Hakutulokset

1. G

Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

nozza viivanpaikoilta näyttää noissa kuivissa, tuoreessa en näe mitään. :( 0rava selvä viivanen siellä! Onnea! :heart: Cisu sullakin hieno viiva! Tervetuloa teille molemmille joulukuisiin! Jee! :) Theran mä join kierron alusta vähän yli oviksen, sitä R&D greippimehua, ison lasillisen...
  2. G

nozza en näe : / Lukka en mene varhaisultraan, odotan kunnallista, jos sellaista tarvii enää odottaa. Jos tämä vuoto ei syystä taikka toisesta tästä sunnuntaihin mennessä ylly niin teen sitten sen digin. Mutta tosiaan, kyllä mä km epäilen, koska kaikki oireet on poissa, rinnat nyt enää ihan...
  3. G

(.) taitaa olla ).( vessassa paperiin tuli ihan kirkasta verta kahden euron kokoinen läntti. Kesken tämä taitaa mennä. Menkkajomotukset palasi myös. Tätä se testien kummallisuus ja oireiden puuttuminen enteili. :( Mutta, jos jotain hyvää niin en joudu jättämään teitä, vaan tikuttelen vieläkin...
  4. G

Theran mulla huomiseksi samat suunnitelmat! Hukutan huoleni ja murheeni herkkuvuoreen, lauantai kun on herkkupäivä. Mullakin tänään ollut oikein masispäivä, on se kiva, vaikkei sillain ookkaan kiva, että en oo ollut yksin synkkine mielineni. :) Suklaa vois olla nyt poikaa, mutta vasta huomenna...
  5. G

0rava näyttäis viivanpaikalta, toivotaan, että on jotain muuta! :) Theran joko löysit jostain niitä päivien hukkaamis pillereitä? :P Paa mulle pari postissa! Tammityttö kiitos taas! :heart: Ei auta kuin odotella. jozzuuh :hug:
  6. G

Joulukuun tontut -15

duranduran tervetuloa! :) Asutko Kokkolassa vai jossain lähialueella? AaVee voi meita vuotelijoita... :( ei oo kivaa ei. Tää epätietoisuus on pahinta. Tsemppiä ja pitkää pinnaa! Mulla ei pahasti turvota. Välillä huomaan, että maha pömpöttää, mutta ei se vielä niin, että housut puristaisi tms...
  7. G

jozzuuh en näe :( nellikaneli kyllä siellä viivanen on, vahvitumista, vahvistumista! :) Theran jee, kohta pääsee kyttimään sun ovistestejä! :D (.) päätin, että teen digitestin vielä sunnuntaina, jos ei tässä nyt ihmeitä tapahdu ennen sitä. Mikäli tulos on edelleen 2-3 tai jopa vähemmän...
  8. G

Joulukuun tontut -15

esikkoinenhaaveissa voi ei! Tämä on niin epäreilu maailma. :( Voimia!
  9. G

Joulukuun tontut -15

AaVee sulla sentään se digi näytti viikkoja... Mulla dpo21 ja näytti 2-3 ihan kuten yli viikko sitten. :( pakko kai hakea vielä yksi viikkodigi ja tehdä se vaikka sunnuntaina. Pitääköhän munkin soittaa neuvolaan... Meibijees meetkö sinne omakustanteiseen varhaisultraan? Mullakin tulee ties...
  10. G

zuhina jospa se ois plussa pian! :) Toivotaan nyt, että se täti pysyis poissa! nozza onpa erikoista, kerrohan miten tänään kävi! (.) olen vähän huolissani... Ruskeaa valkkaria edelleen ja viikkodigi näytti dpo 21 näin. :( Ei tästä testaamisesta pääse vieläkään. Ainut oire on oikeastaan...
  11. G

Joulukuun tontut -15

Painonnoususta mulla on toistaiseksi onneksi suurimman himon kohdalla ollu salaatti, kyllä, salaatti tosin kastikkeella, mutta kevyellä semmoisella. Pelkään sitä runsasta silkkaa lihomista, koska äidilläni oli raskausmyrkytysoireita ja hän oli hyvin turvoksissa minua odottaessaan. Jos siis perin...
  12. G

Joulukuun tontut -15

anniini sitä mäkin pelkään, että alkaa semmoset epäterveelliset herkut himottaa! Jos sitä vielä oikein raskausaikana lihoaa kaiken muun lisäksi niin... :x
  13. G

Joulukuun tontut -15

Hunajapuu mullakin mies menee muualle juopottelemaan nykyään, muutaman kerran vuodessa. Ja sitten kun lapsi tulee, tuskin tulee enää kummallakaan meistä mentyä senkään verran. Onneksi mun mies ei tupakoi, voin vaan kuvitella miten ottais päähän! Hyvähän se on, että naisen täytyy lopettaa...
  14. G

Lukka en aio mennä. Ensin harkitsin asiaa, mutta sitten tulin siihen tulokseen, että koitan kestää hermoineni ja odotella kunnan ultraa. Odotus on kyllä kieltämättä pitkä, mutta pitää vaan toivoa parasta. Sulla siis oli jo eka nla? :O Mulla vasta toukokuun tokalla viikolla! Sun ei varmaan enää...
  15. G

Wolt hopi hopi! :D Tuota lehden tilaamista minäki oon suunnitellu... Ja justiin lehtimyyjälle tänään sanoin puhelimessa, ettei mulla ole aikaa lukea lehtiä ja kuka hullu niitä lukee kun kaikki tarvittava on netissä. :D Niin ja tässä nyt tämä one step 10mlU dpo20 1h pidätyksellä Miltä...
  16. G

Tammityttö jotain hailukkaa viivaa mäkin olin siinä näkevinäni! Hienoa, jos sunkin silmään siinä olis viivan tynkää! :laugh: jozzuuh en näe... :( Mutta, jos vasta lauantaina pitäis menkkojen tulla niin hyvin tässä on aikaa viivalle alkaa näkymään. :) Toivotaan parasta! Wolt iliman muuta...
  17. G

Joulukuun tontut -15

AaVee älä kuule mitään, minä se oon testannu jo monen monta kertaa, huomenna toivottavasti viimeisen kerran se digi. :P Vuotamisesta; mullakin taas sitä ruskeaa valkkaria housussa aamulla ja sitte peittojen heilutuksen jälkeen (tän ymmärrän, mutta ku tulee muullonkin). Vaaleaa se on ja vähän...
  18. G

jozzuuh mä en kyllä valitettavasti näe mitään tuossa, tabletilla katoin. :/ mitkä päivät menossa? (.) Hei! Olen Geesa ja olen himotestaaja. :ashamed: Harmikseni en muistanut, että kaapissa on viime joulukuussa vanhaksi mennyt one step r-testi joten tein aikani kuluksi ja testikrapulaani...
  19. G

Cisu kyllä siinä mun silmään viiva on!! Vahvistumista! :) Wolt ei näy? Blue Bird voi ei! :(
  20. G

Midori mulla ainaki raskauskeijun ovistestit on pelannu hyvin, tykkäsin. Nyt en oo hetkeen kattonu, mutta sillon ku tilasin, sai kaupan päälle 2 one stepin herkkää r- testiä ja niistäkin tykkäsin. Mulla ei koskaan näyttäneet viivan paikkaa, vain raskauden. :) Lukka tiedän tunteen... Mullakin...

Yhteistyössä