurikin sen vuoksi, että sen on tutkimuksen mukaan todettu vähentävän todennäköisyyttä...
  7. mannamakaroni

Onpa hassu tuo veroprosenttijuttu! Hyvä kun tuli esiin, nyt ehkä huomaan itsekin vilkaista sitä ja muokata jos tarpeen. :) Mulla ei vielä ole tullut raskausarpia, mutta nahka kyllä kutisee (tosin mulla on atooppinen iho eli kutisee aina talvisin) joten oon sitä rasvannut uskollisesti aina...
  8. mannamakaroni

Yyhhh, viime viikosta oli tullut äkkiä 2 kg! :eek: On kyllä niin turvonnut ja raskas olo koko ajan, etten yhtään ihmettele... Toivottavasti ei jää tämä vauhti päälle kovin pitkäksi aikaa. o_O Kuulostaa kyllä mimma tosi tutuilta nuo sydämen hakkaamiset ja käsien tärinät... Mun ei onneksi...
  9. mannamakaroni

En ole mahalleen uskaltanut käydä enää moneen viikkoon. Selälläkin vain hurjimpina hetkinä ja yleensä silloin joku tyyny tukemassa vähän kyljestä. :p Nukkuminen on kyllä mennyt siihen, että nukun mahdollisimman pitkään samassa asennossa, koska kyljen kääntäminen rupeaa olemaan sen verran...
  10. mannamakaroni

Kauhea touhuviikonloppu taas takana. Mulla on ehkä joku pesänrakennusvietti havaittavissa, kun koen (tavallistakin suurempaa) pakonomaista tarvetta pitää koti putipuhtaana. Pesin mm. asunnon kaikki ovet pitkästä aikaa, ja melko mustaa vettä tuli siitä tulokseksi. :sick: Lobbasin myös miehelle...

Yhteistyössä