Hakutulokset

1. T

40+ so what wol.13

Iltaa! Onpas täällä hiljaiseloa : / Onneksi muutamat kuumeilijat jaksavat kesän lämmöistä huolimatta olla palstalla. Ja kiitokset teille jotka päivittelette, ittellä ei siihen ole taitoja! Mukavaa matkaa teillen jotka reissun päälle pääsette! Huolehtikaa toisistanne :kiss: Oliivitar...
  2. T

40+ so what wol.13

Iltaa! Plussapuuhkuaaaaaa :whistle: ON; Tänään taas o-testi dipattu. Hiukan näkyvämpi hailukka viivanen :confused: :heart:
  3. T

40+ so what wol.13

Voihan höh, PippuriPiia minkälaiset testit sulle joutunu! Mutta kuten tuossa jo tulikin, täti ei ole vielä tullu joten toivotaan seuraavaan testiin ihan paria kunnon punaista viivasta! :heart: Taasen näytti mulle o-testi hailukkaa viivaa kontrollin viereen. Jo siis 2pv saman vahvuista, näkyy...
  4. T

40+ so what wol.13

Moi! Huh kun on taas ihanan lämmintä (hikisen kuumaaaaah)! Pitelen täällä peukkuja jotta plussa sieltä tupsahtaisi PippuriPiia! :whistle: :heart: Esterille kans :whistle: Omaa napasta.... Tikuttelin tänään hailukkaa viivaa ovistestiin. Saa nähdä kuin käy, olen ollu nyt ajoissa...
  5. T

40+ so what wol.13

Iltaa kaikille Ihunille! :) Täällä ollaan vaikka en ole ehtinyt koneelle. Työt ovat pitäneet kiireisinä ja heinäpellollakin on vietetty kuumia iltoja ;) Plussapuuhkuja :whistle: Oilin metsästys täällä meneillään. Tikkua, tikkua....:kieh: Eihän mun pitänny :ashamed: Viikonloppuja ja...
  6. T

40+ so what wol.13

Moikka! Onnenmurunen :heart: voi ihanaaaaaa! Turvallista masuaikaa! Onnea Esteri, synttärionnea :flower: ja plussaonneakin seuraavaan tikkuseen! :whistle: Oliivitar joo näin me tehdään! Kepitetään sitä kunnolla :stick: Ja ON; kyllä se niin oli,jotta täti tuli,ilman vuokrasopimusta...
  7. T

40+ so what wol.13

Iltaa Ihunat! Plussavahvistusta täällä puuhkun! :whistle: Voi kuinka jännittävää aikaa siellä muutamalla elellään :heart: ON; Täti se tekee tuloaan, jomotus niiiin tuttua :mad: Olisi ollu vielä puikkotestikin käyttämättä, mutta en viitsi kun oireet ei viittaa sinne tärppiin päinkään...
  8. T

40+ so what wol.13

Moikka! Mun nettiyhteys on niiiiiiiiiin hidas,ettei viitti pal koneella olla :mad: Tänään dipattu ja täysin puhdas nega. En malttannu oottaa maanantaille. Nyt on kylkiäiset käytetty, masua kivistelee tädin tulon enteilyllä ja josko se kurvaa tulemaan. En kyllä ajatellu kuttumalla sitä...
  9. T

40+ so what wol.13

Iltaa Ihanat! Tervetuloa Memmu Täällä on sitten mukavata! =) Ja kiitos kysymästä Oliivitar kylkiäinen poltteli vaikken halunnut sitä vielä.... Mutta jokin PAKOTTI mut pissimään kippoon ja dippidippi. Hölmöä, aivan liian hölmöä. Eihän siellä mitään ollut, ei muuta kuin kontrolli viiva...
  10. T

40+ so what wol.13

Päivää Ihunat! On tää kamalaa kun nettiyhteys pätkii täällä puskassa niin,jotta ollaan oltu aivan pimennossa. Nytkin hidas kun kastemato saharassa,mutta jotenkin vaan on pärjättävä. Kohta kiukkunen soitto operaattorille kun ei pääse olkkariin :mad: Esterille :hug: voimia uuteen kiertoon...

Yhteistyössä