Hakutulokset

1. anscu

Helmikuun hippuset 2018

@Paputoive , kyllä sitä ainakin voi yrittää ♡ mä en usko, että tämä meidän pikkuinen vielä ymmärtää, että äidin masussa on toinen vauva, mutta tuskin siitä ainakaan haittaa on että yrittää saada ymmärtämään:) Täytyy ottaa kaikki keinot käyttöön:X3:
  2. anscu

3-kymppiset toista lasta yrittävät

Hei! Mäkin pitkästä aikaa päätin pistäytyä täällä kattomassa onko tullu uusia plussia, monella näyttää olevan jännät ajat edessä :rolleyes::love: MUlla täällä pahoinvointi alkanut. Mulla pisti silmään tuo @Hironea lapsen ikä, teillä ilmeisesti syntynyt esikoinen 31.12.2015, jos nyt on 1,5v...
  3. anscu

Helmikuun hippuset 2018

Ihanan paljon tullu tekstiä :love: mä en nyt vaan kaikkea pysty lukemaan, mutta tervetuloa uudet ja pahoittelut keskenmenon kohdanneille! ♡ @RouvaKook ja @puhuriina , mäkin vielä imetän esikoistamme, joka täyttää kohta 1v3kk. Oon aatellu, että jos 1,5 vuotiaaksi imetän ja sitten loppuis tai...
  4. anscu

Tosin voihan saman merkin pakkauksissakin olla eroja (n)
  5. anscu

@Miljamaaria, mähän testailin nyt elämäni ekaa kertaa oviskiertoa tästä tärpistä, ja just noilla sofin testeillä :) oli ne silleen ehkä vähä jännän näköisiä, tosin mulla ei oo kokemuksia muoäista testeistä, mutta mulla ne kyllä alkoi pikkuhiljaa tummua se toinen viiva oviksen paikkeilla ja sit...
  6. anscu

Helmikuun hippuset 2018

Onnittelut kaikille uusillekin plussista ja tervetuloa! :) @Wioletta , mäkin jännään sun ultraa, kerro sitten mite meni :love: No mulla on nyt alkanu pahoinvointi :X3: öllöttää, mutta en oo kuitenkaan oksentanut, paleltaa ja väsyttää ihan kauheasti :confused: Ens viikon pe ois se eka neuvola ja...
  7. anscu

Helmikuun hippuset 2018

Tänne on tullu lisää väkeä! Tervetuloa kaikille uusille! :) @Marji , mä kerroin esikosta vähän ripottelemalla, eka tietty miehelle heti kun olin tehny. Sit meni pari päivää ja kerroin omalle äidilleni. Mutta muille alettiin kertoa oikeastaan sitten vasta ekan ultran jälkeen viikolta 12...
  8. anscu

@Miljamaaria , voisitko muuten mulle muuttaa että plussasin 7.6, tänne tosin kerroin sitten 8.6. Ei muute, mutta pysyn paremmin ite laskuissa jos satun käymään täällä ja tota listaa kattovan :LOL:
  9. anscu

Helmikuun hippuset 2018

anscu/30/2.lapsi/la 11.2.2018/OYS Tosi kiva kun voit tehä @Paputoive listaa meistä !kiitos!:) Mulla on vielä vähän epätietoinen olo että mikä se mun LA sitten olis, toisen laskurin mukaan toi 11.2 ja toisen 14.2 (n) mutta mä sitten muutan sitä siihen minkä ne sit neuvolassa sanoo :whistle...
  10. anscu

@Miljamaaria, kiitos kysymästä :) eilen tein clearbluen digitestin ja tuli raskaana 2-3, joka siis tarkoittaa tossa testissä että on 4-5 vko menossa:) tänään oli vähän väsymystä ilmassa, mutta virkistyin kun esikoisen kanssa puistossa heiluttiin:ROFLMAO: Mulla on kahden viikon päästä jo eka...
  11. anscu

Helmikuun hippuset 2018

Niin ja mulla siis esikoinen on nyt 1v2kk, vielä imetänkin häntä jonkin verran.
  12. anscu

Helmikuun hippuset 2018

Moikka! :) Minäkin uskaltaudun nyt tänne, vaikka jännittääkin miten nyt menee. Mä tein viime ke ekan positiivisen raakaustestin, menkat tais olla päivän tai pari myöhässä. Tänään tein diginäytöllä, niin tuli raskaana 2-3vk. Eli siis laskureiden mukaan LA ois 11.2 ja nyt ois 5+1 :love: Mutta...
  13. anscu

Kannattaa @Mininen85 ehdottomasti testailua jatkaa, mulla ovis osui jollekin kp11 tai kp12 ovis :) ja @Naadis , tsemppihali täältäkin♡ @Miljamaaria , sinuna jatkaisin niitä letroja (y)
  14. anscu

Voi :poop::( @Miljamaaria . Voimia ♡
  15. anscu

Kiitos Miri81:love::)
  16. anscu

@Miljamaaria , mä pidän täällä peukut pystyssä!(y) Ja tuo manflu, se on kyllä viheliäinen... Olihan meilläkin vähä semmosta, no yksi kerta oviksen aikaan riitti :love: Kohan pysyisi nyt matkassa:oops: @Mininen85 , mähän tikutin ovista ekan kerran elämäni aikana tästä tärpäikierrosta :geek...
  17. anscu

Niin ja siis @Miljamaaria, mähän testasin siis ekan kerran vasta eilen dpo 16, ja näkyi plussa haaleana, kuten myös tänään dpo17 haaleana, että mullakaan tuskin ois näkyny vielä dpo11 mitään :X3:(y)
  18. anscu

Hei ihanat ! Ekaks, voi harppi @Miljamaaria , mutta tosi aikaisessa vaiheessa testasit , että tuo ei musta kerro oikeestaan vielä mitään! ♡ voi hyvinkin olla plussa, vaikka nyt vielä negaa näyttikin ♡ Ja sitten oma tilanteeni, ihana kun ootte hengessä mukana:love: mä sain eilen ekan HAALEAN...
  19. anscu

Ja oon tosi pahoillani sun puolesta @Miri81:cry::cry: Ja kiva kuulla @Mertt1 sun kuulumisia! :)
  20. anscu

Heippa ihanaiset! :) kiitos kaikille tsempeistä ja myötäelämisestä :love: vielä en oo testannut :whistle: mullahan viime kuussa alkoi menkat tänään eli kp29 ja vain yksi kierto on ollu että kp26 alkoi, monesti myös kp30, niin mä vielä venttailen vähä :X3: ihana kun ootte mukana tässä :love...

Yhteistyössä