Hakutulokset

1. G

Joulukuun tontut -15

Enkeli samassa veneessä kellutaan! Mullakin sitä ruskeaa tuhrua tullu parina yönä, onneksi päivisin ei mitään. Mua rauhoittaa se, että rinnat on tullu kipeeksi pari päivää sitten ja pahenee vain, sitä ne ei oo ollu koskaan muuten kuin cerazetteja syödessä. Vielä pitäis malttaa huominen ja sitte...
  2. G

Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

Tammityttö ihana kuulla! :) Tsemppiä jatkoon! zuhina :hug: älä vielä luovuta! Jännää voi kun jännää! Sunkin edesottamuksia tuun kyllä tänne kyyläämään. ;) Wolt uutta testiä aamulla! Ihania te hätähousut. :D Cisu jostain syystä mä en kertakaikkiaan saa tuota sun testikuvaa auki. :O...
  3. G

Joulukuun tontut -15

Helmitoivo sulla on kyllä rankka menneisyys :hug: AaVee Tervetuloa! Ihana joululahja sulle tulossa, sellaisia yllätyksiähän ne lahjat on! :) Asun Teerijärvellä. Missäs sinä? Aika moni teistä menossa varhaisultraan. Mä edelleen pähkäilen... Geesa ja piepi 4+6
  4. G

Blue bird lippu korkealle ja tikkuun viivaa! :) Wolt joko, joko? :p nyyttitervetullut ei mullakaan nyt järisyttäviä kuumeita ole ollut, välillä tullut sellaisia lämpimiä tunteita, että oispa kiva sellanen oma vauva. :) Enkä ole erityisen hyvä lasten kanssa, mutta uskon vakaasti, että ihan...
  5. G

Joulukuun tontut -15

Tervetuloa kärsimätön ja anniini! :) Anniini, oon oulusta kotoisin ja ollaan melkein samoja ikiä. Saako olla utelias, asutko oulussa vai kaukanakin sieltä? Kärsimätön jaa sitäkö se pehvakipu aamuisin on? :D mä oon ihmetelly ku aamulla ruokapöydässä istuessa takapuoleen tuikkii jotenki...
  6. G

Joulukuun tontut -15

HooKoo et jää yksin. Mä niin vähän jaksan facebookia käyttää, että taidan pysytellä vaan täällä. :) Meibijees eipä ois kannattanu mun mennä kehumaan. Heti kun pääsin sanomasta, että ei oo ollu vuotoja niin eiköhän sitten viime yönä ollu tullu pari tippaa ruskeeta 'verta'? Onneksi jäi siihen...
  7. G

adore tsemppiä aamuun! Tuu heti kertomaan kuin kävi testin kanssa! :) Kärsimätön selvä plussa, onnea kovasti ja tervetuloa joulukuisiin! :heart: Theran mä käyn varmaan täällä sua kyttäämässä sittenkin ku vihdoin maltan poistua testeineni. :p Mikä kp sulla nyt olikaan?
  8. G

Tammityttö päivällä tein. 7h pidättäny, kun töissä ei vessaa, mutta tulihan sitä juotua reilu kuppi kahvia ja 0.5l vettä... Noh, kidutan itteeni ja odotan perjantaiaamuun, sillon pitäis digin näyttää 3+ :)
  9. G

Theran ja Nyytikki voi hemmetti! Nyt ei saada teitä joulukuisiin. :( mutta leuka rintaan ja kohti tammikuisia! :)
  10. G

Theran toivon niin... Tän piti olla 10mlU herkkyydeltään ja viimeks tein first responsilla jossa siis tasavahvat viivat oliko dpo 14?

Yhteistyössä