Hakutulokset

1. anscu

3-kymppiset toista lasta yrittävät

Mä pidän peukut pystyssä @Miljamaaria! :)(y) en tiiä itekään miten oon näin cool :whistle: jotenkin musta vain tuntuu tällä hetkellä, että petyn liikaa jos sieltä tulee nega :confused: mun pikkusisko tuli nyt meille kesälomalle, niin sekin vähän auttaa saamaan ajatuksia muualle (on sen verran...
  2. anscu

Helou! Jännät paikat sulla @Miljamaaria, tsempit :love: Ja kiitos kysymästä, en oo vielä mitään testaillu, katastelen nyt rauhassa eka:geek: Ihana kyllä kun tänne plussiakin tullu :love:
  3. anscu

Ja onnea @Marjee! :love:
  4. anscu

Tervetuloa Mininen85 mukaan! :) Täältä sitä vertaistukea saa ja se on kyllä ainakin itelleni erittäin tärkeää:love: @Tiituu, oon tosi sad sun puolesta :cry::cry: ois ollu jo teidän vuoro :( voimia ♡♡
  5. anscu

No voi itku @Tiituu, toivaltavasti ei ole mitään kystaa :( mutta toisaalta, toivoa on niin kauan kun menkat ei ole alkanu (y)
  6. anscu

Listasta hoksin, että @Tiituu on kyllä jo pitkällä dpoissa, onko ollu ny tuntemuksia? :rolleyes: Näyttää jo ihan hyvältä plussanneidenkin lista, jospa tulis lisää plussatuulia :love:
  7. anscu

Oi, ihanaa @Miri81 :love::) onnittelut! :)
  8. anscu

Hyvä kun @Tiituu löysi ton tiedon, oishan tuo kyllä karua, ettei omia biologisia lapsia ois mahdollista saada sen vuoksi, että mieheltä löytyy edellisestä suhteesta kaksi ennestään :eek: hyvä kun tuo selvisi! :) ja toki en yhtää väheksy @Miljamaaria sun miehen puolen lapsia ♡ varmasti ovat...
  9. anscu

@Tiituu, ootko testiä tehny? Ja @Naadis, mikä dpo sulla nyt? :) Kuulostaa hyvältä noi repäisykivut :) Mulla nyt se dpo9. En oo aatellu, missä kohtaan testailisin..saattaa olla että viikonloppuna, tai sitten ens viikolla, tai sit vain odotan kunnes ne menkat alkaa:ROFLMAO:
  10. anscu

Huhtikuun hurmurit 2016

Oi että, ihana uutinen @Pähkinäpuu ! :love: Onnea koko perheelle! :) ♡ @Pippuri123 , kuulostaa hyviltä tuo suunnitelma, Onnittelut työpaikasta! :) Ja hyvä jos alkaa jo alkupahoinvointi helpottaa! Täällä neitokainen on oppinut nyt pari viikkoa sitten tuetta kävelemään ja se on nyt menoa...

Yhteistyössä