Hakutulokset

1. mannamakaroni

Kesäkuun Keijut 2017 *MEIDÄN KUU*

Haha, @Hannakau mikä kohtaaminen! :LOL: Olis ehkä vanhemman ollut kohteliasta jotenkin huomioida tilanne... Mulla on kans vähän sellainen olo kuin olisin näyteikkunassa. Täällä ihmiset on tosi lapsirakkaita (rupeaa helposti vaikka juttelemaan metrossa vaunukansalaisten kanssa tai lohduttamaan...
  2. mannamakaroni

Ai hitsi, mulla oli jäänyt @Hannakau n viesti eilen kokonaan huomaamatta! Kiva kuulla, etten ole ihan yksin odottelemassa tulokastani. :) Tänään jo toiveikkaana olen kuulostellut oloa, että ehkä tuolla mahassa (ja alapäässä :p) jotain tapahtuu, kun koko ajan vihloo ja juimii ja särkee. Mutta...
  3. mannamakaroni

Onnea @uutsimam ! Ihan sirot mitathan pienellä on. :barefoot: Kumpi muuten tuli, vai halusitko kertoa? Tosi hyvä, että osasit lähteä ajoissa, hurjalta kuulostaa tuollainen ajomatka sairaalaan... Tsemppiä kovasti myös imetyksen kanssa, itse en siihen osaa ensikertalaisena antaa mitään neuvoja...
  4. mannamakaroni

Onkos täällä enää ketään muita loppukuisia jännäilemässä mun kanssa? :) Onko mitään merkkejä synnytyksen lähestymisestä? Mulla tuli parina yönä ihan muutama lievästi kipeä supistus mutta eilen ei enää sitäkään... Tänne on taas luvattu +30 huomisesta alkaen ja kuulemma helteellä on aina ruuhka...
  5. mannamakaroni

Onnea paljon pienestä @Ripsi83 ! Teillä on siellä vauva-arki siis jo hyvässä vauhdissa. :barefoot: Mulla on yhtä aikaa tosi kärsimätön ja kuitenkin vähän kauhistunut olo tästä vauvan lähestyvästä saapumisesta. Haluaisin niin kovasti jo nähdä hänet (ja päästä eroon tästä painavasta mahasta)...
  6. mannamakaroni

Onnea @mimma] tytöstä! Jännäsinkin koko eilisen ja tämän päivän, miten sun kävi. :barefoot::love: On kyllä kunnioitettavan kokoinen pieni, hyvä että selvisit itse vaurioitta! Täällä on taas makoiltu käyrilla ja lääkäri teki sisätutkimuksen. Pari supistusta saatiin käyrälle, en taaskaan oikein...
  7. mannamakaroni

Paljon onnea, @Lahja* ! On komeat mitat pienellä. :barefoot: Mulla on sairaalakassi pakattuna, juhuu! Ja pinnasängyn kokosin ihan omin voimin, eihän tässä nyt mitään miestä avuksi tarvita. Paitsi en jaksa kantaa sitä yksin olkkarista makkariin. :LOL: Nyt alkaa oikeasti olla ihan viittä vaille...
  8. mannamakaroni

Jännää, @mimma] ! Tänään taitaa tosiaan olla teidän pienen syntymäpäivä. :love: Onnea koitokseen! Tsemppiä myös @Lahja* lle käynnistykseen. Ei enää kauaa tarvitse sielläkään odotella. :barefoot: Onpa muuten kiva idea jättää jotain muistamista hoitohenkilökunnalle. Täytyypä itsekin miettiä...
  9. mannamakaroni

Onnea paljon pienestä @Nuutti79 ! Kiva kuulla myös, että kaikki on mennyt hyvin kun olit niin huolissasi etukäteen. :love: Haluatko muuten että lisään jotain tietoja pojasta tuonne listaan (painoa/pituutta)?
  10. mannamakaroni

Onnea valtavan paljon @AdAstra ! Onpa ihanaa lukea kun vauvoja alkaa tupsahdella. :love: Nauti pienestä nyytistä ja vauvantuoksusta! Saanko muuten udella, kun päivitin tietosi listaan ja huomasin, että kohdallasi luki poikalupaus, että olikohan listassa virhe vai oliko virhe käynyt ultraajalla...
  11. mannamakaroni

Miten muuten muilla, oletteko tavallista väsyneempiä vai jaksatteko edelleen ihan normaaliin tapaan puuhailla? Mulla on nyt joku ihan tolkuton väsymys päällä ja tänään nukuin päivällä neljä (!) tuntia. Silti on veto ihan pois. Heti mielessä pyörii että valmistautuukohan keho jo synnytykseen...
  12. mannamakaroni

Kiitos vielä kaikille! Täällä alkaa vähitellen pahin surku helpottaa, ja pystyn jo odottamaan vauvan tuloa ihan hyvällä mielellä. Tuskin lakkaan ihan hetkeen kuulostelemasta karvakorvan askelia, mutta ainakin tosiaan pahin sokki on ohi. Alan olla myös ihan kypsä siihen, että meidän oma nyytti...
  13. mannamakaroni

@mimma] Raskausarvilta ja suonikohjuilta olen minäkin toistaiseksi säästynyt (joskin jälkimmäisiin melkoinen sukurasite onkin), mutta kaikki mahdolliset muut loppuraskauden vaivat tuntuu iskeneen viime päivinä... Peräpukamia, hirveää ummetusta, inkontinenssia aivastellessa, kamalia kramppeja...
  14. mannamakaroni

Hyi kamala! Me asutaan 8. kerroksessa, eli kissa on hyvin varmasti kuollut heti. Ainoa lohdullinen seikka tässä onnettomuudessa...
  15. mannamakaroni

Kiitos kaikille! Kurja on olo vieläkin ja ikävä on varmaan ihan hirveän kova vielä pitkään, mutta elämä voittaa. Tietenkin harmi, että osui näin kurja juttu vielä tähän viime viikoille. Ihan hirveä edes sanoa, mutta eilen ja pikkuisen vielä tänäänkin on ollut vaikea iloita vauvan saapumisesta...
  16. mannamakaroni

Onnea kotiin pääsemisestä, @nobelius ! Ihana synnytystarina, kuulostaa jotenkin näin ruudulta luettuna aina niin vaivattomalta tuo synnyttäminen. Mutta teillä kyllä tuli prinsessa vauhdilla. :barefoot: @Nuutti79 Meillä myös apujoukot vähän vähissä, kun ollaan tosiaan miehenkin perheestä melkein...
  17. mannamakaroni

Kesäkuun Keijut 2017 toukokuussa

Lupaukseni mukaisesti, tässä kesäkuun ketju: https://kaksplus.fi/threads/kesaekuun-keijut-2017-meidaen-kuu.2491098/ Lisäsin sinne jo synnyttäneet, toivottavasti tämä kaikille asianosaisille ok? Ja jos huomaatte tiedoissanne jotain häikkää niin ilmoitelkaa, jotta tiedän korjata. Tervetuloa...
  18. mannamakaroni

Laskettu aika Kesäkuussa 2017 :love: Tiedot muodossa: Laskettu aika / nimimerkki / ikä / synnytyssairaala / monesko lapsi/synnytys Tiedot punaisella värillä korostettuna, niin listan päivittäjä huomaa ne helpommin. Tekstin väriä saa muutettua pisaran kuvasta painamalla. Synnyttäneet: 24.5...
  19. mannamakaroni

Ja hei, nyt vasta tajusin: POKS 37+0 ja täysiaikainen vauva! :love:
  20. mannamakaroni

Onnea hurjasti @nobelius ! Vauhdikas synnytys tosiaan. Taisi tuliset quesadillat auttaa (pitäisköhän itsekin kokeilla... :rolleyes:)? :LOL: Nauti pienestä ja totta kai kesäkuisissa saat jatkaa, eipä tuohon mitään lupaa tarvitse pyytää. :) Juttelin eilen vikassa synnytysvalmennuksessa vielä...

Yhteistyössä