Hakutulokset

1. Tiuhti83

HELMIKUUN HELMET 2013 *joulukuu*

Heip kaikille! Oon taas hetken ollu hiljaksiin, kun ei oo jaksanu istuu koneella...nytkin kännykällä kävin pinon lukasemassa ja näpyttelen viestiä :) Neuvolassa kävin perjantaina ja kaikki oli muuten hyvin, mut sf mitta on vieläkin yli käyrien. Laitto mulle neuvolasta viimex jo lähetteen...
  2. Tiuhti83

0100100 puhelujen hinnat!!

Nyt vähän harmittaa rehellisyyteni!! Löysin tossa joku aika sitten naisen käsilaukun. Otin laukun talteen ja koitin 0100100 numerosta saada omistajan kiinni...numeroa ei palvelusta löytynyt. Itse olisin NIIN paniikissa, jos oma laukku häviäisi että haluaisin sen ainakin välittömästi takaisin tai...
  3. Tiuhti83

HELMIKUUN HELMET 2013 *marraskuu*

Heippa Helmi masuset!! Lukasin pinon läpi, mutta nyt omanapaisesti tulee kyllä tämä päivitys!! Tänään oli neuvola ja kuten aavistelinkin odotteli neuvolantäti (joka minulla on muuten todella mukava ja pätevä) siellä minua sokerien mittaus vermein :headwall: Yllättävää oli se, että kaikki...
  4. Tiuhti83

HELMIKUUN HELMET 2013 *marraskuu*

Aidii kovasti tsemppiä makoiluun...kuulostaapa muuten hassulta toi lause! Harvoin tulee tsemppailtua makoilua! Jokainen päivä kohdussa on kuitenkin arvokas ja toivotaan niitä kertyvän teillekkin vielä monia!! Minäkin tiedän lähipiiristä eri ikäisiä keskosia, joilla kaikki mennyt hyvin! Yksi...
  5. Tiuhti83

HELMIKUUN HELMET 2013 *lokakuu*

Suonenvedoista oli ollut puhetta. Mä kärsin näistä koko loppuraskauden esikoista odottaessa ja siis ne oli aivan KAAMEITA!! Kipu oli pohkeissa ihan helvetillinen ja kesti välillä 10-20min...pohje oli kipee ainakin pari päivää yöllisen suonenvedon jälkeen! Ei auttanu villasukat eikä mitkään! Nyt...
  6. Tiuhti83

HELMIKUUN HELMET 2013 *lokakuu*

Mulla on kanssa ihan hirveä makean himo kokoajan :popcorn: Esikoisesta ei ollut tällästä ollenkaan, mutta ehkä se on sit tää tytön odottamiseen kuuluva juttu...ja joo naama kukkii suklaasta :kieh: Uusi äitiyspakkaus on tosiaan nyt jo jaossa...tässä epäilijöille varmistus Uuden...

Yhteistyössä