Hakutulokset

1. T

Marraskuun Mussukat 2014 *Marraskuussa* MEIDÄN KUU!

Idada : Niin sain naurut tosta repeemis kohasta :D :) Ymmi: Sitä mäki tossa aatellu ja laitellu fb ryhmäs et tulis tänne päivittää et saadaan lista kuosiin :P Mulla huomenna 39 rv täynnä ja vähän jo miettii joka päivä et tulisko se jo tänään, vaikkei edes viel la menny :D
  2. T

Imetyksen lopetus vauvan ollessa 4kk?

No jotkut lopettaa jo ensimmäisen kuuakuden tai jopa ensimmäisen viikon jälkeen,sen takii että ei huvita, että ihan rauhassa teet oman päätöksen... Mutta yöt voi kyllä olla helpommat ku iskee vaa tissin suuhu ei tarvii lähtee sängystä kaus lämmittää korviketta keskellä yötä... :)
  3. T

Heissan Mietin tossa influenssarokotetta,otatteko /ootteko ottanu nyt raskausaikana tai aikasemmissa raskauksissa? Oon täällä leivoskellu,siivoillu,kutonu sukkia ja taas sama alusta :D Tänään rupesin tekeen ristiäis/hää kortteja, tai ne oli suurin piirtein jo valmiina kun piti kesällä...
  4. T

Se ois nyt sitten meidän kuu virallisesti :) Alkakaa jo vauvat tulla <3 Oma ei kyllä oo viel näyttäny merkkejä tulemisesta vaikka kyl muutamana päivänä on menkkajomoja ollu... Kuumat aallot Juu tuttuja,ihan tilanteesta riippumatta missä tahansa ,millon tahansa saattaa lehahtaa hirvee kuumuus...
  5. T

Marraskuun Mussukat 2014 *Lokakuussa*

Ainii ja joo kannatan sitä ryhmää syntyneiden puolella :) peikko: Olispa meilläki päässy iha fyysisesti tutustuu sinne paikanpäälle,sen sijaan katteltii vaa kuvina mistä mennään sisään ja huoneet sun muut, plaah, oli kyl tylsyyden huippu...
  6. T

Moon star : Tuntuu et ku en haluu mitää hirveitä isoja juhlia ja paineita siitä ku en niin liiemmin tykkää olla keskipisteenä nii siin samal ku ristiäiset, mut on toi mekko vaa nii unelma <3 Tääl oli juteltu joulusta, en oo aikasemmin niin mitään kotiin laitellu,mut nyt tuntuu et koko aika...
  7. T

Heipsan, täällä oli puhuttu kovasti vauvan jouluvaatteista. Ite aattelin kyl hankkia jonkun puvun koossa 56, onhan se nyt sulosta vaikka ihan turhaa, mutta onneks se setti nyt ei maksa ku jonku 17 euroo :) Vaatteita meillä taitaa olla pieniä kokoja 50-56 liikaa :D Tosin tulossa ilmeisesti...
  8. T

Mrrocks& wc ankka : Kun siis mulle ei oo siitä puhuttu ainakaa mitää,lääkärineuvola oli maanantaina, et jos se siel on ottanu,ei se ainakaa puhunu mitään :D
  9. T

Tänään poksuu rv 37 :P Miten teillä kun ei mulla enää potkuja oikeestaan tuu,että enemmänki sellasta muljuamista/kääntymistä vaan? Normaalia? Onko teiltä otettu streptokokki B näytettä? Teps

Yhteistyössä