Hakutulokset

1. miirikki

Helsingin ja lähiseudun mammalomalaiset (ent. tulevat mammalomalaiset helsingistä)

Maarit* ja HeMmiN Tässä linkki siihen Rausch pajunkuori-shampooseen, joka ehkäisee täitartuntoja :) T http://rausch.fi/kayttoohjeet/ennaltaehkaisy.pdf
  2. miirikki

Helsingin ja lähiseudun mammalomalaiset (ent. tulevat mammalomalaiset helsingistä)

Oli kivat treffit ja hyvä ruoka :) Ja juttua riitti taas moneksi tunniksi; ajoneuvoista ja pyykkikoneista vaipanvaihtoon :laugh: Ja todellakin se Tallinnan päiväristeily toteutetaan!!! Ihan huippu idea! Maarit* Siellä Stockalla oli niitä Frank-harjoja ainakin 9 erilaista!!! En uskaltanut...
  3. miirikki

Mä oon ihan väsynyt ja kärttynen, mutta jos joku jaksaa mua katella niin voisin pungertaa mukaan :D Rosso? Klo 11?
  4. miirikki

Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

Onnea Freundin :heart: Ja kiitos Jandhelle synnytyskertomuksesta :) Tää on iha väsy :( Joku vois pitää puhuttelun tolle pööpölle, et aamuisin ei zumbata eikä hikotella klo 05! Ja äidin pitää saada nukkua välillä myös vasemmalla kyljellä : / Yläkerran ukolle vois kans pitää puhuttelun, että...
  5. miirikki

Kiitos Huldis vastauksesta :flower: :) Mullehan tuutattiin epiduraalikanavaan morfiinia heräämössä viimeeksi ja vaikka todellakin oli tyhjä vatsa niin oksentelin rajusti ja olin puolitajuton vuorokauden! Sen jälkeen en suostunut ottamaan muuta kuin Buranaa ja Panadolia :( yllättävän hyvin ja...
  6. miirikki

Santtu Ei pysty edes käsittämään miten kamala suru sinulla ja perheelläsi on :hug: Paljon paljon voimia! Antakaa surulle aikaa, itkekää ja tukekaa toisianne, rakastakaa :heart: ( . ) Täällä ei uutta; supistelee, närästää, nälättää, pissattaa... Ja minä lasken öitä ;) Merkkari Saako...
  7. miirikki

Santtu81 Tuntuu niin pahalta puolestasi :'( Paljon paljon voimia sinulle ja perheellesi :heart:
  8. miirikki

Mulle käy ainakin treffit klo 11.00 ja joutuu sitä ruokaa kuitenkin hetken odottelemaan, niin nälkäkin varmasti on jo silloin kun lautanen eteen tulee :D Repästäänkö ja mennään johonkin uuteen paikkaan? Pizza Hut? Vai pysytelläänkö Rosson raastepöydässä :p

Yhteistyössä