Heippa! Täällä kans kovasti odotellaan yrityksen alkamista, iihh enään 2 kuukautta:D Ihanaa ei malttais odottaa, mutta kyllä se tästä. Jouluakin kovasti jo odottelen:xmas: Raskauteen aattelin valmistautua mm. niin että aloitan raskausvitamiinit joulun jälkeisinä päivinä. Ulkoilua täytyy alkaa...
Oletteko muuten miettineet mitä tekisitte jos olette raskaana ja tutkimuksissa selviäisi että sikiössä olisi jotain vikaa/kaikki ei olisi ok? Abortti? Vammaisen lapsen synnyttäminen?
No aborttia en tekisi koska se ei ole meillä vaihtoehto..Siihen täytyisi sitten yrittää valmistautua...
Meillä vauvaprojektista ei tiiä kuin pari kaveria, muista jotkut tietää lähinnä siitä että kovasti haluaisin alkaa perhettä perustaan :ashamed: Me kerrotaan varmaan tuleville isovanhemmille ja meidän sisaruksille aika pian, mutta muista en tiiä..harkinnassa miten päin tehdään:saint:
Kiitoksia tervetulotoivotuksista:) Miekin oon jo moneen kertaan toivonu et kun vois jo kumit heittää nurkkaan kun ei jaksais odottaa, mut kait tää reilu 3,5kk täytyy jaksaa kärvistellä..:ashamed:
Huoh..:popcorn: Milloin ootte aatellu raskausvitamiinit aloittaa jos aloitatte? Sitten kun tietää...
Heipparallaa=)
Täällä on kanssa yks vauvakuumeinen jolla esikoisen yritys todennäköisesti alkais ensi vuonna myös!:heart: Helmikuussa olis tähtäimessä aloitella, tjotjailulla ens alkuun. Mä oon ny 26 vuotias.
Yhdessä ollaan oltu jo monta vuotta, mutta lasta ei olla vielä voitu alkaa...
kukkuluuruu, mie semmosta että miun kohdalle listaan vois päivittää aloitus ajankohdan 8-10 kuukauden kohdalle!!:)
plussatuulia nyt jo yrittäville:heart:
heips.. tukiverkko kysymykseen.Meillä mun vanhemmat asuu vajaan tunnin matkan päässä ja miehen hmm kahden ja puolen tunnin päässä :) Et ei hirveen lähellä, mun vanhemmat on sit kyllä kätevämmin.Mun mummuilta voi ehkä myös saada apua jos vielä hengissä ovat kun meillä lapsia olisi!
moikka, kiitos tervetuliais toivotuksista:heart: Ja kiva päästä tänne muukaan! Minkälaisia lapsilukumääriä teillä on toiveissa, noin niinkuin lopullinen määrä?! Mulla olis toiveissa kolme..tyttö ja poikalapsia! Mut siis ensimmäinen meillä nyt haaveissa.
heipati hei, jos minäkin tänne tuppautuisin:D Minäkin olen kuumeillut jo about neljä ja puoli vuotta, nyt olis toiveissa että jos hyvin käy voitas alkaa yritteleen esikoista elokuussa 2011, eli jos sitten 2012 olis meitillä jo oma vauveliini:heart: