Hakutulokset

1. G

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat kesällä

Mut vois ainakin toistaseks siirtää taustalle. Tän kuukauden saldo kemiallinen raskaus ja nyt kun vuosi yritystä on täynnä, aika lapsettomuusklinikalle on varattu. Jään seurailemaan teitä, plussatuulia kaikille! :heart:
  2. G

<3 <3 The Esikoisesta Haaveilevat <3 <3 vol. 6

Täällä kemiallisen raskauden jälkeen täti kylässä. Vuosi täynnä ja aika lapsettomuusklinikalle varattu. Mut vois siirtää taustalle... Paljon plussatuulia kaikille, seurailen teitä kyllä... :heart:
  3. G

tiuhti Olit mua kyselly... Tänään tosiaan kp 30/29 eli täti myöhässä. Aamulla testasin ja sain hyvin olemattoman haamun, heti ajattelin että dpo:ihin nähden ihan liian mitätön. Nyt myöhemmin onkin jo tuhrutellu eli eiköhän se ollu vaan joku kemiallinen... Niitä ei ennen olekaan ollu... Piti...
  4. G

Kuvia plussatesteistä

Tänään kp 30/29 eli täti myöhässä ja sain tämmösen haamujen haamun, jos voi siksikään sanoa: Dpo:ihin nähden ihan liian näkymätön viiva ja tänään alkanut tuhrutellakin... :'( Miten tää voikin olla niin vaikeeta...
  5. G

Moikka, mä oon pysytelly taustalla, mutta piti tulla kommentoimaan tohon veriryhmä-keskusteluun, josta pansku kyseli, että mä muistan lukeneeni sellaisesta. Ja löysin sen artikkelinkin, tässä: Veriryhmällä vaikutusta hedelmällisyyteen? Otos tossa on aika pieni ja siihen osallistuneet ovat...
  6. G

mur-mur Kiva kuulla, että et vallan unohda meitä, oot niin ihana kun jaksat aina muita kannustaa ja piristää vaikka ei ole itselläsi todellakaan helppo taival. Kiitos niistä kerroista kun olet muakin tsempannut, isoksi tueksi on tullut! Oikein rentouttavaa kesää teille ja jätähän merkkiä...
  7. G

Suuren suuren pahoittelut mur-mur, oon niin pahoillani teidän puolesta... :hug: Tuntuu niin epäreilulta, että jouduitte taas kokemaan näin karvaan pettymyksen. Toisipa se kuumeilun lopettaminen teille toivotun tuloksen noin pitkän yrityksen jälkeen. Voimia... :heart: Olis ihanaa jos et kokonaan...
  8. G

Jos olet bongannut ovulaation tikulla, miten pitkä aika siitä on mennyt kuukautisten alkamiseen?

Menkat ei siirry stressistä jos ovis on tullu normiaikaan, ovis siitä voi siirtyä ja sitä kautta menkat. Mulla menee ovisplussasta aina 16 vrk vuodon alkamiseen. Testasitko kuinka herkällä testillä? Toisillahan plussa tulee vasta vähän myöhemmin... Tsemppiä!
  9. G

+++ HEINÄKUUSSA PLUSSAAVAT, elokuuta suunnittelevat +++

Anteeks kun tunkeudun tänne pinoon (vaikka joskus olinkin täällä)... Pakko oli tulla kurkkiin kun näin SiSan kirjoittaneen viimeisenä. ONNEA!!! :heart: Aivan ihania testikuvia!! Ja niin upean vahva plussa! :heart:
  10. G

Kuvia plussatesteistä

mur-mur Ihanaa!!! Onnittelut haamulaisesta! Mustakin tosi hyvä dpo 10:lle eikä mahdottoman huono myöskään dpo 13. Tsemppiä viivan vahvistumiselle, tuuthan laittaan meille kuvia?? Onnea! :heart:

Yhteistyössä