Hakutulokset

1. Olivia_

Syyskuiset 2019

@Kerttuli83 Mulla on ensimmäinen neuvola 25.1., jolloin viikkoja olis 7+1. Edeltävänä päivänä olis varhaisultra. Varasin ekan neuvolan aika pian plussan jälkeen, koska täällä päin neuvola-ajat on aika kortilla. @gemmy Tsemppejä pahoinvointiin! Mulla on edellisissä raskauksissa ollut ihan...
  2. Olivia_

Syyskuiset 2019

@Adii Tollanen ryhmä ois hyvä, uskaltais liittyä jo tässä vaiheessa :LOL:
  3. Olivia_

Syyskuiset 2019

@gemmy Ihana kuulla vuodon olleen harmitonta ja hcg:n olleen hyvä! :love: Tsemppejä pahoinvointiin!
  4. Olivia_

Syyskuiset 2019

@Beibihaaveilija Voidaan sit yhessä valvoa ultraa edeltävä yö. :LOL: Jännittää kyllä ihan hirveästi! Tekisi mieli aikaistaa ultraa, mut pelkään ettei sykettä sit vielä näykään ja joutuu murehtimaan vaan lisää. @Adii Mä käyn täällä myöskin puhelimella ja aika könkköä välillä. :LOL: Jos sen...
  5. Olivia_

Syyskuiset 2019

Mulla on myös tasan kahden viikon päästä torstaina. :) Mies on silloin aamuvuorossa niin päästään vasta iltapäivällä sinne, mä haluaisin jo heti aamusta! :LOL: Mäkään en uskalla vielä mihinkään fb-ryhmään, ehkä sitten kun np-ultrassa on käyty. Kukkiiko muilla naama? Siis mulla ilmestyi ennen...
  6. Olivia_

Syyskuiset 2019

@jjjessma Jos haluat listalle niin laita tiedot. Tervetuloa mukaan! :) Oireettomuudesta stressaaminen alkanut täälläkin... Rinnat on yhä kipeät ja lievää kuvotusta, mutta muuten ei yhtään mitään. Aiemmalla sivulla avauduin huonosti nukkumisesta.. väsyttää, mutta uni ei vaan tule. Tänään ois...
  7. Olivia_

Syyskuiset 2019

@gemmy Kovasti tsemppejä! <3 Toivottavasti ois vaan joku hematooma tms. Mä alan turhautumaan mun nukkumiseen. :mad: Eilen illalla kesti taas kauan nukahtaa vaikka olinkin väsyny, heräilin vähän väliä, vikan kerran aamuviideltä yltä päältä hiestä märkänä. (n) Aamulla sain nukuttua pari tuntia...
  8. Olivia_

Syyskuiset 2019

@Kerttttu Tervetuloa mukaan! :) Mulla myös km ennen tätä raskautta ja varjostaa omalla tavalla aina ajoittain. Koitan vaan nauttia ja ajatella, että vaikka km tulisi niin en mä voi estää sitä murehtimalla. Ihana kuulla että teillä kaikki hyvin ultrassa! :love:
  9. Olivia_

Syyskuiset 2019

@topis Millä rv:lla oot menossa ultraan? Mä varasin just tänään ajan 24.1., silloin olisi omien laskujen/ovulaation mukaan 7+0 (neuvolan 8+0 km-vuodosta).
  10. Olivia_

Syyskuiset 2019

@Meisje81 Olen niin pahoillani. :( Paljon voimia teille. <3

Yhteistyössä