Hakutulokset

1. MrsBree

40+ so what wol.12

Olen ihan rikki, en tiedä mitä ajatella. Kohdunkaula syöpä epäily. Lisätutkimuksia, näytteitä ja verikokeita tehty. Menee n.viikko että saan tietää jotain vastauksia. Selvä möykky siellä oli. Ihan hirveä olo. En tiedä mitä ajatella. Tietenkään se ei välttämättä sitä syöpää ole mutta siihen...
  2. MrsBree

40+ so what wol.12

Tervehdys, nyt ei ole tällä mamalla kaikki hyvin. Eilen alkoi uudelleen hirvittävä vuoto ajan lääkärille sain huomiselle!!! Tuli mieleen, että nyttenkö sitten täällä alkoi vaihdevuodet.
  3. MrsBree

40+ so what wol.12

Olen taasen ollut niin tuhottoman väsynyt että päivän päätteeksi simahtanut sohvalle. Olenkohan tullut vanhaksi? Täti häädetty kropasta ja täällä kp:t 5/28.
  4. MrsBree

40+ so what wol.12

Hello lomilta, onpas täällä isot kp:t meikäläisellä. :) ei kuitenkaan raskaana olla. Täällä kp:t 23/28. Roan täyttää jo ensi viikolla 10kk. Huh kun aika rientää. Ja sitten pian mies täyttää vuoden ja minä 42v. Mitäs tänne kuuluu? Pitää ruveta lukemaan.
  5. MrsBree

40+ so what wol.12

Heippa saa päivittää ikäni 41v minä vielä muutaman kuukauden. :) Vatsapöpöä varmaan isekmässä niin huonovointinen olen ollut pari päivää. :( Niin ja kiitos kaikille tervetuloa toivotuksista. Täällä käydään aina kun vain ehdin.
  6. MrsBree

40+ so what wol.12

Tervehys rakkaat sisaret!! :heart: Oikein hyvää uutta vuotta!! Meillä "yritys" lähtenyt käyntiin ja minut saa lisäillä listalle. kp:26/28 yk1 3yht.
  7. MrsBree

40+ so what wol.12

Iltaa, Hulinaa ollut koko päivä. Kaikki nuoret lapset olleet kotona. :) Kaksoset suunnittelevat jo kovin joulukuisia kymppisynttäreitään. =) Sitten täyttää Thomas 8, Roméo 9 yms. :) Ollaan pohdittu nyt sitten ns. yrityksen aloitusta 3v hääpäivän jälkeen, seuraavasta kierrosta. Jolloin olisi...
  8. MrsBree

40+ so what wol.12

Kiitos ihanaiset mukava tulla takaisin ja tuntea itsensä tervetulleeksi :heart: Tänään on vietetty Prinsessa Stellan 2v juhlia. Äiti kuumeessa joten en ole juhlasta voinut täysin nauttia. Ja se pikku-ukkokin jo ensi viikolla puolivuotias. :heart: Jestas miten aika lentää. Pian tulee myös...
  9. MrsBree

40+ so what wol.12

Hyvää iltaa ihanaiset!!! :heart: Minulla on yllättävä ilmoitusluontoinen asia!!! :attn: :ashamed: :) Minä teen paluun tälle palstalle. Pitkän keskustelun jälkeen päätimme Liamin kanssa että meille saa tulla kolmas yhteinen lapsi jos on tullakseen. Liam täyttää pian 33v jos toiveemme toteutuisi...
  10. MrsBree

40+ so what wol.12

Mur Mur murunen Sinäkö olet plussanut??!! :heart: :heart: :heart: Onnea tuhottomasti ja paljon tarroja pikkuisen matkaan!!! :heart: Rakkaudella: MrsBree ja esikko huomenna 22v

Yhteistyössä