Hakutulokset

1. M

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Lisätäkseni, laske tosiaan ne viikot niistä menkoista eli tänään 3+6
  2. M

Siis musta toi kuulostaa ihan järkeenkäyvältä! Sulla on niin lyhyt kierto ja oot varmaan ovuloinut siinä pari viikkoa takaperin ennen plussaa eli vaikka 6.-7.9. Digi varmaan voi näyttää mitä vaan, tuskin se oikeasti tietä raskauden todellista kestoa. Sulla on varmaan Hcg lähtenyt erittymään sen...
  3. M

Toiveena vauva 2017-2018

Mulla viime tärppikierrossa oli ovisplussa viivat todella haaleat, kahtena päivänä ja muina päivinä melkein blanko valkoista eli ei tarvii olla yhtä vahvat viivat
  4. M

** Toukotenavat 2017 **

Mikä koe otettiin? Hcg? Silloinhan oot raskaana :)
  5. M

** Toukotenavat 2017 **

pupumamalle ja uusielämä2016 kovasti voimia piinaaviin päiviin!! Itselläni ei ole kokemusta keskenmenoista, mutta esikoisen kohdalla vuosin myös melko runsaasti kirkasta verta. Tarkalleen en muista viikkoja, mutta varmaan rv7-9 paikkeilla, kipuja ei ollut. UÄ:ssä sitten näkyi, että kaikki on...
  6. M

** Toukotenavat 2017 **

Aivan mahtavia uutisia!! Onnea hurjan paljon :love::love::love:
  7. M

Toiveena vauva 2017-2018

Onnea tuhannesti :love: Tuletko toukokuisiin?
  8. M

Toiveena vauva 2017-2018

Kokemuksella voin sanoa että raskauskeijun one step näytti melkein viikon myöhemmin plussaa mitä pc!! Pc anto jo dpo 10 selvän viivan, ku one step vasta noin dpo 14 himmeetä...
  9. M

** Toukotenavat 2017 **

Mitähän raskaustesti sanoisi? Onko sulla mitään oireita? Mennyt pahempaan, helpompaan suuntaan?
  10. M

** Toukotenavat 2017 **

Tästä on varmaan ollut keskustelua jo, mutta milloin olette alkaneet soittelemaan neuvolaan? Huomenna olis 4+3. Onkohan liian aikaista :ROFLMAO:
  11. M

** Toukotenavat 2017 **

Huomenta kaikille :) Olenkin käynyt lukemassa jo toista viikkoa teidän kuulumisia, oikeastaan siitä asti kun alkoi heti oviksen jölkeen tuntua tämä kierto erilaiselta kuin muut negakierrot. Olin varma plussasta ja sainkin jo viime perjantaina selkeän viivan pc-testiin. Tänään vasta menkkojen...
  12. M

Toiveena vauva 2017-2018

Voi ääkk! Tosi paska tilanne:devil::confused::mad: Sun täytyy varmaan miehen kanssa vaan jutella...että saatte asian selvitettyä. Tovottavasti hän on edes pahoillaan teostaan. On se kurja jos et pääse kunnolla nauttimaan plussaamisesta :( Kovasti voimia sinulle!!
  13. M

Tai sitten voi köydä niin että ovisplussa on tosi haalea, kuten mulla kävi plusaakierrosaa. Tikutin toista viikkoa aamuin illoin ja sain kahtena päivänä vain hyvin vaaleat viivat ovistikkuun ja nyt olen plussannut ;) Ei noihin aina oo luottamista. Ja toisaalta niinkin voi olla, vaikka tulis...
  14. M

Toiveena vauva 2017-2018

Menkkoihin vielä aikaa ja sekös jännittää, mutta pikkuinen murunen vaikuttaisi olevan tarrannut tiukasti kiinni, tänään dpo 12 kp 27/28-29-32. Menkkojen oletettu alkamispäivä siis about ti-ke. Tää tunne on aivan ihmeellinen, kun vihdoin omassa testissä näkyy nuo kaksi viivaa :love: Toivon...
  15. M

Toiveena vauva 2017-2018

Ihanaa ja onnittelut!! Mikä dpo testtattu?
  16. M

Toiveena vauva 2017-2018

Nalkuttaja huhuu! Missä testi viipyy? ;) Uskalsitko uitella? Mä tein tänä aamuna one stepin (muka herkällä) ja sain paljon vaaleamman viivan mitä eilen PC:llä. Luin netistä kokemuksia, ja ilmeisesti one step ei tosiaan oo niin herkkä mitä lupaa. En nyt huolestu tästä, koska tissit on edelleen...
  17. M

Paljon vahvempi kuin minun tämän kierron ovis"plussa".. Taidan silti raskaana olla kun pärähti selvä viiva tänäön dpo 10
  18. M

Toiveena vauva 2017-2018

Mulla tuli nyt tää plussa ekasta royal gelee kierrosta. Toki kilppariarvot ekan kerran myös kunnossa..
  19. M

Dpo 10 ja kuivahtanut viiva, noin 10-15min testin teon jölkeen :love: Kp 24/29-32 menossa vasta tosin..
  20. M

Toiveena vauva 2017-2018

Odotteletko testejä saapuvaksi tänään?? Hae ihmeessä kaupasta jos ei ala kuulua ;) Mä kans jänskään sun puolesta ja toki muidenkin!! :)

Yhteistyössä