Hakutulokset

1. Olivia_

Syyskuiset 2019

Mulle vaan yv:llä nimi ja jotain infoa sun profiilista niin osaan lisäillä oikean ihmisen (ensin pitää laittaa kaveripyyntö, sitten voin kutsua sut ryhmään ja ylläpitäjä hyväksyy kutsun). :) Tervetuloa mukaan uusille!
  2. Olivia_

Syyskuiset 2019

Tsemppejä teille pahoinvoiville! Mä kävin hakemassa apteekista Seaband-pahoinvointirannekkeet, toivottavasti niistä ois apua. (y) Tajusin vaan, että töissä täytyy pitää pitkähihaista, herättää muuten epäilyksiä työkavereissa. :LOL:
  3. Olivia_

Ovulaatio oireet

Kierrossa, jossa raskauduin, ensin illalla jomotteli alamahaa ja seuraavana aamuna tuli limat ja tärinäkivut. Veikkaan että on silloin aamulla ollut ovis. :)
  4. Olivia_

Ovulaatio oireet

Mä oon tunnistanut ovulaation kipujen ja limojen perusteella. Mahaa jomottelee ensin menkkamaisesti, jonka jälkeen alamahassa on tärinäarkuutta.
  5. Olivia_

Syyskuiset 2019

Tervetuloa uusille! :) Moni teistä onkin laittanut viestiä fb-ryhmään liittyen, mukaan mahtuu vieläkin! Meitä taitaa olla siellä nyt noin 30. Tänään ois 6+4 ja eilen oli ihan kamalan huono olo. :sick: Ennen kuin lähdin aamuvuoroon niin oksensin kaksi kertaa, töissä vielä kerran ja oli...
  6. Olivia_

Syyskuiset 2019

@topis Ihana kuulla. :love: @Karvakorvat Voimia ihan kamalasti. <3
  7. Olivia_

Syyskuiset 2019

Moni oli kysellyt fb-ryhmästä. Mukaan pääsee laittamalla esim. mulle privaviestillä oman nimen ja jotain tunnistetietoja omasta profiilista, että osaan lisätä oikean ihmisen kaveriksi. Pystyn lisäämään kavereita sinne ryhmään ja ylläpitäjä sit hyväksyy kutsut. :)
  8. Olivia_

Syyskuiset 2019

@gemmy Ihana kuulla! :love::love: Oliko sulla mitkä raskausviikot tänään? Mua huolettaa kovasti, että mennäänkö liian aikaisin varhaisultraan... Viikkoja silloin omien laskujen mukaan 7+0, toki viikot voi olla vähemmänkin, kun tosiaan raskauduin heti uudestaan keskenmenon jälkeen. Tervetuloa...
  9. Olivia_

Syyskuiset 2019

Tervetuloa uusille! :) @Veeja Mäkään en malta odottaa, että pääsen kertomaan lapsille! :love: Mun lapset on 9v ja pian 8v, ikäeroa 1v 4kk. Täällä 6+1 ja alamahassa tuntuu kiristystä ja tylppää jomottelua. Alamahaa turvottaa paljon, töissä on aikamoinen homma piilotella turvonnutta kumpua...
  10. Olivia_

Syyskuiset 2019

Syyskuiset 2019 LA Käyttäjä / oma ja miehen ikä / monesko lapsi LA 31.8 forester / 40v / toinen LA 2.9. Josephina / toinen Mandel / minä 37, mies 44 / esikoinen kadja123 / minä 30, mies 33 / kolmas LA 3.9. Zuviih / minä 25, mies 29 / mulle toinen ja miehelle ensimmäinen Teka / minä 24, mies...
  11. Olivia_

Syyskuiset 2019

@Beibihaaveilija Olen ihan kamalan pahoillani. :( Paljon voimia sinulle ja miehellesi. <3
  12. Olivia_

Syyskuiset 2019

@Beibihaaveilija Paljon voimia teille. <3 Toivon sydämeni pohjasta, että kaikki on hyvin.
  13. Olivia_

Syyskuiset 2019

@jjjessma Kovasti voimia vielä tätäkin kautta. <3
  14. Olivia_

Syyskuiset 2019

Ihania ultrakuulumisia täällä! :love: @Beibihaaveilija Ihanaa että kaikki oli hyvin ja pikkuinen matkassa mukana! <3 Mulla olis ultra ens viikon torstaina. Tekisi mieli aikaistaa sitä, mutta en uskalla jos viikkoja onkin vähemmän kuin olen laskenut. (n) Täällä ei mitään uutta. Rinnat on yhä...
  15. Olivia_

Syyskuiset 2019

Tervetuloa uudet mukaan! :) @noodeli96 Mä oon saanut kaksi keskenmenoa eikä oo seurattu niiden jälkeisiä raskauksia mitenkään erityisemmin. Luulis että ehkä sitten jos keskenmenoja olisi useampi niin sitten? @Tupuli Ihania uutisia! :love::love: ❤️ @Daisy85 Oi että sydänäänet! :love: Mä...
  16. Olivia_

Syyskuiset 2019

@Reirei85 Mulla on varhaisultra varattuna 24.1., raskausviikkoja tuolloin 7+0. :)
  17. Olivia_

Syyskuiset 2019

@Daisy85 Ei hätää, kyllä mä ainakin käyn täälläkin kurkkimassa ja höpöttelemässä vaikka fb:n ryhmässä olenkin. :)
  18. Olivia_

Syyskuiset 2019

Syyskuiset 2019 LA Käyttäjä / oma ja miehen ikä / monesko lapsi LA 31.8 forester / 40v / toinen LA 2.9. Josephina / toinen Mandel / minä 37, mies 44 / esikoinen LA 3.9. Zuviih / minä 25, mies 29 / mulle toinen ja miehelle ensimmäinen Teka / minä 24, mies 30 / esikoinen LA 4.9. topis / minä...
  19. Olivia_

Syyskuiset 2019

@jjjessma Mä laitoin myös sähköpostia just. :)
  20. Olivia_

Syyskuiset 2019

@Emmae Muistaakseni rv 6, melko pian kuitenkin plussan jälkeen. Tänään sit ollaankin halailtu pönttöä kahdesti. :LOL: Esikoinen hädissään kyseli et ootko sä äiti vatsataudissa. Ei ihan sitä tainnut olla.. :whistle: Hämmennyin eilen illalla, kun makoilin sohvalla. Ihan tuolla alamahalla tuntui...

Yhteistyössä