Hakutulokset

1. C

Esikoista yrittämään 2012!

Negan testasin kuten arvelinkin. Ehkä pienoinen pettymys, mutta parempi tähän saumaan näin. Oli muutes elämäni ensimmäinen raskaustesti. Miestä tosin tuntui jännittävän testin tekeminen enemmän kuin minua. :D Menkat antaa odottaa vielä itseään, uusi testi sitten ensi viikolla, jos ei vielä...
  2. C

Sorruin sittenkin ostamaan testin kauppareissulla... Ostin oikein CB:n digitestin, niin ei tartte sitten viivanpaikkoja tihrustella. Nyt pinnistelen hetken kintut ristissä ja odottelen, että mies tulee töistä ja sitten testaamaan. :D En kyllä yhtään usko, että plussaa tulee, mutta kun laitoin...
  3. C

Täällä taas pienen tauon jälkeen. :) Muutama viikko ollut niin haipakkaa ja muuta stressattavaa, että on tämä jännäily jäänyt taka-alalle. Mikä on ollut aika ihanaa. :) Onnea lauwra työpaikasta ja tervetuloa mukaan unelmavauvasta. :) Ninkku: olen myöskin sairastanut anoreksiaa. Omasta...
  4. C

Ei tarvi minuakaan listaan laittaa. Muissa ketjuissa ärsyttää ne kiertojen listailut ja just siksi olen tähän ketjuun liittynytkin... Se mikä on etusivulla riittää mulle. Olen ymmärtänyt, että se kiertojen laskeminen ei tässä ketjussa nyt ole ollut se itse tarkoitus. Toki itsekin niistä...
  5. C

Muksutar: Mulla oli pilleireiden jälkeen ihan vaihdevuosioireet. Kuumia aaltoja ensimmäinen viikkoa. :D Myös turvotusta on ollut luomumenkkojen aikana paaaljon enemmän kuin pillereiden kanssa. V-käyrä nousee ja laskee vähän rivakammin, mutta kuitenkin on paljon positiivisempi yleisfiilis. Ja...
  6. C

Onnea Miwwi ja Pepsimax!:flower: Aivan huikeaa! Tervetuloa myös uusille. :) Täällä vaan sairastelu jatkuu. Iki-ihana poskiontelotulehdus päällä flunssan seurauksena. Huomiselle on lääkäriaika varattuna, jos saisi antibiootit ja taudin ohi ennenkuin siitepölykausi alkaa. Samalla ajattelin...
  7. C

Täälläpä on ollut kivan vilkasta keskustelua! :) Meiltä kotoa löytyy kaksi pientä koiraa. Vanhempi kohta 10v ja nuorempi 2v. Meidän molempien äidit on jo valmiiksi mummoja. Mun veljellä on kaksi lasta, samoin miehen velipuolella. Oma isäni kuoli jo ollessani lapsi. Miehen isälle olisi...
  8. C

Tupakoivat odottajat nostaa niskakarvat pystyyn mullakin. Samoin muita päihteitä käyttävät odottajat. En vaan voi ymmärtää tuota samaa kuin mitä ninkku sanoi eli eikö edes lasta voisi sen vertaa ajatella. Ja LittleOne kyllä siitä voi saarnata vaikkei poltakaan. Itse tupakoin. En paljon, mutta...

Yhteistyössä