Hakutulokset

1. lintetsa

Toinen lapsi 2014?

Hei nyt kun plussa pärähti niin mulle jäi aika paljon ovistestejä joista voisin luopua edullisesti. Eli olis 13kpl Davidin ovistestejä ja avaamaton paketti Clearbluen digitaalisia ovistestejä (paketissa 7kpl). Clearbluen ovh taitaa olla jossain 35e pkt, voisin noi naikki lähettää ekalle...
  2. lintetsa

Toinen lapsi 2014?

Digi näytti tänään Raskaana 2-3 joten mut voi siirtää plussanneisiin päiväyksellä 22.12.2013. Syyskuun 1. on pienoisen laskettu aika <3
  3. lintetsa

Syyskuun söpöläiset 2014 (:

Mut voi kans lisätä listalle :) eli lintetsa / 27 / 2. Lapsi / phks 1.9 Huomenna sit viel digi, toivotaan et näyttää 2-3 :) ihanaa joulunaikaa kaikille!
  4. lintetsa

Syyskuun söpöläiset 2014 (:

Täällä kans plussattu :) Tänään on 4+0 eli laskettu aika 1.9.2014 :) digi sanoi eilen Raskaana 1-2 ja torstaina vielä testaan et on noussu 2-3. Mulle tämä lapsonen on toinen, esikoinen on poika 9/12 eli aikalailla tasan kaks vuotta tulis ikäeroks. Oireet mulla loppuivat eli se menkkajomotus...
  5. lintetsa

Toinen lapsi 2014?

Viiva oli vahvistunut :) tapanina sitten Viel digi josko näyttäis 2-3. Tässä kierrossa mulla oli siis monivitamiini+foolihappo, greippimehu ovikseen asti ja oviksesta dpo7 asti punaviinilasillinen iltasin :) Ja tärppäs! En tiiä missä taika mutta hyvä näin. Infoilen ton digin ennenku siirryn...
  6. lintetsa

Toinen lapsi 2014?

Täällä saatu tänään digiin Raskaana 1-2 viikkoa ja dpo12 :) Tosin noissa tekemissäni Davideissa ei vahvistumista näkynyt joten huomenna iel David ja pc.
  7. lintetsa

??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

Tätä on ollut niin ihana lukea et laitanpa omankin: Yk5: aloitettu monivitamiini ja foolihappo Kp1 -4: menkat Kp5: aloitettu greippimehu 1lasi/pvä Kp6:seksii Kp12: seksii Kp13: seksii Kp15: seksii Kp16: seksii, O+, tissikramppeja, ovislimat, maha sekaisin Kp17: seksii, ovis tänään...
  8. lintetsa

Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Tässä mun viivanen tänää dpo11 Ylin pc:n testi dpo9 nega, keskimmäinen pc tänään dpo11, alin David tänään.
  9. lintetsa

Toinen lapsi 2014?

Tässä tää mun viivanen. Ylin dpo9 pc:n testi nega, keskimmäin2n tänään dpo11 pc:n testi ja alin samasta pissasta dpo11 Davidin testi. WP 20131221 009 - Aijaa.com
  10. lintetsa

Toinen lapsi 2014?

Orm: nyt on menossa kp28/31-35. Nyt ois sit dpo14 = kp31. Normisti mulla ovia kp 19 tai 20, mut tässä kuussa ovia olikin jo kp17. Laitan illal tabista kuvan, kännyl en saa aijaaseen lisättyy kuvaa.
  11. lintetsa

Toinen lapsi 2014?

Ja mulla siis oireina jano, vessahätä, maha toimii todella hyvin ja eilen oli aivan järjettömät menkkakivut, olin ihan varma et menkat alkaa tänään. Valkovuotoa on reilusti ja hetkittäin tulee huonoa oloa ja huimausta. Tänään ekaa kertaa toisessa rinnassa tuntu n. Minuutin ajan et maito nousua...
  12. lintetsa

Toinen lapsi 2014?

Haamu!! Ja nyt dpo11, koitan saada kuvan myöhemmin..
  13. lintetsa

Toinen lapsi 2014?

Täällä menossa dpo6 ja ostin pc:n liuskatestit varastoon perjantaille. Nyt kuitenki alkoi runsas valkovuoto, voiko se tarkoittaa etteti alkio kiinnittynyt ja limat tulee siksi pois? Kyllä sitä kaikkea miettii :D Ja nenästä tuli vähän verta? Tässä kierrossa ollut käytössä greippimehu...
  14. lintetsa

tänne ovulaatiotesti kuvia.

Tässä mun ovisplus, testinä David ja hyvin näyttää oviksen mulla :) Ja toi siniviivanen on siis cb:n ovisdigistä jossa hymyiltiin :)
  15. lintetsa

Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Heilanga: ihan selkee haamu on :) testaatko huomenna? Täällä alotin jo punaviinin lipittämisen, josko jatkais lasillisella illassa tonne dpo8 asti :)
  16. lintetsa

Toinen lapsi 2014?

Mulle voi päivittää dpo 0. Eilen sain ovisplussan ja pupuiltiin eilen ja tänää. Toivotaan että tärppää :)
  17. lintetsa

Toinen lapsi 2014?

Kyllä täällä näköjään hanat aukeskin kunnolla eli mulle voi päivittää kp1 ja yk5
  18. lintetsa

Toinen lapsi 2014?

Mimosa2013: ei tullu plussa :( ei pienintä haamuakaan eilisessäkään testissä. Tänään on dpo13 ja jonkinlaista punaista tuhrua alkoi jo tulla. En tiiä onko jo oikeesti dpo14 ku 3:tta päivää oli ovistesti + ja laskin keskimmäisestä. No.. en vielä viittii päivitystä laittaa ku ei oo ihan viel...
  19. lintetsa

Toinen lapsi 2014?

Meillä esikoinen tärppäs neljännestä yrityskierrosta joten nytkin odotukset oli korkeella. Nyt yk4 menossa ja negalta uhkaavasti tuntuu. Millähän sitä sais omaan päähän taottua että vuodenki yritys on ihan normaalia... Mutta kun ei vaan malta!
  20. lintetsa

Toinen lapsi 2014?

Liuskat on mulla käytös. Oon Kyl esikoisest plussannu Davidin liuskal dpo13 ja ihan selkee viiva oli. Muut vaan taitaa olla paljo herkempii. milloin mariet meinaat testata?

Yhteistyössä