Hakutulokset

1. lintetsa

Toinen lapsi 2014?

Tänään dpo9 ja testattu nega. Tosin testinä David, Se ei vissiin kellään oo näin päivil näyttäny...
  2. lintetsa

Toinen lapsi 2014?

Täällä menossa dpo7 ja ei niin minkäänlaisia tuntemuksia. Eilen tuli vähän verta pyyhittäessä mutten tiiä kummasta reiästä tuli (nolo!!) :D Meinaan keskiviikkona testata eli dpo9. Voi olla kyl aikasta mut kun on tämmönen hätähousu :D
  3. lintetsa

Toinen lapsi 2014?

Dpo4.. Miten voi päivät mennä näin hitaasti? Ei kyllä oo minkäänlaisia tuntemuksia. Esikoisestakaan ei kyl ollu ku yks migreeni dpo7 ja sitten dpo15 alko rintoihin sattua suihkus. Oliko teil mitä oireita esikoisesta?
  4. lintetsa

Toinen lapsi 2014?

Mulla pärähti hymynaama testiin joten voipi päivittää dpo -1 :)
  5. lintetsa

Toinen lapsi 2014?

Hyvältä näyttää lista nyt :) Itellä nyt kp14 ja ovistestaus alkaa huomenna. Toivotaan ettei ihan viel ois plussa kun mies ei oo kotona ennenku perjantaina :) normisyi ovis on kp20 joten vielä on aikaa...
  6. lintetsa

Toinen lapsi 2014?

Mulle voi päivittää kp1 ja yk4 ja esikoinen on poika...
  7. lintetsa

Toinen lapsi 2014?

Tarrasukkia Masian pikkuiselle :) Täällä menee vaan hermo. Esikoista olin laittamassa nukkumaan ni unohdin laittaa unilelun sänkyyn, no kävin sen kyllä hakemassa muttei tietty enää auttanut. Nyt on puol tuntia hakenut unta kun yleensä nukahtaa 5-10min sisään. Itellä näköjään alkoi flunssa...
  8. lintetsa

tänne ovulaatiotesti kuvia.

Laitetan viel tän päiväinen ovisplussa: Ylin pinkkipäinen Davidin ja vihreäpäinen Sofi one step ja lisäks digi.
  9. lintetsa

Toinen lapsi 2014?

Täällä ovisplus havaittu ja mies on toisella paikkakunnalla koulutuksessa. Mutta voi siis päivittää DPO -1
  10. lintetsa

Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Mulla David ei oo näyttänyt mitään jos ei oo ollu aihetta. Lisäks David näyttää tosi myöhään vasta viivaa, joten sinuna hakisin apteekista jonku muun testin. Se vois hyvin jo näyttää plussaa :)

Yhteistyössä