Hakutulokset

1. Jonsku88

Kengät kivillä hyppelyyn

Jotkut VK kengät missä vartta ja pitäväpohja
  2. Jonsku88

Kirppisryhmä "prismakamppeille"?

Suosittelen ihan Toria ite kun en oo facessa niin siellä saanu myytyä ja ostettua markettia ja merkkiä hyvin ja paremmalla hintaa kun mitä porukka puhuu FB kirpuilla olevan
  3. Jonsku88

Kohtalotovereita? Ero pitkästä liitosta

Nyt vaan alotat oman elämän ilman tätä miestä löydät varmasti paremman ja toivottavasti ei oo lapsia tän kanssa niin helppo olla erossa
  4. Jonsku88

Syyskuiset 2020

Joo keli vaihtelee ihan hirmusesti :/ Onko muilla on päänsärkyä?? Mulla särkee vaihtelevasti joskus päivittäin tai harvemmin mutta ärsyttävää ohimo jomotusta samaa sanoi työkaveri että kans särkee, päätä. Enää olis pari viikkoa töitä ennen kesälomaa
  5. Jonsku88

Heräsin äsken ja lähden nyt 20 kilometrin lenkille. Mikä on sinun tekosyysi?

Lapsi just heräs ja pitää syödä Aamupalaa yms ennen töitä :)
  6. Jonsku88

Oisko kiva jos dinosauruksia olisi vielä olemassa?

Mun äiti on dinosaurus syntyny 60 luvulla :ROFLMAO:
  7. Jonsku88

Mikä on tekosyysi mikset luovuta verta?

Oon raskaana
  8. Jonsku88

Auta keksimään nimi vauvalle

Elli Ellinoora
  9. Jonsku88

Syyskuiset 2020

Mä en oo nyt moneen viikkoon käynyt Vaakassa :) Lääkärineuvolassa ei edes painoo katottu :) Pirkanmaalla satoi eilen lunta ne onneksi kyllä sulivat pois mutta ei enää tarttis lunta sataa sais alkaa lämpenemään :)
  10. Jonsku88

Syyskuiset 2020

Tekipä hyvää käydä pitkästä aikaa lenkillä aamupäivällä kerkes kaverin kanssa turista ja tuli Samalla kerrottua että on vauva tulossa :)
  11. Jonsku88

Miten te ehdotatte miehellenne uusia asentoja? Varsinkin jos on mies joka ottaa helposti itseensä

Oisko sit ehkä lähestymis tapa sillai jonku roolin varjolla hyvä? En Tarkota että pitäs pukeutua joksikin
  12. Jonsku88

Syyskuiset 2020

Mä luulen tuntevani välillä liikkeitä :) Tein aamupäivän kotihommia niin äsken nukahdin sohvalle kun Esikoinen tuli syliin pötköttään <3 Jonsku ja Papunen 18+1 <3
  13. Jonsku88

Synnytyksen jälkeen kipuja

Varasin ajan gynelle että kattos onko kaikki ok
  14. Jonsku88

Syyskuiset 2020

Mulla rakenne ultra kuun lopussa sitä ennen ei oo ees neuvolaa jotenkin kyllä tylsää kun ei oo mitään :) Kaverille laitettiin eilen viestiä että lääkäri neuvola on puhelimen välityksellä mietittiinkin että verenpaineet ja sun muut on helppo mittailla etänä
  15. Jonsku88

Syyskuiset 2020

Juu vasepookkia ei oo ja ei kyllä enää tuukkaan
  16. Jonsku88

Syyskuiset 2020

Kyllä täällä ollaan vielä linjoilla en oo yksinpuhelua viittiny harrastaa.. Viime viikko kotona sairastettu ja eilen päästy takaisin töihin palvelemaan vähäisetkin asiakkaat kyllä masentaa.. Toivotaan että pian olis kaikki sulut ohitse Täällä menossa 17+4 ja hyvin flunssaa lukuunottamatta...
  17. Jonsku88

Kuinka paljon puolisonne käyttää alkoholia?

Ei meilläkään juoda mies sais juoda muttei maistu ja minä taas raskaana ollessa en tietty juo ennen raskautta joku kerran vuoteen ehkä kännit
  18. Jonsku88

Syyskuiset 2020

Nyt täällä itekki nenätukossa aivastelen pojan kanssa kotona poika parempaan suuntaan menossa ite nyt ainakin pari päivää kotona
  19. Jonsku88

Raskaaksi 2020, mutta entäs korona?

Kyllä meillekkin sais lapsi tulla jos olis yritys käynnissä koska meillä ainakin on ollut niin paljon haasteita lasten saamisessa lapsettomuutta varmaan 10v kaikestaan epäonnistuneet lapsettomuushoidot keskenmeno ja nyt sitten toinen lapsi tulossa
  20. Jonsku88

Syyskuiset 2020

@Muppetti-89 Meillä kans Tays synnytyssairaala mutta meidän ultra tehdään Terveystalolla koska asutaan ylä pirkanmaalla ja Pihlajalinna hoitaa meidän terveydenhuollon meille tulossa toinen lapsi

Yhteistyössä