Hakutulokset

1. H

Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017 *syyskuussa*

@Shara siis vau, pakko tulla kommentoimaan sun mahaa, todella pieni ja siro! :) En mä tiedä onko iso maha huonompi, mutta itsellä vähän hirvittää kun ei pääse enää kunnolla kumartumaan. :oops: Mahakateus :LOL: Pitäis vaan tyytyä tähän, olen lyhyt ja useampi raskaus... tänään mies totesi, että...
  2. H

@mimmi92 mä niin repesin tuolle sun kuvaukselle olotiloista.. itsellä samat fiilikset. Kokoajan supistaa ja eilen kirppiksiä kierrellessä tuli jo tosi voimakkaitakin. Siis piti ihan huohottaa, että pysyi pystyssä. Maha on valtava ja olo yleensäkin tuntuu jo aika kankealta. Sulla näyttäisi...
  3. H

@Hilma85 suosittelen ehdottomasti trikooliinaa. Oon ite paljon käyttänyt. Vauvan saa ihanasti iholle, helppo sitoa, kevyt kantaa ja niitä saa tosi edullisesti tai jopa ilmaiseksi. Kantoreppu voi olla kyllä sen rinnalle hyvä hankinta, trikooliinallahan ei voi kantaa kuin muistaakseni 7 kg asti...
  4. H

@Surusilmät tsemppiä sänkyralliin! :rolleyes:Meillä kans pian edessä, kunhan vain jaksaisi hioa ja maalata kerrossängyn toisen osan.. kesällä piti tehdä se mutta onpahan taas vähän venynyt. Ja uskon että meillä ei mene tällä kertaa niin nätisti kun esikoisella. @amanda kiva kun sait laatikon...
  5. H

@mimmi92 erikoista että Th on kehdannut sanoa niin suoraan. :eek: Tuntuisi, että paras vaihtoehto on juuri se mikä itsestä ja omasta jaksamisesta tuntuu silloin hyvältä. @Susu90 ihan hyvä asenne :) meille joku ihana kätilö sanoi, kun esikoisen kanssa lähdettiin synnäriltä: muistakaa sitten...
  6. H

@-Amanda- samaa mieltä! Äitiys on nykyään ihmisille niin iso juttu, että siitä otetaan itse kaikki mahdollinen irti (mikä on tietysti hyvä asia) ja arvostellaan herkästi muita. Johtuuko sitten siitä että muiden perhe-elämästä on niin paljon kuvia yms nähtävillä vai siitä että lapsia on yleensä...
  7. H

Olisi ihana aina kommentoida teidän juttuihin, mutta mulla on niin huono muisti varsinkin näin raskausaikana, että en pysty... nämä mun kirjoitukset on varmaan aina vaan omaa napaa :LOL: Onko muita vaivannut tyhjä pää? Olen yrittänyt jatkaa kotivuosina omia harrastuksia yms että pysyisi aivot...
  8. H

Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017 *elokuussa*

Mä oon harrastanut pitkään joogaa, mutta en ole kyllä tajunnut että sitä on erikseen raskaana oleville. Mulla on nyt ollut pieni tauko ja oli tarkotus ens kuussa jatkaa, mutta pitäiskö katsoa ensin lähimmät raskausjoogat! Kiitti taas vinkistä!! :) @mimmi92 suosittelen ainakin ensimmäisille...
  9. H

@aprikoosinkukka mulle sanottiin että ei multa tarvi mitata hb:ta kauhean usein, kun pelkään sitä pistämistä ja hb on ollut niin hyvä. (Siis myös edellisessä raskaudessa). Edellisellä kerralla oli sijainen, joka mittasi. Tänään kävin neuvolassa eikä tälläkään kertaa "tarvitse mitata". Aika...
  10. H

Meillä on ollut lasten päät syntyessään 35 ja 34 cm ja 1kk ikäisenä n 37 cm. Ostin pipon, joka on 39 cm / 1-2 kk. Pienempää ei olisi ollutkaan. :) Jos haluat kantoliinaa käyttää ihan vastasyntyneellä, helpoin ja pehmein on trikoinen liina. Niitä saa muutamalla kympillä ja käytettynä on varmaan...

Yhteistyössä