Hakutulokset

1. NeitiPikkuInkkuli

Palstaprojekti KEVÄT

Olikohan vähän tylsä aihe? Mä oon nii poikki tästä pikamuutosta ettei oikee raksuttanu :P
  2. NeitiPikkuInkkuli

Palstaprojekti 2/2012: KELLO

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2245179-palstaprojekti-3-2013-kevat/#post28145688
  3. NeitiPikkuInkkuli

ÄÄNESTYS Palstaprojekti 2/2013 kello

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2245179-palstaprojekti-3-2013-kevat/#post28145688
  4. NeitiPikkuInkkuli

Palstaprojekti KEVÄT

Vuoden kolmannen projektin aiheena on monitulkintainen KEVÄT. Valmistustapa on vapaa. Projektin pitää olla itse tai perheen kanssa tehty. Projekti kestää melkein kuukauden. Kuun viimeisenä sunnuntaina on äänestys. Yritetään laittaa äänestys samaan aikaan ruokahaasteen kanssa, jos muistetaan...
  5. NeitiPikkuInkkuli

ÄÄNESTYS Palstaprojekti 2/2013 kello

Kiitos kiitos :)
  6. NeitiPikkuInkkuli

Ohhoh :O Onpas hämmentävää... kiitosta vaan kaikille :D Vinkkivä aiheeseen KIITOS ...mun puolesta vois olla muuttolaatikko :laugh:
  7. NeitiPikkuInkkuli

:ashamed: Mul oli nii kiirusta muuttopuuhissa et unohtus koko äänestys. ANTEEEEEEEEEEEKS :ashamed: Miten meni? Jokos meil on uus aihe? LINKKIVÄ KIIIITOOOOOS. :wave:
  8. NeitiPikkuInkkuli

Perjantain Pärstäketju

:heart: sä oot mussu niin kivan näkönen et ei ees palstan ilkeimmät viihti kiusia sua
  9. NeitiPikkuInkkuli

Perjantain Pärstäketju

Olotila on nyt tää
  10. NeitiPikkuInkkuli

WAU!!! :heart:
  11. NeitiPikkuInkkuli

Jokos me kohta saadaan lisää kuvia? :wave:
  12. NeitiPikkuInkkuli

Tarttis taas Fingerporiin tulkintaa!

Olisko kyse siitä miten noi lööpit muuttaa todellisuutta? Et just ku toinen on OIKEESTI ostanu veneen ja kunnostaa sitä lakka-käsittelyaineella, nii lööpit saa sen näyttää siltä et se olis käyttäny lakka huumetta. :confused: näin mä siis ymmärrän ton
  13. NeitiPikkuInkkuli

Polttareista

Ihanaa astrolabe :flower: vielä jollain hyviä ideoita :wave:
  14. NeitiPikkuInkkuli

Polttareista

Mun pitäis järkätä rakkaalle ystävälle polttarit. Vinkkejä otetaan vastaan. Teemana tulee varmaan olemaan 50's housewife. :) Mitä teit esim omissa polttareissasi? Mikä oli kivaa, mikä kiusallista? Omissa polttareissani ihan ykkösjuttu oli morsius-sauna :)
  15. NeitiPikkuInkkuli

Öljyt ja vedet sekaisin ym

Meitilki pamahti Ooppelista jus kannentiiviste. Seittemäs ooppeli eikä vieläkään uskota :ashamed: Matti Ja Teppo - Helkutin Ooppeli - YouTube
  16. NeitiPikkuInkkuli

Hauska kuvaketju

17. NeitiPikkuInkkuli

Lempiruokasi;

Mulle kelpaa melkein kaikki...jätemyllyksin on joskus kutsuttu :ashamed: a)kalasta - Savulohi b)lihasta - tortillat c)makkarasta - nakkikastike d)kanasta - kanapasta e)kasviksesta - pinaattikeitto

Yhteistyössä