Hakutulokset

1. Naapurin tyttö

<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 13 <3<3

On tullut tekstiä aikastelailla mutta juuh silti omaa napaa, eli ovis olisi tuloillaan vielä ei antanut hymy naamaa mutta josko jo huomenna :) nippailujen nappailuja on todella paljon. Eli tuo ovistestin viivanhan lähti haalenemaan ja nyt se on sit ruvennut tummenemaan oviksen vuoksi...
  2. Naapurin tyttö

Lista sekoilee, en saa muokattua sitä jostain syystä, tai siis muokkauksessa ei näy yksikään virhe, pahoittelen että tuttikeijun rivi menee miten sattuu. :( Olisiko joku halukas päivittämään? voisin siirtyä hetkeksi taustailijoihin...
  3. Naapurin tyttö

THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT SU 4.11.2012 Dana-........................28.................kp 38/28........................yk 16 Vilijonkka....................26.................kp 37/29-35..................yk 8 Miuyy..........................21.................kp...
  4. Naapurin tyttö

Miksi mulla on sellainen tunne että joku jäi päivittämättä... hmmmh... Dana- Mulla elimistö tuli 2010 "immuuniks" teroille ja ei vielä tänä päivänäkään toimi oikein. en tosin enää käytä niitä edes mutta jotenkin mulla vaan tottu kroppa niihin ja vaikka söin sen 7pv kuurin niinkun oli määrätty...
  5. Naapurin tyttö

THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT LA 3.11.2012 Dana-........................28.................kp 37/28........................yk 16 Vilijonkka....................26.................kp 36/29-35..................yk 8 Miuyy..........................21.................kp...
  6. Naapurin tyttö

Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Raskaustestit: ylin eilen (päivä), keskimmäinen tänään (aamu) ja alin tänään (päivä) Ovistestit: samallailla kuin rtesteissä. Öööö, eiks noitten pitäs hiipua eikä vahvistua?
  7. Naapurin tyttö

Siulla näyttäs tuo stresssi tuovan noi unet :) Elä ressaa hyvä immeinen :) (.) Juuh ja pysyin täältä pois? öö en! :laugh: Mie olin viime yönä ilkiä kun valvon aina sinne jonnekin 2 asti yöllä, niin viime yönäkin, noh sit menin sänkyyn ja herätin miekkosen, se nyt oli unen pöpperössäkin valmis...
  8. Naapurin tyttö

Mie ääliö menin testaamaan aamupissasta ja nyt on testattava vielä päiväpisusta, samoihin aikoihin kun eilen jotta saa vertailu kohdetta, jos on lähtenyt haalistumaan wondfolla niin sit vielä alku viikosta joskus uus testaus ja se on sit siinä. eikai se nyt ikuisuuksia kuitenkaan tuota 47 laske...
  9. Naapurin tyttö

Toivoa on aina! Ja miulla nuo e-bayn testit ei antanut testiajalla viivaa eikä sen jälkeen viime kierrossa (tai siis tärppikiertoa edeltävänä). Eiköhän se sieltä vahvistu, ja tuo 10 min on hieman yli testi ajan, minusta siinä oli joko 3 min tai 5 min mutta silti yleensä 10min vielä ei oo paha...
  10. Naapurin tyttö

Laitoin nyt jo tän tänne, aattelin yrittää olla la asti pois täältä jotta saan ajatukset kasaan.
  11. Naapurin tyttö

THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT PE 2.11.2012 Fiinaliina.....................23................kp 36/33....................yk/TJOT 3 Dana-........................28.................kp 36/28........................yk 16 Vilijonkka....................26.................kp...
  12. Naapurin tyttö

Mie ihastuin noihin wondfon tikkuihin, aivan ihanan minejä :) :heart: oon tilannut aina ennen puikkoina, tuo wondfon ovistesti on mulle uus tuttavuus...
  13. Naapurin tyttö

(.) miks musta tuntuu että joskus kun jonnekin jostain kirjoitan saan aikamoista ryöpytystä (en tässä pinossa kuitenkaan). Ja jos puolustaudun niin sit veetään sellainen hernepelto nenään että oksat poies... Oon elämäni aikana oppinut että puolustautua saa ja pitää joten pitääkö vetäytyä nyt...
  14. Naapurin tyttö

Gynekologini väittää että raskaustesti näyttää aina positiivista ennen menkkoja...

Siis, vastasin yleisesti kun oon taas saanut aikamonelta huomion painostani, jonka tiedän, en tietääkseni tarkoittanut ketään loukata mutta anteeksi jos näin tein. :( Joskus tuntuu että täytyisi lopettaa ongelmista kirjoittaminen kun ei siitä tuu missää mitään, aina joku nipottaa tai suuttuu...
  15. Naapurin tyttö

Gynekologini väittää että raskaustesti näyttää aina positiivista ennen menkkoja...

Voi herran isä sentään, siis oikeasti, mie tiiän että olen lihava, olen asialle myös tehnyt jotain ja teen yhä, en ole missään vaiheessa ollut siinä uskossa että olisin laiha ja ettei minun tarvitsisi laihduttaa, olen terve kaikinpuolin, sain nuo läkkeet ilman tutkimuksia, joka minua...
  16. Naapurin tyttö

Hei nyt mun ymmärrys loppuu tähän hormoni hommaan :D Eli ylin testi on aamun david herkkyys 20. sen alla samasta pissistä davidin ovistesti joka on siis haalentunut. MUTTA Sitten äsken tein wondfon tikut eli ylempi rtesti ja alempi ovistesti. Siis mitä kettua? Eihän ton wondfon...
  17. Naapurin tyttö

Hei nyt mun ymmärrys loppuu tähän hormoni hommaan :D Eli ylin testi on aamun david herkkyys 20. sen alla samasta pissistä davidin ovistesti joka on siis haalentunut. MUTTA Sitten äsken tein wondfon tikut eli ylempi rtesti ja alempi ovistesti. Siis mitä kettua? Eihän ton wondfon...
  18. Naapurin tyttö

.:: Kesäkuun kullannuput marraskuussa ::.

Tillukas Siis lääkäri laittoi ylös eilen että 7+1 eli km olisi alkanut hänen laskujen mukaan 6+2. Mutta annan nyt olla, tapahtunut mitä tapahtunut, toiste en samalle enää mene ja kun ei kuunnellut mua yhtään mitä vielä sanoin. Esim painosta että olen pudottanut 17kg tämän vuoden puolella ja...
  19. Naapurin tyttö

20 herkkyydessä enää haamu eli hyvin hormoni laskee :)
  20. Naapurin tyttö

Uusi pino meille taas :) Seuraava tehhäänkin sit vissiin ensi vuojen puolella :)

Yhteistyössä