Hakutulokset

1. S

Ivf hoitoja lapsettomille

Moi kaikille ja kiitos isosti kaikille vastaajille. Nolottaa miten käpertynyt olen tähän omaan tilaani ja en ole jaksanut kommentoida ja tsempata muita. Mutta nyt on tapahtunut ihme, en uskonut ylipäänsä että on meidän tuloksill mahdollista, niin huonolle on näyttänyt, mutta kaikesta huolimatta...
  2. S

Huonosti jakaantuvat alkiot

Ja juuri kävin vessassa ja menkkatuhruttelukin oli jo alkanut :( Miten olette keränneet voimia uuteen IVF-kierrokseen. Pelottaa, että kaiken sen vaivan jälkeen saadaan taas yksi ö-luokan alkio! Tekis mieli luovuttaa, ihan surku olo :(
  3. S

Huonosti jakaantuvat alkiot

Moi kaikille, kauhean huonosti olen löytänyt tietoa aiheesta, mutta kiinnostaisi onko monikaan onnistunut vastaavassa tapauksessa: 35 munarakkulaa 26 munasolua 13 hedelmöittynyttä mutta vain 1 alkio siirrettäväksi Olen niin ihmeissäni, että mistä moinen voi johtua. Mieheni siittiö...
  4. S

Moi, piinapäiviä jäljellä kolme eli torstaina kuulen sitten keskiviikon verikokeen tuloksen. Toivo on kyllä aika nollissa. Olisi aika ihme jos 26 munasolusta ja 13 hedelmöittyneestä se yksi ja ainoa huonolaatuinen alkio olisi jaksanut jatkaa matkaa :( Nyt on hävinnyt kaikki mahakivutkin mitä...
  5. S

aniraz Kiitos vastauksesta. Onko teillä tehty kromosomitutkimukset tai onko lääkäri edes ottanut asiaa puheeksi? Meillä on verikoe 23. pvä joten varmaan aika pian siitä päästään lääkärin juttusille, mutta taidetaan saada sama "syytä ei tiedetä" vastaus!
  6. S

Moi, nyt on minunkin pakko liittyä keskusteluihin, sen verran on tuskainen olo ja tiedän, että vain toiset saman asian kanssa painivat voivat ymmärtää minua. Takana on viisi inseminaatiota ja nyt ensinmäinen IVF. Tähän asti kaikki on näyttänyt hienolle, jopa niin hienolle paperilla, että...

Yhteistyössä