Hakutulokset

1. N

Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017 *marraskuussa*

Juu, kyllähän tuo pitkä matka sairaalaan vähän jännittää. Toivottavasti tosiaan osaan lähtee oikeeseen aikaan liikkeele (aika herkästi varmasti tulee lähdettyä), eikä tulis niitä hukkareissuja tehtyä... Kylläpäs @mimmi92 oot tosiaan repäissyt pitkän kävelymatkan vielä! Itse yrittänyt pari...
  2. N

Täällä alkoi äitiysloma virallisesti eilen ("kesäloma"siis vaihtui äitiyslomaksi). :) Taas yhden etapin lähempänä. :love::ninja: En oo ajatellut tuota auton penkin suojausta vesien menon varalta. Sänkyyn mun ois tarkoitus laittaa sellainen kertakäyttöinen patjansuojus lakanan alle. Hirvittää...
  3. N

Mää en tiennytkään, että vauvalle ei nykyään sais sairaalassa päälle vaatteita ollenkaan! :confused: Tietty hyvä ihokontaktin takia, (jota mulle ei esikoisen aikaan mainittu ollenkaan o_O), mutta voishan sitä jotain päälle välillä laittaa, varsinkin, jos pitää pidempään osastolla olla. Täytyypä...
  4. N

Ihanat masut @Lumi87 ja @mimmi92 ! :) Itsekin nyt muistanut aina välillä napata masukuvia muistoksi. :love: Ja onpa tosiaan ihanaa, että @Hilma85 on päässyt ihan "oikeisiin" masukuviin. Kuulostaa niin ihanalta muistota! :) Ja onpas sulla synnytys tosiaan lähellä jo, kun kohta tietää jo...
  5. N

@mimmi92 esikoinenhan syntyi 37+3, kun liikkeet loppui päivää aiemmin, käyrillä sydänäänet droppas aina välillä, käynnistys, joka ei edennyt ja lopulta kiireellinen sektio. Vauvalla oli kuitenkin kaikki hyvin, ei mitään ongelmaa ja vierihoidossa sai olla alusta saakka. :) Nyt toivon, että...
  6. N

Kiitos uudesta pinosta @mimmi92 , mukava kuulla sitten lääkärineuvola kuulumisia. :) Ensikuu on jo tosiaan meidän kuu! Jännittävää, tässähäs saattaa jo lähiviikkoina ensimmäisiä vauvauutisia putkahdella tähänkin ryhmään! :) Hienoa @Lumi87 , että oot jaksanut vielä jumpissa käydä. Ei kyllä...
  7. N

Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017 *lokakuussa*

Mulle viimeksi neuvolassa mainitsi tuosta influenssarokotteesta. Käski miettiä haluanko ottaa ja sanoi myös, että sitten melkeen pitäisi koko perhe rokottaa, että olisi hyötyäkin... en vielä tiedä haluanko ottaa ollenkaan... (n) @Hilma85 varmasti kuitenkin tuo suunniteltu sektio sitten parempi...
  8. N

Me ostettiin viime vuoden lopussa uusi sänky, joka tuntui alkuun ihan järkyttävän kovalta vanhan pehmeän sängyn jälkeen. Mutta nopeasti siihen tottui ja se on ollut kyllä tosi hyvä nukkua! (y) Tosin nyt unet kärsii vessassa ravaamisen, asennon vaihtojen, hormoonien jne. vuoksi, mutta kuuluu...
  9. N

Huomenta! Täällä alkoi loma! Siis muutaman viikon "kesäloma" ennen virallisen äippäloman alkua. Oon ihan super iloinen ja helpottunut. Heti oli aamulla jotenkin keveämpää herätä, kun tiesi, että ei oo kiire minnekään. :) Nyt saa touhuta omassa (ja esikon) tahdissa. (y) Mulla on myös öisin...
  10. N

Minäkään en usko, että saunomisesta on mitään haittaa niinkauan, kuin se itsestä tuntuu hyvälle ja muistaa tosiaan juoda. Ja mikäli vauva olisi masussa ahdingossa tms. , niin ei se käyttäisi voimia potkutteluun. Potkut ja liikkeet on aina hyvä merkki. (y) Eka raskaudessa tästä sain todisteen...

Yhteistyössä