Hakutulokset

1. H

Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

Tirppaliinu iso :hug: Koskettaa asiasi tosi paljon, kun itsellänikin juuri keskenmeno takana... On se kyllä kauhea asia itselle ja puolisolle. Mun mies sanoo, ettei vieläkään ole päässyt yli meidän km:sta. Eihän siitä kyllä niin kauaa ole. Tuntuu kyllä et meillä takkuaa nyt vähän monesta...
  2. H

Moi kaikille! Onnea mei08 plussauksesta!! =) Vappu tuli ja meni, eipä ihmeempiä ole tapahtunut. Mulle on vaan tullut outoa huimausta, mitä mulla oli keskenmenon aikana. Nyt tosiaan on alkanut varsinkin öisin huimata näiden parin päivän aikana. Outoa, kun semmosta ei ole muuten ollut kun...
  3. H

Morjensta! Kyllähän täällä Grynna on pottumaa, tai no ehkä paremminkin vielä maa, kun ei ole noita pottuja maahan saatu laitettua. Meikäläinen on vaan nukkunut viimeiset 3 päivää, en tiedä mikä ihmeen väsymys iskenyt. Toivottavasti menee ohi, niin jaksaa vapun juhlia. :D Vaikka eipä tässä...
  4. H

Moikka kaikki! Ihana kun otettiin niin lämpimästi vastaan, heti tuli into kirjotella lisää! Tänne taitaa kaikki uudet olla heti tervetulleita, joten etköhän sä kanssa mei08 ole tervetullut. =) Luin tässä pari sivua taaksepäin ja siellä joku kirjoitti, että keskenmenon jälkeen tulee...
  5. H

Moi! Mahtuiskos mukaan yksi suurikokoinen 24-vuotias vauvakuumeilija? Ehdin tässä jo ilahtua, kun tulin elämäni ensimmäistä kertaa raskaaksi, mutta se ilo loppui pian, kun meni kesken 15.4. Eli ihan alkutekijöissään, onneksi ei kerinnyt mennä kovin pitkälle, olis tuntunut vielä pahemmalta...
  6. H

~~MUNA rikkaasta pääsiäisestä-->tulokset vkolla 16~~JÄNSKÄÄMÄÄN VKOLLE 16

Moikka! Täällä ois yksi uusi joka ihmettelee omia "vaivojaan". ;) Ajattelin tulla kyselemään teiltä viisaammilta mahdollista testipäivää, että kannattaako vielä testata. Tiistaina rinnat kipeyty, on mahaa nipistelly ja ollut pahoinvointia koko viikon. Kp 22/24-28. Koskakohan uskaltaa...

Yhteistyössä