Hakutulokset

1. T

arvaappas=)

kiitos :heart:
  2. T

arvaappas=)

pakko kokeilla et pitääkö joidenkin sanomiset et minkä ikäseltä näyttää niin paikkaansa eli arvaatkaas minkä ikäinen=)? :heart:
  3. T

11/08 masunkasvattajien murut *helmikuussa*

KUUNKULTA:ihana teiän vauva puhuu=)mustakin tuntuu et aina välil kun neiti huutaa tai itkee niin ihan kuulostaa kun sanois ei ei ei ei ja välil apua apua apua..heheh=)meillä neiti laulaa mun kanssa=)ainakun sanon laulavalla äänellä laalaa niin neiti laittaa huulet hauskasti suppuun ja sit suu...
  4. T

11/08 masunkasvattajien murut *tammikuussa*

kelatkaa reilu kuukaus ni tonne tulee jo uudet marraskuun masun kasvattajat=)heheh pitäsköhän itekkin nyt nopee ruveta hommiin jos pääsis mukaan=)no joo jos mä nyt hetken malta ja annan ton pienen nauttia kaikesta huomiosta :heart: mul on jo meinaan kauhee vauvakuume!!
  5. T

11/08 masunkasvattajien murut *tammikuussa*

heissan mäkin tuun kantaa korteni keskusteluun=) meillä eilen neuvola(ja shanti siis eilen 7ja puol vkoa) paino:4555g(3200g syntyessä) pituus:55,5(49cm,synt.) pipo;38,5(34,5) lonkat,sydän ym kunnossa ja lääkäri täti sanoi että kehityksessä(pään kannattelu ym ikäistään reippaampi :saint: )...
  6. T

Hiton Itella!

siis ei toi mustakaan itella vika mut se työntekijä olis voinu sit käydä pikkasen enempi kattoo..paitsi ymmärrän jos oli paljon asiakkaita..paitsi kyllä mä omassa duunissani kaupassa kaivan vaikka häkin alaosasta se hernekeitto purkin jos asiakas pyytää!!!
  7. T

Hiton Itella!

sama kävi kuule mulle viime perjantaina paitsi mulle tiuskastiin tiskiltä et ei sitä kuormaa nyt pureta..noh kävelin kotiin n15min ni sillä aikaa oli paketti rekisteröitu..en viittiny rupee tota 6viikkosta taas pukee ja lähtee liikkeelle kun oltiin jo monta tuntia oltu liikkeessä..
  8. T

onkohan mulla hormoonit vähän sekasin??

soita ihmeessä neuvolaan ja kysy aika ihmeellistä toi karvattomuus mut eipähän tarvii sheivata hih

Yhteistyössä