Hakutulokset

1. mannamakaroni

Kesäkuun keijut 2017 huhtikuussa

Toivottavasti tosiaan rautakuuri puree, @mimma] ! Kahvin vähentämisen pitäisi kans auttaa (nimim. krooninen aneemikko :rolleyes:). Mä join ennen yhden ison ja yhden pienen kupin päivässä kahvia, mutta alkuraskaudessa tuli täys stoppi varmaan kolmeksi kuukaudeksi kun pelkkä ajatus tai hajukin...
  2. mannamakaroni

Kuulostaapa kurjalta tuo sun tauti, @sitruunasorbetti ! Varsinkin jos eivät töistä anna edes rauhassa pitää saikkua. :mad: Toivottavasti menee pian ohi tai edes syy selviää... Mä muuten äsken kans nauroin että oon kuin mikäkin mummeli kun mies ja kaverit lähti grillaamisen jälkeen vielä...
  3. mannamakaroni

Me käytiin tänään illalla tutustumassa synnärillä, ja mulla jäi tosi kiva fiilis käynnistä. Siellä oli remppa käynnissä, mutta sen pitäisi valmistua muutaman viikon sisään ja päästään sitten tuliteriin tiloihin tositoimiin! (y) Tuolla synnärillä oma lääkäri tulee aina mahdollisuuksien mukaan...
  4. mannamakaroni

Täällä alkaa myös painaa vähitellen loppuraskaus. Juuri tuossa tuulettelin viikonloppuna miehelle, kun raskaana oleminen on tähän asti alun pahoinvointia lukuunottamatta ollut niin helppoa että vaikka samaan lykkyyn toisen tekisi (no ei todellakaan, ei meillä ole varaa :ninja:), mutta nyt se...
  5. mannamakaroni

Mulla on samana päivänä seuraava lääkärikäynti kuin sulla @nobelius !(y) En yhtään tiedä, miten täällä sitten lopussa menee. Vissiin vähän tiheämmin seuraillaan... Meidän pitää ensi kerralla ottaa hinkuyskärokotteet, kun täällä on ilmeisesti sitä ollut hieman enemmän kuin ennen, niin vauva saa...
  6. mannamakaroni

Ai niin, yksi juttu mitä täältä ei tunnu saavan muualta kuin H&M:ltä on ne kärjelliset housut vauvalle. Tai no ihan ylipäätään housuja on tosi vaikea löytää vastasyntyneen koossa. En tajua, mitä ihmiset pitää niiden vauvoilla päällä, kun bodeja kyllä myydään mutta ei housuja! o_O Oletteko...
  7. mannamakaroni

Kurkkasin nopsaan Kappahlin ja Lindexin sivut, niistä ainakaan kumpikaan ei toimita ulkomaille... Ollaan kyllä kesällä tulossa Suomeen vierailulle, joten saan siinä samalla hamsteroitua tarpeelliseksi katsomiani vauvanvarusteita sieltä. :) Enkä siis sinänsä koe välttämättömäksi, että vaatteet...
  8. mannamakaroni

Jee, kiitos uudesta ketjusta @nobelius ! Ihanaa ja hurjaa, että on jo huhtikuu... :p Teille on kyllä tulossa tosi siro pikkuinen, @Nuutti79 ! Meidän mörssäri painoi vähän yli kilon jo tuossa viikolla 26+1. :oops: Oon ostanut koon 50 vaatteita ihan minimimäärän ja viikonlopun reissulta Saksasta...
  9. mannamakaroni

Kesäkuun keijukaiset maaliskuussa

Voi kurja noita supisteluita, @Lahja* ! Onneksi olet päässyt hyvään seurantaan kuitenkin ja vaiva otettu vakavasti. Ja tosiaan, ei enää kauaa niin ollaan jo turvallisilla viikoilla. Onpa teillä kaikilla valmistelut hyvällä mallilla... Meillä on tosiaan kassillinen vaatteita ja toinen vaippoja...
  10. mannamakaroni

Ei se lipasto ollutkaan oikean kokoinen, kun käytiin katsomassa... Muistin väärin, mitä mallia oltiin Ikeassa katsottu (mittojen puolesta) sopivaksi. Olisi muuten ollut ihan täydellinen ja hyvässä kunnossa, mutta se oli kyllä niin korkea että ei toivoakaan edes meillä hujopeilla vaihtaa vaippoja...
  11. mannamakaroni

Huh, mikä kesäaikaväsymys iski meikälle...! Sunnuntaina nukuin ja nukuin ja en olis millään herännyt. Sitten kun vihdoin kömmin aamukahville, tajusin että kellohan onkin jo yks. Hups. Sen sitten tietää, miten hyvin viime yönä sain nukuttua ja tänään silmät luppaa töissä. :confused: Tänään ekaa...
  12. mannamakaroni

Onpa kurja tilanne sulla töissä! Pystyiskö pomon kanssa puhua ihan kasvokkain (vai onko eri konttori yhtä kuin eri toimipiste)? On varmasti henkisesti tosi raskasta, jos pomoon ei saa mitään keskusteluyhteyttä, joten jos ei tilannetta saa keskustelemalla ratkeamaan niin kyllä mun mielestä...
  13. mannamakaroni

Selailin vähän nettiä ja useamman sivuston mukaan välilihan hierominen viimeisen raskauskuukauden aikana pitäisi auttaa repeämien välttämisessä ja toisaalta synnytyksestä toipumisessa. Ajattelin siis äitiysloman koittaessa ottaa tämän päivittäiseen kokeiluun. :) Samalla voisi muistaa myös...
  14. mannamakaroni

Hei tuosta epparista tuli mieleen, että jollain öljyllä kun hieroo välilihaa viimeiset odotusviikot niin pitäisi auttaa, eli ei tulisi niin pahoja repeytymiä. Onko kukaan kuullut vastaavaa? (Eli kehtaanko mennä kyselemään apteekkiin vai nauraako ne mut pihalle? :LOL:) Onpa sun työkaveri...
  15. mannamakaroni

Voi hitsiläinen, kyllä huomaa että energinen keskiraskaus rupeaa olemaan ohi itse kullakin! Tsemppiä vaivojen kanssa painiville, viikot onneksi vähenee (vähän liiankin) hurjaa kyytiä kohti laskettua aikaa. (y) Toivottavasti teillä pienellä vain hampaat oireili, @nobelius. Kyllähän sen...
  16. mannamakaroni

Kuulostaapa tosi ikävältä tuo valvominen @Nuutti79 ! Mulla oli tuota ihan alkuraskaudessa, ja vaikka olin yleensä ihan virkeä vaikka heräsin uuteen päivään kolmen tai neljän maissa nukuttuani viisi tuntia, se valvominen jo itsessään on tosi tylsää ja turhauttavaa... Oon päässyt alun...
  17. mannamakaroni

Onpas täällä nyt tautia liikkeellä! Kuulostaa tosi kurjalta niin yskä kuin vatsatautikin. :sick: Tsemppiä kovasti potilaille! Mulla on omasta mielestäni jo hirmu iso maha, mutta ei se kyllä tunnu muille juuri silmään käyvän. Edelleen järkytän viikottain jonkun kollegan kertomalla jääväni pian...
  18. mannamakaroni

Ai niin, tunnetteko muut, miten päin vauva milloinkin mahassa majailee? Mulla tuntuu oikealla melkein aina paljon kovempi kohta ja lääkärin mukaan vauva hengailee pää alas päin ja selkä tuossa oikealla. Potkuja ja liikkeitä tuntuu kuitenkin niin paljon joka puolella että välillä tuntuu kuin...
  19. mannamakaroni

Voi kurja @nobelius että teille iski tauti! Toivottavasti menee tosiaan nopsaan ohi, varmasti ikävä raskaana potea ja vielä pienen kanssa...:sick: Näin eilen tosi pitkästä aikaa isoa joukkoa vanhoja kavereita joista monilla on pieniä lapsia ja oli kiva saada heiltä neuvoja valmisteluiden...
  20. mannamakaroni

Mulla soittaa lääkäri (tai siis toivottavasti ei soita), koska täällä on sellainen systeemi että käydään joko kätilöllä tai lääkärillä ja mä valitsin tutun lääkärin, joka ottaa vastaan siellä sairaalassa missä haluan myös synnyttää. :) Tosi harmi, että sulla oli sokerit koholla, varsinkin jos...

Yhteistyössä