Hakutulokset

1. T

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

Kinder_Kitty, toivotaan että huomenna plussa näkyisi! Noi one stepit on kyllä niiiiin huonoja. MirriX, se on piinaavaa kun koko ajan tarkkailee kroppaansa ja analysoi tuntemuksiaan! Jospa sieltä alkuviikosta plussa paukahtaisi! Omaa napaa-- (uskallankohan tuulettaa, koputan puuta) mutta...
  2. T

Mikä tilanne MirriX, oletko testannut? Pidän peukkuja! :) Olikos muita jännääjiä tällä hetkellä? Täällä reilu 3 viikkoa tyhjennyksestä ja hCG toissapäivänä rapiat 200. Saa siis vielä varmaan kotvan odotella, ennenkuin yrittämään pääsee. Kurjaa! Tsemppiä kaikille! :)
  3. T

Me on yritetty toista jo kotvan aikaa, yritys alkoi siis kesällä -14. Kolme menetystä ollut tänä aikana, plussat tulleet lähes tarkalleen vuoden välein. Menetysten jälkeen fyysisessä (ja psyykkisessä) toipumisessa on aina aikansa kestänyt, joten koko ajan ei ole ollut aktiivista yrittämistä...
  4. T

Paljon tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille. :( On se kyllä aina niin musertavaa! Täällä elellään edelleen km:n tuhruttelua, kp nyt jotain 20+, jos laskee tyhjennyksen ekaksi päiväksi. Saas nähdä milloin sitten menkat alkaa, heti perään varmaan. Turhauttavaa aikaa!
  5. T

Harmi hill4, että vielä kaavintaan jouduit. :( Jospa nyt sitten saisit toipua ilman takapakkeja! misu74, millon sulla on se jälkitarkastus? Toivottavasti siinä kaikki ok! Meillä on suurinpiirtein yhtä kauan tyhjennyksestä ja mulla ollut ehkä viikon verran vuoto tosi niukkaa. Tällä viikolla...
  6. T

Mäkin siis r.testillä testasin siksi, että odotan malttamattona uuden yrityksen alkua, tietäis vähän missä mennään. Mulla hCG- mittaus ensi viikolla. Pitkä aikahan siinä voi mennä, että raskaushormonitaso laskee.. Mulla tämä km tyhjennettiin 10+, alkio vastasi 6+.
  7. T

Ootko Naadis siis testannut jo negan r. testillä? Mä joku aika sitten uittelin ovistikun ja tuli kirkuvan punainen viiva, tein sitten eilen digi r. testin ja näytti raskaana 2-3.. :( Eli hormonia vielä on, liikaakin? Vuoto on lähes hiipunut, mutta vatsassa ihme kipuiluja- saas nähdä tuleeko...
  8. T

Jep, vika voi tulla niin monessa kohtaa. Onko JUST hyvä siittiö ja munasolu asialla, onko kohdun limakalvo juuri oikeanlainen, tapahtuuko solunjakautuminen häiriöttä.. Jos kuitenkin munasolu hedelmöittyy ja kiinnittyy, niin onko esim. kromosomit ok, onko hyytymistekijät ok, onko hormonit ok...
  9. T

Täällähän on monella jännät paikat, onnea oviksista ja toivottavasti ne kantaa hedelmää :) Tervetuloa Naadis. Toivottavasti ei kauaa täällä tarvitse olla :) misu74, täällä kans edelleen jälkkäri jatkuu. :( Huoh, jospa se joskus nyt loppuisi molemmilla. Onko sulla mitään jälkitarkastusta...
  10. T

Mustakin noi one stepit on aika huonoja, näyttävät tosi myöhään vasta viivaa. Mutta näyttävät kyllä toki jossain vaiheessa. Tsemppiä pavi, jospa se kuitenkin olis plussa vielä tulossa! :) Haavekesä, mä olen kokeillut sitä royal geleeä ja en tainnut huomata mitään muutoksia missään. Sama homma...
  11. T

(y)(y) Jospa se olisi tärpännyt! Mutta voi tietysti olla, että kiertokin heittelee. Mulla on kokemusta parin vuoden takaa kaavinnasta ja omalla kohdallani kesti monta kuukautta ennenkuin kierto normaalisoitui vähääkään. Taisi tulla jossain välissä ensimmäiset menkat ja sitten meni muistaakseni...
  12. T

Paljon voimia kaikille, jotka ovat menettäneet vanhemman/vanhemmat <3 Se on tosi rankkaa. Mulla isä on olemassa, muttei oikeastaan koskaan ole ollut elämässäni millään lailla mukana, ja äidin menetin vuosia vuosia sitten, ollessani teini-ikäinen. Mutta elämä on sellaista.. Paljon kaikkea surua...
  13. T

Toivottavasti ollaan loppusuoralla vuotamisessa molemmat! Mut ultrattiin silloin ke iltana ennen kotiutumista ja oli siellä vielä kiinteämpääkin tavaraa tulossa, jospa olisi kuitenkin suurinosa jo tullut. Saa nähdä, saattaahan se olla että on näitä vähemmän vuodon-päiviä ja sitten taas...
  14. T

Eka raskaus meni oikein hyvin, ei ollut mitään tällaisia ongelmia. Sitä raskautta pisimmän aikaa yritettiin kaikista näistä raskautumisista, eli sen n. 9 kuukautta. Kiitos tsempeistä! hill4, meillä taisi tyhjennykset olla aika samoja aikoja. Pakko udella mikä sun vuodon tilanne on, ilmeisesti...
  15. T

Jospa tälläkään kertaa ei tarvitsisi sitten kauaa plussaa odotella! Pidän peukkuja! Mulla nyt siis tilanne se, että ke oli kkm:n tyhjennys ja nyt vain odotellaan, että pääsisi taas yrittämään. Toista lasta yritetty kaikenkaikkiaan enemmän tai vähemmän kohta 2,5 vuotta. Välillä olen raskautunut...
  16. T

Tsemppiä tyyppinen, onko menkat jo alkaneet? Jospa seuraava kierto olisi sitten tärppi-kierto! Ilmeisesti nopeasti olet aiemmin raskautunut? hill4, toivottavasti pian sitten tärppää! Jospa jälkivuotokin pian loppuisi. Hantta81, osanottoni. :( Hyvä, että siunaustilaisuudesta jäänyt lämmin...
  17. T

Kuinka kauan teillä on kestänyt jälkivuoto lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen? Kuinkas pian seuraavat menkat tullut? Onko joku raskautunut suoraan, heti km:n ja tyhjennyksen jälkeen ilman yksiäkään kuukautisia? Mulla rv 22 keskeytyksen/synnytyksen jälkeen oli vielä kaavinta ja sen koko homman...
  18. T

Paljon tsemppiä ja voimia keskenmenoista toipuville! <3 Voisin kanssa tulla tänne kirjoittelemaan, jos passaa. Taustalla ihana, terve lapsi ja sen jälkeen menetykset 12/14 (rv 22, geneettiset syyt), 10/15 (rv 10+4, kkm) ja nyt taas kkm. Eilen oli osastolla tyhjennys, se onneksi sujui (ainakin...
  19. T

Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

Ei itseasiassa ollut puhetta mitä luokkaa syke oli. Edellisessä raskaudessa ar-ulttassa syke oli myös selkeä ja taajuuskin ok, mutta heti pian ultran jälkeen oli kesken mennyt, kuten myöhemmin selvisi. Jotenkin jännä, ihankuin ton ultran jälkeen keho olis saanut luvan luovuttaa-- tänä aamuna...
  20. T

Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

Kiitos! Lääkäri mittasi tosi moneen otteeseen, uskon tuloksen paikkansa pitävyyteen. Itse en tosiaan uskalla herätellä minkäänlaista toivonkipinää, rankempi sitten taas tippua alas.. Ja ihankuin olisi päivän mittaan pientä menkkajomototustakin alkanut tuntumaan. Katsotaan, mitä tuleman pitää.

Yhteistyössä