Hakutulokset

1. M

Toiveena vauva 2017-2018

Pakko laittaa vielä yksi kuva, kuivuneena :) Ja kiitos onnitteluista, ootte ihania :love::love::p
  2. M

Toiveena vauva 2017-2018

Tässä dpo 10 ja kuva otettu muutamien minuuttien jälkeen...hentoinen viiva lähti piirtämään kuitenkin suht pian. Oon niin onnesta soikeena ja olin kyllä jotenkin varma tässä kierrossa :love::love::love: Tämmöstä haamulaista en oo kertaakaan saanut, pillerit siis jätetty pois helmikuussa tänä...
  3. M

Toiveena vauva 2017-2018

mamalle varovaiset onnittelut :love: Vitamiineista...itse en ole koskaan oikein oppinut syömään mitään purkista. Olen aina syönyt paljon ja todella monipuolisesti. Olen kamalan huono muistamaan lapsillekin antaa D-vitamiinia. Yleensä annan niitten ottaa sit kerralla esim 50mikrog tabletin kun...
  4. M

Toiveena vauva 2017-2018

Pakko tulla hehkuttaa mun oireiden lisääntyvää listaa :) Dpo 7 tänään Alkuun siis oviksen jälkeen ei rinnoissa kipua, mitä yleensä ollut heti oviksesta. Nippailuja ollut vatsassa aika usein dpo 1-6, dpo 5 alkoi flunssa ja eilen illalla dpo 6 alkoi tissikipu joka nyt ihanasti läsnä :) ai että...
  5. M

Toiveena vauva 2017-2018

Ei voi mitää, rupeen testailee taas aivan liian ajoissa... Hitsi ku ei malta mieltään. Tänään siis dpo 6 ja ei varmaan montaa päivää mee ni rupeen uittelee. Sulla sama dpo? Millon aiot testailla?
  6. M

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Näissä mä en näe mitään... Onko kuvaa siitä apteekin omasta
  7. M

Kyllä viiva häämöttää (y)(y)
  8. M

Kolmannen kuumeilua <3

Mulla onkin esitelyteksti tuolla ylempänä maaliskuulta kirjoitettu :( Enpä olisi arvannut, että raskaaksi tulo kestää näin pitkään. Esikoisesta tärppäsi 3.kierrossa ja toinen tärppäsi vaikka imetin, en muista oliko kuukautisia miten. Nyt 2/16 olen jättänyt pillerit. Uusi mies kuvioissa sekä...
  9. M

Toiveena vauva 2017-2018

Tossa tämän aamun ovistesti...ei ainakaan ovislimoja kai oo olleet eilen ku tuo on noin haalee :D
  10. M

Kyllähän siinä jotain näkyy!! Tosi vaikee sanoa onko plussa vai viivanpaikka, just siinä rajoilla. Mä oon saanut tommosia aika monesti... Mutta mistäpä sen tietää oonko ollut sitten hetken muka raskaana vai ovatko olleet viivanpaikkoja. Pidän sulle isosti peukkuja :love::love: Jos olisin sinä...

Yhteistyössä