Hakutulokset

1. R

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

@Janskuuuhh minä päivänä sä sen ekan plussan teitkään? Ja mikä dpo nyt?
  2. R

@Wilpuri80 voi eiiii :( Täällä ihan kummat oviksen jälkeiset olot...tai siis ku ei oo oloja ollenkaan ei ees limoja ....limoja ei tullu kunnolla oviksen aikaakaankaan.... :( se ei voi tarkottaa hyvää (n) tällä hetkellä ei ees polttele päästä testaamaan...onneksi siihen onki vielä aikaa...
  3. R

Toiveena vauva 2017-2018

@Bea.S ihanaa, onnea :love:
  4. R

@Wilpuri80 onks sulla oireita? Tai mikä olotila...? Peukkuja (y)
  5. R

Oi onnea @Janskuuuhh :love:
  6. R

Toiveena vauva 2017-2018

@Kirjanoppinut Tervetuloa! Ps.niin minäkin yritin pysyä vaan täällä :D @Tintttu ite pohdin kans just että mikähän päivä tässä on ovis ku liuska näytti eilen kirkuvan plussan ja tänään ei enää ihan niin kirkuvaa eli kai testin mukaan ovis tapahtuisi tänään .....mutta eilen oli kipeämmät oireet...
  7. R

Talletukset tehty ja nyt ei tuu uni joten täällä taas :oops: Ihan sairaasti muuten kipristää ja jomottaa ja nippailee...pakko illalla kyllä taas testata mitä pissaliuska näyttää. Mut ei oo tällaista ennen tuntunu.. täytyy johtua siitä Royal geleestä (n) ennen on tuntunu paljon laimeemmin...
  8. R

Toiveena vauva 2017-2018

Mä liuskasin yllätys oviksen vaikka kyllä mulla nippailee alamahaa :eek: eilinen liuska oli vaan vielä niin vaalee niin en yhtään tälle päivää oottanu... Ja mies töissä ja varmasti väsynyt :cry: Toisaalta :ninja::ninja::ninja: ei auta ku koittaa laitaa parastaan :whistle: tai sit alan suoria...
  9. R

Hmmmmm....eli jos toivon rippeitä vielä on niin heti kuhan ukko kotiutuu niin se sitte menoa :ninja: pare ois olla sillä tuulella :sneaky::whistle::p
  10. R

@jokonyt mulla ainaki on normisti ollu ennen menkkoja tod.kuivaa...eli voisko tarkottaa jotain muuta tuo liukkaus (y) Ja whaaaaaat....?!?!? Just lorottelin kipoon ja dippasin ovis liuskan ja se meni testiajan puitteissa jopa tummemmaksi ku kontrolli viiva :eek: voiko tilanne muuttua noin...

Yhteistyössä