Hakutulokset

1. Tiudeliini

<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.27<3

Noniin, tälläistä vielä tänään testiin, eli ei enää epäilystäkään :) ! Mä aion seurailla tätäkin palstaa nyt tässä, ihan mukava katsella mitä muille kuuluu :) !
  2. Tiudeliini

Pikkukakkosta odottavat :)

Moikka ! Saisiskos tänne liittyä :) ? Olen 20-vuotias ja tulossa on nyt toinen muksu :). Laskettu aika on 20.2 ja sairaala on K-SKS.
  3. Tiudeliini

HELMIKUUN HELMET 2013 *kesäkuu*

Niin juu ja minulla se sairaala on K-SKS :)
  4. Tiudeliini

Miten saada vuodenikäinen nukkumaan omaan sänkyyn?

Meillä nukkui heti alusta lähtien omassa huoneessaan, kun tultiin sairaalasta kotiin. Paremmin saatiin kaikki nukuttua, kun pojalla oma huone. Tosin vauva oli pullolla, mutta suosittelen omaa huonetta heti alusta lähtien jos vaan on mahdollisuuksia :).
  5. Tiudeliini

Omppuf: Vihdoinkin kyllä juu uskalsin, kun tänään on viimeinen päivä millon menkkojen pitäis alkaa 26-28 päivän kierron mukaan, muttei mitään tunnu sellasta eikä kuulu :). Eilen tosiaan testissä vahvaa plussaa ja torstaina kun päästään maalta kaupunkiin, niin varmistellaan Clearblue...
  6. Tiudeliini

Saiskos tänne joukkoon liittyä :) ? Olen 20-vuotias ja odotan nyt toista syntyväksi 20. helmikuuta :).
  7. Tiudeliini

Pakko kai se on nyt uskoa, tuossa äsken testiin tuli heti 2 tummaa viivaa :D. En tehny edes aamupissasta. Raskaana siis. Torstaina kun pääsen täältä maalta kaupunkiin, niin teen Clearblue digitalin ja alan soittelemaan neuvola-aikaa :). Ihana olo <3.
  8. Tiudeliini

Mä ajattelin mennä vasta ensviikolla mennä plussanneisiin jos tulee sillon vielä testiin plussaa. Joten jännäilyä siihen asti :).
  9. Tiudeliini

Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Tälläistä tuli eilen aamulla :)
  10. Tiudeliini

Kuvia plussatesteistä

Tälläistä tuli eilen aamulla. :)
  11. Tiudeliini

Ja heti kun ehdin mennä sanomaan ettei lähes mtn oireita niin täällä alkoi ilmeisesti kuvotus ja pahoinvointi :S ! Samoiten myös kamalaa alamahan juilintaa ;S. Ensviikolla ostan viel apteekista testit ja jos tulee vahvat viivat niin kai se on varattava aikaa neuvolaan. :D
  12. Tiudeliini

Omppuf, mulla olis laskettu aika vau:n raskauskalenterin mukaan ainakin 20.2 :) ! En mäkään kyllä voi uskoa tätä. Mä luulin, että tällä kertaa yrittämiseen menis ainakin muutamia kuukausia tai jopa vuosi. Pahimmassa tapauksessa luulee, ettei koskaan tuu raskaaks. Huvittaa, kun ei mitään...
  13. Tiudeliini

Aamulla tuli tällästä tikkuun. Viiva siis vahvistunut jonkun verran. Voin kertoa oireista sen verran, että ei tisseihin satu yhtään. Alaselkä vähän kipeä ja jotenkin vähän kipeänheikko olo. Päänsärkyä oli aamulla hiukan, pissittää vähän väliä. Eipä oikeastaan muita oireita. On se...
  14. Tiudeliini

Kuvia plussatesteistä

Tälläistä tänään omassa testissä iltapäivällä: Täytyy odotella viivan mahdollista vahvistumista.
  15. Tiudeliini

Tämän iltapäivän saldoa: Viivan vahvistumista odotellaan. Johan mä lupasin, että ei jatkuvaa tikutusta, mut nyt oli yllätys. Toivottavasti vahvistuis :P.
  16. Tiudeliini

Menin sitten hätäpäissäni tekemään pregcheckillä testiä ja hailakkaa haamua sitten tuli. Kuvassa ei kyllä kovin hyvin näy, mutta omalla silmällä näkee hyvin. Odottelen viivan vahvistumista :).
  17. Tiudeliini

Naah.. Oireilu hävinnyt sen siliän tien ! Ei edes tissit kipeet enää. Kai mä menetän toivoni tän kierron suhteen vaikka testailu ilmeisesti vois nyt vasta alkaa. Menkkojen pitäis alkaa ilmeisesti ensviikon alussa mut ostan nyt sit vielä 2 pakettia pregcheckiä tänään niin sit saa luvan riittää...
  18. Tiudeliini

Oon tehny ovistestejä tässä nyt, onks se normaalia jos niihin tulee viivoja vielä tässä vaiheessa kuukautiskiertoa, kun on menossa kp 20/26-28 ? Mä en taida edes osata käyttää noita pregcheckin ovistestejä....
  19. Tiudeliini

Nääh, raskaustestit loppu sitten. Nyt täytyy sit odotella viikonloppuun, en jaksa tikuttaa tyylipuhdasta negaa kokoajan.. Taidan koputtaa puuta.. Huomenna kuitenkin taas läjä testejä ja rahaa palaa taivaantuuliin :P :D !

Yhteistyössä