Hakutulokset

1. mannamakaroni

Kesäkuun Keijut 2017 toukokuussa

Oih, onnea hurjasti @sitruunasorbetti ! Ihana kuulla, että kaikki on mennyt noin hyvin. :love: @Hannakau Onnea syntymäpäiväsankarille (vähän myöhässä)! Ja on kyllä pelottavan kuuloiset paineet... Kannattaa varsinkin lämpimällä ilmalla juoda ihan tosi paljon vettä, mulla se ainakin auttaa vähän...
  2. mannamakaroni

Täytyypä meidänkin varmaan sitten vaan odottaa ja katsoa, mikä järjestely meille parhaiten vauvan nukkumisen suhteen sopii. Luulen, että alkuun saa koisia äp-laatikossa, jonka asennan pinnasänkyyn (pelkään, että kissa änkeää sinne muuten mukaan...) ja myöhemmin oli ajatuksena, että vauva olisi...
  3. mannamakaroni

Voi apua noita autoilukokemuksia, @sitruunasorbetti ! :ROFLMAO::LOL: Mä en normaalistikaan koe olevani mikään järin varmaotteinen kuski, vaan puristan pikemminkin rattia rystyset valkoisena, joten saa nähdä uskallanko vauva kyydissä autoilemaan ollenkaan... Mulla on myös tuota...
  4. mannamakaroni

Voi ei, paranemista @nobelius ! Toivottavasti menee pian ohi... Mulle tuli viiihdoin äitiyspakkaus tänään! :) Ja on vielä tämän vuoden mallia, kuten toivoin. Itse asiassa se oli tullut jo eilen, mutta posteljooni ei ollut viitsinyt soittaa ovikelloa (olin koko aamun kotona nimenomaan postia...
  5. mannamakaroni

Huh, alkaa kyllä olemaan jännät paikat monella! Ja täysaikaisia vauvojakin jo. :barefoot: Mun on edelleen vaikea tajuta, että ihan kohta olen jonkun äiti, ja nämä ekat äitiyslomapäivät onkin ollut vähän puusta pudonnut olo. Aamukahvin jälkeen pitää ihan miettiä, että mihin sitä sit ryhtyis...
  6. mannamakaroni

Mulla alkoi vihdoin äitiysloma! Eilen oli vika päivä, ja sen kunniaksi olin sitten kahdeksaan illalla toimistolla tekemässä kaiken keskeneräisen loppuun, jotta sijaisen on hyvä maanantaina aloittaa... o_O Koko vika viikko oli muutenkin tosi kiireinen, enkä oo kerennyt oikeasti muuta tehdä kuin...
  7. mannamakaroni

Kiva kuulla, että kääntö on onnistunut @Lahja* ja tosi hyvä että vauva oli itsekseen kääntynyt lähtökuoppiin @AdAstra ! Tuo toivoa omaankin tilanteeseen. :) Toivottavasti myös pysyvät nyt, mutta eiköhän ne kohta rupea olemaan jo sen kokoisia, että eivät ihan huvikseen enää kääntyile väärin...
  8. mannamakaroni

Ja on kyllä tosi jännää odottaa, kuka jakautuu ensimmäisenä ja milloin! Ei enää monta viikkoa varmasti mene. :barefoot: Mua ei haittaa tuollaisia "yleisiä" tietoja kuin painot ja pituudet ym ilmoittaa täällä, niitä on niin kiva muiltakin lukea. Mitään henkilökohtaisia en tietenkään laittaisi...

Yhteistyössä