Hakutulokset

1. T

Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

Kiitos kysymästä, valitettavasti ei hyvin. :( Syke näkyi, mutta vastasi 2 viikkoa pienempää, ja ei ole mitenkään mahdollista, että olisi niin paljon pienempi ja kaikki olisi ok. Eli keskenmeno tuloillaan. Viikon päästä vielä kontrolliultra, mutta tämä taisi olla tässä. Saa nähdä lähteekö...
  2. T

Hyvä Tukutuku, että kaavinta sujui hyvin. Voimia toipumuseen! Vauveli Vanhalle, mulla on kanssa tuota eritettä alakerrassa, aika lailla.. Lienee kuuluu asiaan! Oikeastaan ensimmäisiä raskausoireita tais olla tuo runsas valkkari. Huomenna olisi ultra. Jännittää kyllä tosi paljon. :(
  3. T

Onnea Vv hyvistä ultrakuulumisista! :) Ja Bosch, toivottavasti saat kuitenkin oltua rennoin mielin! Hyvä kuitenkin, että rakenneultraa varhaistettiin, siinä näkyy kaikki jo sitten niin paljon paremmin. Tsemppiä! Minttumar taisi kysellä kertomisesta-- mun raskaudesta tietää aika moni ystävä...
  4. T

Voi ei Tukutuku, olen pahoillani! Voimia!
  5. T

Onpas paljon plussia tullut, tervetuloa kaikille! Toivottavasti nyt sujuisi hyvin. Täällä oireet tuntuu pahenevan päivä päivältä, kuten asiaan kuuluu. Aika ihanaa :) Eilen ja tänään on ollut mukavan "kevyt" olo raskauden suhteen ja se tuntuu hyvältä, voinut jotenkin hieman hengähtää. Ensi...
  6. T

Tsemppiä Vauveli vanhalle! Tukutuku, minulla yleensä muutoinkin matalat paineet, ja nyt myös jotain luokkaa 90/60. En usko sinänsä haittaa olevan, kun matalapaineinen muutenkin olen (oletko sinäkin?), mutta hieman kurjaahan se on kun huimaa ja olo on melko nuutunut. Täytyy koittaa pitää huolta...
  7. T

Kalabaliikki, olen pahoillani :( Voimia! Hyviä ultrakuulumisia saaneille onnittelut! :) Tukutuku, paljon tsemppiä odotteluun. Se on tosi piinaavaa! Toivottavasti kaikki kuitenkin ok, oireetkinhan voivat vaihdella suuresti ihan päivästä riippuen. Muutamalla muullakin taisi olla ultria tulossa...
  8. T

(y) Tsemppiä ninnaninna!!
  9. T

Kivoja kuulumisia kaikilla :) Täällä vaan päivä kerrallaan, kiireistä on ollut ja hyvä niin! Tänään tuli hieman yökittyä hississä kotiin tullessa ja nyt en sohvalta jaksa nousta- hyviä merkkejä :)
  10. T

(y) Onnea hyvistä ultrakuulumisista Vv! Ja ninnananna hcg- luvuista! Soittelin tänään neuvolaan, n.3 viikon päästä olisi sitten vu täälläkin. Silloin pitäisi olla 8+, itse luulen että hieman vähemmän. Kääks.

Yhteistyössä