Hakutulokset

1. G

Joulukuun tontut -15

Tervetuloa mukaan uudet! :wave: Kiiltokuva tuntuu tuota turvotusta olevan liikkeellä. Mä olen kai liian pitkä turvotakseni ainakaan tässä vaiheessa ihan niin paljon, etteikö vielä housut menis ongelmitta jalkaan. :p Kyllä mullakin sitä vähän on, mutta enemmänkin tuntuu, että se turvotus on...
  2. G

Joulukuun tontut -15

0rava mulla LA on 10.12. tai 11.12. riippuu miten laskee ja meillä näemmä ei ole kuin vuosi ikäeroakaan ja sullakin esikko tulossa! :) Hienoa, että lähti luomusti itämään! Monesti käy kai juuri noin, että kun tavallaan "luovuttaa" eli hakeutuu tutkimuksiin tai vastavuoroisesti alkaa keskittyä...
  3. G

Joulukuun tontut -15

Lukka hienoa, että pääset sinäkin varhaisultraan! :) Otatko miehen mukaan? Minä meinasin omani raijata. 0rava tervetuloa! Päätit uskaltaa tulla! :) Teillä onkin jo pitkä yritys takana! Ihan luomustiko sai kuitenkin alkunsa? Ehdittekö missään tutkimuksissa käydä? Toivotaan, että pitkä yritys...
  4. G

Joulukuun tontut -15

Tervetuloa uusille! :) Neyda kyllä mulla on särkyä ollut. Oletettavasti voimakasta kohdunkasvukipua toissayönä ja eilen päivällä jatkui. Hookoo <3 hyvältä vaikuttaa! :) Sona kyllä se ois mukavaa kun ois kunnon oireita, ei tarttis arpoa ja epäillä koko raskautta. En mäkään niin sitä...
  5. G

Joulukuun tontut -15

Helmitoivo ai kauhea! Miten mä nyt sitte tiedän onko tämä sitä emätintulehdusta? :O voihan siihen naistenpoliin mennä kuitenki aikaa. Nyt alko hirvittää! Mulla kyllä haisee värkki aika pahalle, mutta niin se on tehny aina välillä vuosien aikana. Käytin sillon rv4 niitä lactal puikkoja ja ne kyl...
  6. G

Joulukuun tontut -15

Hiivasta minäkin epäilin yhtenä vaihtoehtona hiivaa, mutta kun ei kutise yhtään? Hiivaa mulla ei kyllä koskaan ole ollu, etten tiiä millainen se sitten on, mutta oon ymmärtäny, että sen pitäis kutista ihan tuntuvasti. Entäs emätintulehdus? Eikös senkin pitäis "tuntua" joltain? Mulla kun ei tuon...
  7. G

Joulukuun mammat 2015

seba78 ootko käynyt odottajien joulukuun 2015 ryhmässä? :)
  8. G

Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

Henu plussaahan tuo! Onnea, onnea! :heart: Apteqista mäkin sillä testasin ja päättelin heti, että ihan sieltä ja syvältä! Jos jotain testiä suosittelisin niin se olis kyllä first response! :) Sillä saa hyvät viivat varhain ja tummuu ajan kuluessa niin kuin pitääkin. Turvotuksesta kyllä on...
  9. G

Joulukuun tontut -15

Tervetuloa taasen uusille! :) Röllineito sulla on kyllä ollu kova kohtalo. Kamalaa! :hug: Toivottavasti tämä raskaus menee onnellisesti loppuun saakka ja saatte miehenne kanssa elävän lapsen. :heart: HER_86 Mullakin on ollu viimeyönä ja tänään melko kovaa menkkakipua, tällä kertaa ihan...
  10. G

Joulukuun tontut -15

AaVee eihän!? :( Voimia! :hug: Nyt tippuu porukkaa jo liian tiuhaan! :( HooKoo mäkin olen maatalousalalla. :)
  11. G

Pissakuppina on toiminu vuosia vanha ummetuslääkkeen annosmitta. :D Menee nätisti vessan laatikkoon. 0rava jee!! :heart: joko tuut joulukuisiin? :) IMN negaa tuo vielä on. Huomenna uutta! :)
  12. G

Joulukuun tontut -15

Tervetuloa uudet! :) Meibijees :hug: Ihanaa HooKoo! :heart: Oireettomuutta pelkäävät vaikka itsekin sitä välillä kauhistelen (nytkin aika hiljaista) niin oon koittanut muistella mitä oon lukenut, että oireettomuus/oireiden vaihtelu on ihan normaalia. Niin nuo tuntuu vaihtelevan...
  13. G

Cisu :hug: Höh! Oisko se ollu kiinnittymisyritys, koska noissa aiemmissa testeissä kuiten ihan selvästi viivaa näkyi? : / Iriina onpa tosi outo tilanne! Koitin pähkäillä eri mahdollisuuksia, mutta ainakaan mulle ei välähtänyt mistä ois kyse. Jospa joku viisaampi osais kertoa.
  14. G

Kiitos kaverit! :heart: Cisu ihan ku siinä jotain näkyis?! Aamulla uutta! Jännää! :) Spukka kyllä minäkin siinä jotain näen! :) Aamulla taas? zuhina sulla kyllä tosiaan tulee tiuhaan tuota väriä ja aika paljon! Tuo on taas melkein plussa! :O juu, lämmön pitäis pysyy hiukan ylempänä...
  15. G

Joulukuun tontut -15

Helmitoivo :hug: älä murehdi! (olen paraskin puhumaan..) Mutta koitetaan nyt vaan uskoa, että km ei kohtaa meitä! Minäkin olen todella "oireeton", ja vaikka itsekin aina oireettomuutta säikyn, taitaa sekin olla ihan normaalia, että oireet tulee ja menee. Tsemppiä ja hymyä huulille! :)
  16. G

Joulukuun tontut -15

Meibijees voi ei! :( Olen pahoillani! Voimia! :hug: Pelottaa, niin yleisiä keskenmenot on... Tervetuloa kaikki uudet! :wave: (.) Niin, se mun testi. Aamulla en voinut sitä tehdä koska heräsin pissahätään taas kerran, pari tuntia ennen kellon soittoa. Testi sitten piti tehdä työpäivän...
  17. G

Oi, ihanaa, ootte kaivanneet mua! :heart: Pikainen omanapailu tähän väliin... dpo 23 :) :heart: huh! Ps. en voinut testata heti aamusta, koska heräsin taas yöllä vessaan, pari tuntia ennen kellon soittoa, joten testin pystyi tekemään vasta työpäivän jälkeen.
  18. G

Joulukuun tontut -15

Neyda kiitos, että valoit minuun uskoa ja toivoa! :heart: Teen sen testin aamulla ja mikäli näyttää edelleen 2-3, menen alkuviikosta verikokeeseen. :) Ja peevelin CB paketissa luvataan, että "yhtä tarkka kuin laboratiossa tehty testi". :kieh:
  19. G

Tammityttö ei oo ultrasta tietoakaan. Itse en aio maksaa. Ensimmäinen nla on 6.5. vasta... Jos tämä nyt oikein alkaa vuotelemaan tai se huominen testi on mitä sattuu niin soitan neuvolaan ja kitisen niin kauan, että tekevät jotain. :p Ai niin... ne viikot on nyt 5+1-2 vähän miten sen laskee...
  20. G

Joulukuun tontut -15

Tervetuloa uudet! :) Minä pysyttelen hiljaa huomiseen. Huomisaamun digitesti kertoo sitten vieläkö saan joulukuisissa keikkua...

Yhteistyössä