Hakutulokset

1. K

* * Kolmatta kaipaavat lokakuussa * *

Moi taas kaikille! Miuskille: ensinnäkin halit kun viiva ei vahvistunut:hug: joo olen käynyt aina välillä lukeesa teidän juttuja. jotenkin kerkesin jo juurtua tänne:) Ja toiseks minut voi ottaa jo pois tuolta listalta,olen siirtynyt kesäkuun kullanmuruihin ja siellä nyt pohditaan meidän...
  2. K

****Kesäkuun Kullanmurut 2011 - Lokakuussa***

Heippulit kaikille! Otan osaa niille jotka kärsivät pahoinvoinnista! Se on varmasti ihan hirveetä. Minua väsyttää niiiin paljon, että jos vielä tähän ykäisinkin tai edes olis sen tunnetta niin kuolisin. Toki yökötys voi olla vielä edessä päin. Edellisissä raskauksissa en voinut pahoin kuin...
  3. K

****Kesäkuun Kullanmurut 2011 - syyskuussa***

mmilia08 kumpa jomottelu olisi vain ihan asiaan kuuluvaa :hug: Älä anna kuitenkaan pelkojen alkaa häiritä liiaksi,sekään ei ole hyväksi,ei sinulle eikä vauvalle. Täällä tuntuu siltä että voisi vetäytyä vaikka talviunille kuin karhut. aivan järkyttävä väsymys kellon ympäri. voisin vain...
  4. K

Aaaah tätä nyt alkanutta väsymystä!! meinasin kakkupohjaa vatkatessa nukahtaa siihen tasaseen tärryytykseen|O nukkua vois vaikka seisaaltaan! Ällötystä ei ole...ainakaan vielä,ei ollut kyllä aikasemmiskaan raskauksissa. Niin arvioitu laskettuaika olisi 14.6 Toivoo vain niin että aika...
  5. K

Neito84minulla tosiaan tuntuu sellasta painon tunnetta tossa alamahan seudulla ja välillä jomottelee kuin menkkojen aikaan konsanaan. Toki jomottelu voi johtua siitäkin että juuri nyt pitäs ne menskut ollakin menossa. Minulla myös sellasta kovaa vihlontaa aina aika ajoin. muistelen et...
  6. K

Heipat kaikille! Täällä uusi ilmoittautuisi tähän pinoon. Synnytyssairaala tulee olemaan KAKS ja kolmas murunen olisi nyt kyydissä. Plussasin nyt tämän viikon maanantaina. On se vain kummaa vaikka tän on ennenkin kokenut niin silti se on aina yhtä jännää;) Minulla alamahaa juilii...
  7. K

Santtu81nyt on testi avattu ja toises liuskassa vain 1 viiva ja toisessa kaksi joskin toinen hiukan haaleampi kuin se toinen....jaksuja!! Eli se missä on vain yks viiva kertoo että testi on toiminut ja se toinen sit sit raskaushormonia. Eli jos sulla on hailakka viiva siinä toisessa...
  8. K

Kesällä ja syksyllä aloittavat ja jo yrityksen aloittaneet :) Vol.7

Kiitos mimmu1984:heart: ja samalla pahoitteluni tädistä:hug: Olen enemmän kun hengessä mukana kullakkeet!!
  9. K

Kiitos kaikille:heart: Odotan teidän siirtymistä plussanneisiin myös innolla! Tsemppiä murut!!!
  10. K

Kiitos kaikille ihanasiset onnitteluista. Ei meinaa aina välillä edes uskoo tätä:) Santtu81 minä aukasen sen ja katson mitä siellä näkyy. Tsemppiä kaikki ja tulkaa perässä!!
  11. K

Aamun testi tulos oli Aijaa.com - 6819719.jpg :heart: Tärisyttääää:)
  12. K

Siif sniif :heart: Aijaa.com - 6819719.jpg :heart::heart: voihan kääk:)
  13. K

mimmu1984voi itku todellakin.:hug: jaksuja hani! äiti88:'(:hug: tää on niin tätä!! koita jaksaa!! Memelisanyt..nyt..nyt täytyy olla sitä plussaa!! muuta vastausta ei oteta vastaan eihän:) Täällä nyt kp26/25-28 ja huomen kp 27 ajattelin sit testin tehdä...aamulla...saas sit nähdä.jos ei...
  14. K

Voi Miuski koita jaksaa,aina meitä välillä koitellaan.Aika tuo helpotusta! Äiti88syvästi pahoittelen keskenmenoa.Jaksamista ja uutta kiertoa päin reippaasti. Jessi75pahoittelut negasta,vaikkakin tätiä jos ei näy niin sillon kaikki mahdollista. Tervetuloa Kolmannen haaveilija:wave...
  15. K

Heipat kaikille!! Miuski:hug: voimia päivään smurffiina84 :hug: uutta kierto päin!! ninnuskille paljon tärppiä kehiin,toivottavasti nappaa!! mymosa harmittaa niiin sinun puolesta että koita jaksaa!!! Jessi75 Mitä helkkaria sinä tuherrat niiden ovistestien kanssa kiusaat vain...
  16. K

*** kolmatta kaipaavien syyskuu ***

Heipat kaikille!! ninnuskille paljon tärppiä kehiin,toivottavasti nappaa!! :) mymosa harmittaa niiin sinun puolesta että:hug: koita jaksaa!!! Jessi75Mitä helkkaria sinä tuherrat niiden ovistestien kanssa;) kiusaat vain ittees ja sekotat pakkaa...taidat olla uhkapeluri! Santtu81nyt...
  17. K

Onnea äiti88 ja onnellista odotusta!! Vauvahailletsemppiä testailuun :) Täällä kp 20/25-28 alamahassa turvottelua,tisut normaalit,naama kukkii,ajoittaista juilintaa,valkkari vuoto olematonta....huoh...jotenkin tuntuu et ei sitä tästäkään kierrosta sit tärpännyt,muta viikonloppunahan sen...
  18. K

Halinappi:heart: Onnea odotukseen!!! Jessi75 todellakin,meillä aikalailla samat testipäivät. Saas nähdä kuin meidän käy;) täällä ei siis mitään ihmeitä,alamahaa tykyttelee jälleen,viimeks se ties tätiä kylään,mut jospa ei sit täl kertaa,ainakin toivon. Toivotaan että kaikki,ainakin...
  19. K

hello everybody! Te ootte kyllä tehokkaita kirjoittamaan,olen ollut viikonloppuna reissus ja jo on pari sivua eteenpäin ketju jatkunut :) Paranemista Miuski Onnea syntseistä Santtu81 Mymosa: älä heitä kirvestä viel kaivoon. Ja Myrskymaija älyttömän paljon Onnea:heart: Aika monella alkaa...
  20. K

Mymosa!!:heart: Ihanaa!! Varovasti jo Onnittelen,kyllä minäkin nimittäin noissa viivan näen ja se vielä punertaakin :) Täällä kp 16 ja ovis+ sain eilen joten eiks sen pitäs olla niinkun kohta puoleen sit????? no enivei yritän kellistää ukkelin jotta ei menis hukkaan tää kierto. Paljon...

Yhteistyössä