Hakutulokset

1. M

Lokakuun Lapsoset Toukokuussa 2017 ♡

Heissan! Se olis 18+0, jotenkin epätodellinen olo et näin pitkällä jo nyt :) 2 viikon päästä rakenneultra. Viime viikolla tosiaan pari huonompaa päivää ja olin saikulla. Vkl hyvä ja käytiin katsomassa vaunuja. Taidettiin tehdä päätöskin jo :) Eilen oli treenit joka taisi sekoittaa kroppaa kun...
  2. M

Voihan pahoinvointi. Tää ja huominen saikkua. @Hyppymassu toivotaan et kaikki on hyvin!
  3. M

@Hiekkasärkkä79 Sä taisit kysyä mun töistä. Mä teen tällä hetkellä projektia jossa lanseerataan uusi järjestelmä käyttöön ja tää liittyy ruokaan ja sen sisältöön. Viime viikolla olin pari päivää kouluttamassa sen tulevaa käyttäjää. Lisäksi pe autoin omaa taloa ja päivystin illan. Eli kiertelin...
  4. M

Huh mikä viikko takana. Jos työt olis aina tätä niin saikulle jäisin. Ma normi tsto-päivä, ti-ke Espoossa, to töiden jälkeen olin teatterilla kahvittamassa ja eilen sit yli 20 000 askeleen työpäivä turvakengissä. Joten oon harvinaisen poikki. To ja pe taisi tulla harkkasuppareitakin. Nyt vaan...
  5. M

Heissan! Johan on ollut viikko. Tosiaan ti oli neuvola. Ke sit alkoi vaiva joka paheni kohti torstaita. Eli vaikka join niin pissaa tuli kerralla vaan liru. To sit jo teki sen verran kipeää et soitin neuvolaan ja päädyin työterveyteen. Tehtiin labrat jossa kaikki hyvin. Lääkäri oli ymmällään...
  6. M

Neuvolassa käyty ja kaikki hyvin. Verenpaineseurantaan pääsin kun alapaine huiteli omiaan. Onneksi saan hyvän laitteen lainaan :) Toivotaan et käy yhtä hyvin kuin sokeriseurannan kanssa. Sykkeet saatiin molemmilta kuuluun ja sisätutkimuksessa kaikki hyvin. Kyllä ne sykkeet vaan pysäyttää :love:
  7. M

Täällä odotellaan huomista neuvolaa. Tänään oli sellainen olo että toinen tyypeistä antoi ilmi itsestään. Sellaista hauskaa kuplintaa vatsassa. Nyt siis 15+0 :)
  8. M

@Katriina82 laita viestiä Emillialle niin pääset mukaan Face-ryhmään. Toukokuu, 14+0, hurjaa. Sokerit pysyneet alhaisina. Olen iloinen!
  9. M

Lokakuun Lapsoset huhtikuussa 2017 ♡

@popsis Mä mittaan nyt 4 kertaa päivässä 6 päivää. Eli aamupaasto ja sit 1h aamiaisen, lounaan ja päivällisen jälkeen. Ja turha pelko oli laivalla olon jälkeiset. Käytiin aamupalabuffassa ja söin makeatakin, 1h jälkeen oli arvo 4,9 :) Näillä näkymin selviän helpolla mut sit on uus rasitus...
  10. M

Lokakuun Lapsoset huhtikuussa 2017 ♡

@Hyppymassu Tsemppiä! Toivottavasti tilanne rauhoittuu. Mä oon varmaan outo kun mulla ei oo mitään ostovimmaa. Tiedän et saadaan osa käytettynä (vaatetta ja muuta) ja anoppi on hoitanut vaatepuolta jo kuntoon :D Pitäis kai ryhdistäytyä kun ei tiiä missä kunnossa sitä kesällä on...

Yhteistyössä