Hakutulokset

1. G

<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

Mäkin tulin toivottaan onnea Chibulille huomista varten! Peukut pystyssä! Komppaan täysin tiuhtia siinä mitä sanoi teille, Chiba ja tada. Olette superihania ihmisiä ja tulleet tosi tärkeiksi mulle, ootte ajatuksissa... :heart: Zophie Kiitos, kauniisti sanottu ja kiva kun oot meitä...
  2. G

tiuhti Sua täällä vakoilemassa, ekana piti töistäkin tulla katsoon onko kuvia hienoista viivoista ja olihan niitä!!! Tuhannesti onnea muru, se ei ole unta vaan täyttä totta! Päästään yhdessä odottajiin, tätä on odotettu!!! :kiss:
  3. G

Kuvia plussatesteistä

tiuhtilainen, ihan selvät viivat jo!!! :heart: Ihanaa muru! :kiss:
  4. G

:heart: tiuhti-muru-rakas!!! :heart: Parhaista parhaimpia uutisia oli tömpsähtäny mun saapuneisiin!!! Pakko päästä onnitteleen sua tännekin ja itse asiassa joka maailman paikkaan!! Mä toivoinkin kunnon joukkoryntäystä sinne toukokuisiin, jee!! Päästään yhdessä!!! Onnea muru! :heart: eskapismi...
  5. G

Kuvia plussatesteistä

tiuhti-muru!!! Ryntäsin heti tänne katsomaan, että onko kuvaa kun sain sun yv:n!! ON SE!!! :heart: Ihanaa!!! Maailman isoimmat onnitteluhalit muru!!! :heart: :kiss:
  6. G

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat kesällä

Suuret kiitokset onnitteluista! :heart: Sanmar Ihan luonnolliseen kiertoon tehtiin kun ei ovispuolessa tuntunut olevan ongelmia. Irrotuspiikin eli sen pregnylin sain inssin jälkeen mut ei muuta. Todella toivon, että teidän raskas taival päättyisi pian sen pikkuisen ilmoittaessa tulostaan! :kiss:
  7. G

Tuhannet kiitokset teille kaikille onnitteluista, palattiin just viikonloppureissusta ja oon aidosti otettu niiden määrästä... :kiss: Liikuttavaa, että odottajienkin puolelta jaksatte jännätä meidän puolesta... Tässä pinossa on mahtava henki ja täältä saa tukea. Vuoden olen nyt täällä pyörinyt...
  8. G

Tillu Kiitos selvityksestä, en muistanut mitä tuo oli, tahmaisuutta siis sekin kuten viskositeetti, vähän erilaista vaan. Toisaalta hyvä, että ainakin yksi mahdollinen syy löytyi keskenmenoihin, inssillähän tuohonkin nyt päästään vaikuttaa! Peukutan teidän inssin onnistumisen puolesta! Kiitos...
  9. G

Kuvia plussatesteistä

Kiitos onnitteluista Sanmar ja Babies! :heart: Sanmar, teki mieli jo testata aiemmin mut päätin kiltisti odottaa lääkärin määräämää testipäivää. Nyt taitaa olla dpo 15, vahva plussa kyllä rauhoittaa mieltä! Paljon tsemppiä teille tähän kiertoon! Jomi, oot ihana! :heart: mur-mur, totta joka...
  10. G

Kuvia plussatesteistä

mur-mur Oot upea kun jaksat täällä kaikkia tsempata, sulla on varmaan sydän puhdasta kultaa.. Saan onnesta mykkyrällä laittaa tänne tän :heart::
  11. G

Chiba Kiitos tsemppauksesta, se auttoi. :heart: Me plussattiin tänään... :heart:
  12. G

Tulin taustalta kurkkimaan teidän kuulumisia. Onnittelut Nappulalle hyvistä ultrakuulumisista! :heart: Pahoittelut tädin kynsiin joutuneille... :'( Osanotot menetyksistä tänne uusina joutuneista. :hug: Maailma ei toden totta ole reilu... Sanmar :hug: Saa sitten olla viimeinen kp 1 sun...
  13. G

viida Jättionnittelut! Pienelle paljon tarrasukkia! :heart: :heart:Chiba-muru:heart: Ihanaa nähdä sut täällä kuumeilemassa... :heart: Kaikki vanhat päivittäjät kaivettu tänne keikkumaan... :laugh: Nyt on testi ostettu, huomenna olis sit lääkärin määräämä testipäivä. Jännittää ihan...
  14. G

Voi satuh, toi on ihan normaalia! Mäkin huomaan välillä olevani niin katkera akka että alta pois... Meilläkin yli vuosi aktiivista ovistikkujen kanssa yrittämistä takana ja vaikeelta tosiaan tuntuu raskausuutiset. Mun sisko ja kaveri plussasivat yk 1:stä ja ovat nyt jossain rv 15 paikkeilla...
  15. G

Esikoishaaveista 2010 & 2011 plussanneet

Moi, tunnustan käyneeni teitä täällä kurkkimassa ja katsomassa joko Hyppy ja Taiska on pikkuisensa saaneet! Erityisesti katsomassa myös Zophien ja Jomin kuulumisia, hyviä vointeja muruset! :heart: Meillä hoitotaival aloitettu kun reilu vuosi aktiivista yritystä täynnä, eka inssi tehty ja nyt...
  16. G

Mun on taas pakko tulla huuteleen tohon greippimehukeskusteluun. Mäkin harrastan sitä, tosin sitä R&D:n mehua kun Valio ei mee alas. Ja mulla on ainakin auttanu noihin limoihin. Pitääkin kattoa sitä Lidlin versiota! Mä alotan kp 2 kun en ikinä muista kp 1. Ja juon ovisplussaan asti...
  17. G

Moi mussukat, yritän kovasti olla taustalla, josko se helpottais, mutta käyn silti kurkkimassa teijän kuulumisia joka päivä. :heart: tiuhti-muruselle iso hali ja suuret tätipahoittelut. Toivoin niin, että tää olis teijän kierto... Ja kiitos kauniista sanoista, mä ajattelen teistä ihan...
  18. G

Inseminaatio 2011

Moikka! Mäkin voisin liittyä tänne jännäämään. Taustatietoina, mulla ikää 29 v. ja miehellä 31 v. Yhdessä ollaan oltu melkein kymmenen vuotta, joista viimeisin naimisissa. Esikoista ollaan yritetty reilu vuosi ja nyt olis eka inssi edessä 11.8. eli ylihuomenna. Takana yksi rv 8 keskenmennyt...
  19. G

Chibuli-murunen!!!! Ihanaa kuulla susta! :heart: Täällä on kans yks (paljon vanhempi) katkera akka. Meijän vuosi on tullu täyteen ja ollaan yksityiselle lapsettomuusklinikalle, koska tuolla julkisella on tosiaan noin pitkät jonot ja mies varmaan lähdössä ulkomaille/ toiselle paikkakunnalle...
  20. G

<3 <3 The Esikoisesta Haaveilevat <3 <3 vol. 6

tada Iso hali negasta, menis jonkun muun tykö... :hug: Ja typerä täti sitten saman tien pois tiuhtin kimpusta jos se siellä on kurkkimassa!!! :mad: Lilly Mulla ovisplussasta menee todennäköisesti 2 päivää ovikseen ja oviksesta pari viikkoa tädin tuloon. Toi luteaalivaiheen pituushan voi...

Yhteistyössä