Hakutulokset

1. R

Toiveena vauva 2017-2018

Tässä siis tän aamun early
  2. R

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Tuossa siis se mun tän aamun early testi
  3. R

Kyllähän tuossa selvä haamulainen näkyy :love: peukut pystyssä (y) kyllä nyt olis jo teidän aika!!
  4. R

Toiveena vauva 2017-2018

Mä tein tän aamun aamupissasta predictorin early testillä plussan :eek: Minuutin jälkeen oli jo heti selvä haamu (suositellaan 3minuutin päästä luettavaksi) ja viiteen minuuttiin vahvistu vaan (10min max. aika jossa pitää tulkita) eli selvä plussa mutta haaleempi kuitenki kun se...
  5. R

@Janskuuuhh voi eiii....tsemppiä että se jäis vaan vähäseen vuotoon ja hyytymät loppuis...
  6. R

Hmh...ei sitte voinu tulla tuo kuva :confused: Siis minuutin jälkeen selvä haamu ja viiteen minuuttiin ihan tosi selvä viiva mut vaaleempi ku kontrolli silti... Predictorin early testi Mulla edelleen vähän huono olo ja maha on sellanen tosi...hmmmn tiukka tai sitä silleen kiristää ja turvottaa...
  7. R

[/url][/IMG] Aamupissasta :eek::love::LOL::love:
  8. R

Voi ei @Hipiti :( mä nukun peukut pystyssä et ei ala menkat ja aamulla sulla jo tommonen olo ohi (y) Ja itelle toivon saavani jonku selityksen tälle ololle :notworthy:
  9. R

Eiku dpo 11 sittenkin taitaa olla huomenna :rolleyes:
  10. R

Voi jestas että mulla on olo pyllystä ja syvältä sieltä...nyt ei ole kun tasan 3 vaihtoehtoa.. 1. Menkat alkamassa ja luteaali jää tosi lyhyeksi :( 2. Mahatauti :cautious::censored: tai 3. Raskaana :love: Haluaisin uskoa kovasti tuohon kolmoseen mutta toiveet ei kyllä nyt oireiden perusteella...
  11. R

Toiveena vauva 2017-2018

@Lumi87 hienoa että mies alkaa lämmetä kokeille ja yksityiselle (y) @teris musta se kynttilä oli tosi kaunis ja kongreettinen ele! Mää en pissiny tikkuun tänään dpo 9...enkä pissi! Hyvä minä (y) Huominen jäljellä ainakin :X3:
  12. R

@Sokeripala Joo todellakin kusin sen tikun :D:ROFLMAO::D se olis pitäny käänttää toisinpäin että ois se kusi menny siihen imupintaan :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: @Sofia90 Älä testaa :barefoot: pidä nyt pää kylmänä :X3: Taistelu jatkukoon minulla siis...
  13. R

@Hipiti (y)(y)(y)(y) että tiputtelu jää tiputteluun, Älä vielä panikoi kun sulla edellisissäkin kerran tiputellu! Vaikka ymmärrän kyllä pelon. Menin sitten ja kusasin aamulla tikkuun... Ja arvatkaa mitä.. En osannut tehdä sitä oikein ja testi meni pilalle :ROFLMAO: sellanen rfsu aikanen...
  14. R

Toiveena vauva 2017-2018

@Sokeripala jatkoikko testaamista? :p:geek: Mää en pysy nahoissani...:barefoot: taidan kusasta ovistikkuun tänään kun en kauppaan saatikka apteekkiin kerkeä.... On pitkä iltavuoro ja aamulla en ehtiny :X3: johonki tikkuun pitää päästä pissiin :ROFLMAO: flunssaki pläjähti päälle..tai ainaki tosi...
  15. R

Kurja juttu @nööse :( tsemppiä, ole yhteydessä sun lääkäriin joka määräsi ne clomit josko vois jotain muuta? Omaa oloa: yhtäkkiä tänään tissit särkee jos koskee (laitoin kyllä uudet rintsikat :D), turvottanu mahaa kauheasti jo pari päivää.. erityisen paljon tänään (viikonloppu meni...
  16. R

Toiveena vauva 2017-2018

@Thalassatar Tervetuloa (y)
  17. R

Toiveena vauva 2017-2018

@Sokeripala whaaat...oliko ne oikeesti niin halpoja ne cittarin pregcheckit? :eek: Mä muistelin et ois ollu jotain 7-8e.... No ihan sama niitä aion suunnata silti hakemaan tässä joku päivä ..eli huomenna...tai ylihuomenna :D
  18. R

Toiveena vauva 2017-2018

No blääh ompa ollu ihan :poop: lääkäri :notworthy: Kiitos ja stsemmpiä sullekkin ovis brobleemaan!(y)
  19. R

Toiveena vauva 2017-2018

@teris pahoittelut ja voimia <3 Millä viikolla sä olit? :cry: Plussanneille onnea :love: Tisseistä: oisko vaan niin ohut iho? Onko ne yhtäkkiä ilmestyny? Onks mahdollisuus että ois kuitenki plussa tulossa ja tissit turvoksissa ja siksi verisuonet näkyis selvemmin?:p:geek::D Mulla vissiin dpo...

Yhteistyössä