Hakutulokset

1. M

Lokakuun Lapsoset huhtikuussa 2017 ♡

Eka päivä mittailuja. Kovin lukema 5,6 päivällisen jälkeen :) Voi kun menis näin hyvin. La-su voi olla haasteelliset kun mennään ensin kummitytölle käymään ja siitä illalla Gracelle. Mies totes et kun laiva lähtee niin vaimo sammuu :D Ei kyl haittaa ollenkaan, kun bändinä on Yö. Mulle sais...
  2. M

Eka päivä mittailuja. Kovin lukema 5,6 päivällisen jälkeen :) Voi kun menis näin hyvin. La-su voi olla haasteelliset kun mennään ensin kummitytölle käymään ja siitä illalla Gracelle. Mies totes et kun laiva lähtee niin vaimo sammuu :D Ei kyl haittaa ollenkaan, kun bändinä on Yö. Mulle sais...
  3. M

@Hyppymassu Kaikki siis hyvin? Mä sit "narahdin" sokerirasituksen paastossa (5,3) ja hain kotiseurantaa varten tarvikkeet tänään neuvolasta. Saa nähdä miten käy.
  4. M

Terkkuja sokerirasituksesta. Ekan tunnin pistos otettu jo ja neste meni yllättävän hyvin alas 2 minuutissa alas. Ja vaikka kaikki on sanonut et kirjalla ei tee mitään niin oonpa lukenut yhtä kirjaa kohta 100 sivua :D Ja onneksi tää ei ollut viime viikon lopussa vaan nyt :)
  5. M

Täällä on puhuttu dopplereista. Kiitos kaikille vinkeistä. Oon meinaan nyt ajatellut sellaisen hankkia mut toki mietityttää miten se toimii kahdella. Tänään täytynee olla yhteydessä neuvolaan. Viimeisen 36 tunnin aikana on pysynyt sisällä vain vesi ja eilinen aamupuuro. Kaikki muu on tullut...
  6. M

@sitruunasuola Onpa tosiaan outoa et te ette saaneet mitään vastauksia. Mä näin niin veriseulat kuin tän päiväiset tulokset ja niiden yhteenlasketun tuloksen. Ja me hetki niitä odoteltiin ultran jälkeen. Meillähän oli tupla-aika eli 2x40 min. Oli vaan vartin myöhässä, mut oltiin me 1h 15...
  7. M

Meillä nt-ultra takana :) Kaikki hyvin, ei riskejä. Nähtiin kaikki suhdeluvut jotka oli kaukana siitä riskirajasta. Toinen oli oikea jääräpää, ei meinannu liikkua mihinkään ja toinen taas pomppi minkä kerkes. Saatiin muutama yhteiskuvakin jossa tää vilkas näyttää pyllyä jäärälle :D Oli pakko...
  8. M

@Hyppymassu Mulla on kanssa sukurasite ja ylipainoa niin sain pyynnön käydä jo nyt tuossa kokeessa. Sun varmaan kannattaa olla yhteydessä neuvolaan. Meillä se onnistuu myös tekstarilla mikä on ihan kätevää :)
  9. M

@Hyppymassu Kyllä ne sen selkeästi olis merkannu jos olis tarvis mennä. Mulla on ja sain siihen erikseen paperin ei siis neuvolakortissa itsessään mainintaa. Ja tää eka tehdään vkot 12-16.
  10. M

@Hyppymassu Täällä toinen joka tuskailee kipeiden tissien kanssa. Väliin vaan se et nänni koskettaa esim. Yöpaitaa saa ulvomaan tuskasta. Mut suurentumista en ole havainnut enkä myös toivo sitä. Tällä hetkellä kun on käytössä Changelta isoin kuppikoko enkä vielä ole muilta löytänyt sopivia...
  11. M

Huoh. Mä niin toivoin et pahoinvointi helpottais. My ass. Taas niin karsee olo ettei tosikaan. Josko se sit viikonloppuna kun saa 4 päivää vaan levätä. Inhottavaa kun joutuu oleen töistä pois, tai tän viikon yritän kyllä sinnitellä. Onneksi työprojekti mitä teen on enemmän kuin hyvällä mallilla...
  12. M

@Sinkkumamatobe Ei tää tosiaan herkkua ole. Mulla on välissä hyviä päiviä ja nautin niistä täysillä! Sit kun taas on paha olo niin oon kyl niin veto pois. Mulla on noi rannekkeet mut mulla niistä on ollut apua lähinnä automatkoilla. Ja mun mielestä ne painaa ranteita sen verran etten tykkää...
  13. M

Täällä on pulistu ihan hirveästi! Tervetuloa uusille! @Sinkkumamatobe en usko että oit ajatustesi kanssa yksin. Anna itsellesi aikaa! Ja väitän että aika "normaaleille" nuo sun ajatukset kuulostaa! Onnea hyvistä ultrakuulumisista kaikille! Odotan kuumeisesti omaa np-ultraa joka on heti...
  14. M

Anna mennä vaan :)
  15. M

Toivottavasti meni oikein :)
  16. M

Pakko pistää puumerkki tähän. Eilen ihanasti ripulissa kärsitty, vaaka näytti aamulla -4,5 kg raskauden alusta. Elopainoa kun on niin ei tuollainen pudotus haittaa!
  17. M

Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

@UusiElämä2016 Ei me olla käyty ryhmässä mut oon mainoksen huomannut. Lepo tekee hyvää. Tänään kun vatsa oikuttelee. Olin jo varma et sikiöillä on joku huonosti mut se oli enemmän suoli joka oikutteli.
  18. M

@peikkoeukko Mulla jatkuu lääkitykset ens maanantaihin asti eli 10+0. Mutta näissä on paljon klinikka kohtaisuuksia. Eli mulla zumenon, disperin ja luget. Kaupungin ultraava lääkäri sanoi et disperiniä voi jatkaa pitempäänkin mutta mulla vatsa ei sitä siedä niin jätän senkin. Varmistin vielä...
  19. M

Lokakuun lapsoset

@Ebbas- Kiva että täällä on toinenkin kaksosodottaja. Mutta harvinaisen kurja tilanne sulla miehen kanssa. Vaikuttaa sille ettei se järkiinsä tule, vaikka sitä kovasti toivonkin! Näyttäis olevan meillä sama alue (synnäri) missä odotellaaan. Oma olo ollut alkuviikon sellainen et huomenna...
  20. M

Heissan! Pikaisella lukemisella tuntuu että tässä ketjussa kaikki on juurikin saaneet pienokaisen maailmaan. Onnea teille kaikille! Meidän tarina, 7 vuotta yritystä, 4 vuotta hoitoja. Viime vuonna ekat hoidot luovutetulla munasolulla. Eka hipaisi ja meni kesken. Toinen pysyi hetken matkassa...

Yhteistyössä