Hakutulokset

1. H

Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

moikka! On tuo kirjottelu into hävinnyt multa kokonaan. Mut voi jättää pois kokonaan listoilta. Plussatuulia kaikille!! :heart:
  2. H

Moikka! Onnea plussanneelle kissendaalille ja tervetuloa kaikki uudet!! :flower: Ihanaa, kun joku pitkästä aikaa täälläkin plussasi. Mä odottelen häitä jännityksellä, enää pari päivää, hui.. jännä päivä.. :D Mamma Mia vaikuttaa hauskalta leffalta, ei vaan taida keritä sinne. No ehkä...
  3. H

Moikka! Täällä on menossa jo kp 3, eli se siitä.. Mites, mittaileeko muut lämpöjään, kun toivovat olevansa raskaana? Mä kun oon ajatellut, et helposti jotenkin "keksii" kaikkia nippailuja ja kuvotuksia, kun toivoo kauheesti plussaa, mut kuumemittari ei valehtele... Sen takia mä oon aina...
  4. H

Terve! Täällä on väsynyt akka, joka palelee näin helteillä. Villapaita päällä ja villasukat jalassa... Muutenkin oon tosi väsynyt. Lämmöt olleet viikon vähän koholla, että oiskohan tärpänny? Nännitkin on olleet arat, nyt on kyllä toivo heränny, mut tietty vuoto alkaa viikon päästä. Että se...
  5. H

Terve kaikki! Ihanaa kun on tosiaan tullut uusia, tervetuloa kaikki mukaan! =) Mä tulin pikaisesti lukemaan mitä tänne kuuluu, mut en kauheesti jaksa kirjotella, kun on tänään väsyttänyt aivan kauheesti. Laihdutus on nyt onnistunut sen verran, et mitä tässä pyöristyin, niin ne kilot on...
  6. H

Moikka! Tervetuloa uudet mukaan, kiva kuumeilla yhdessä. Vaikka toki sitä toivoo kaikille plussaa, mutta tässä odotellessa... :whistle: Täällä on nyt reissattu miehen kanssa, käytiin porin jazzeissa ja vähän muuallakin. Kuukausi vielä häihin, vähän jo jännittää moinen tapahtuma, vaikkei...
  7. H

Täällä on menossa kp 4. Ja mullekin vois laittaa kierron tasan 28 päivää, ottaa sen 24- pois kokonaan, kun nyt on useimmiten ollut 28 päivää. Nyt alkoi päivän myöhässä ja ehti jo toivoa parasta mut.... :kieh: Ihana kuulla, että kriisillä on suloinen tyttö... :heart: Ja taas lähden...
  8. H

Täälläkin "odotellaan" menkkoja. Tänään on kp 29, joten olisi pitänyt alkaa. Mahassa on juilinut kyllä jo monta päivää siten että ois menkat tulossa, mut... Ois se ihana yllätys kun olisikin raskaana. Ajattelin keskiviikkona testata, jos ei tätiä kuulu... jännittää...
  9. H

Moi! Mitenkäs on juhannuksesta selvitty? Pilkkis ONNEA!!! :heart: Ihana kuulla taas plussauutisia. Mä jännäilen jo teidän muittenkin puolesta, aika monella ne ikävät vuotopäivät lähenee... Tai sitten ei.. :p Mulla on nyt ihme tunne ollut mahassa pari päivää, mitä lie ilmavaivoja.. :laugh...
  10. H

Moikka! Täällä on kp 6 ja yk 5 lähti käyntiin. TOSIN me varmaan jätetään se varsinainen yrittäminen syksyyn ja jätetään touhuilut tärppipäivinä touhuamatta. Tai niin mä oon ajatellut tämän systeemin, mies meillä on malttamattomampi ja varmasti vonkaa juuri kierron puolvälissä... :D
  11. H

Täällä alkoi kp 1. Pikailmoitus... :kieh:
  12. H

Vau, ONNEA kaikille plussanneille!! Täällä on kunnon kevään siitepölyä ollut ilmassa, kun melkein kaikki naiset on raskautuneet.... =) Mulla taas pitäis alkaa huomenna menkat, kun on kp 28 ja nyt on ollu monen kierron ajan se 28. Nyt ei tosiaan ole peittoja pöllytelty kauhean ahkerasti, niin...
  13. H

Moikka pitkästä aikaa! Toivottavasti tulis paaaaljon plussia tänne taas. Me yritettiin jättää tämä kierto väliin yrityksen kanssa kokonaan, ettei varmaankaan tule mulle plussaa. Ei ainakaan ole ollut mitään oireita ollenkaan. On kuiteskin kiva jännittää teidän muiden kanssa, miten teille käy...
  14. H

Moikka! Pitkästä aikaa taas tulin tänne, oon nyt aika lailla ollut pihalla, siis ulkona.. :D Tylsää ollut, kun ei olla voitu yrittää vauvelia, vaan oon visusti pitänyt kintut ristissä näinä päivinä. No ehkä ens kierrolla... Niiskuneiti, mulla on kans joskus "raivopää" kausia. Ärsyttävää...
  15. H

Moi kaikille uusille ja vanhoille! =) Sainpas tänään siivottua.. Mies heitti aamulla matot ja itsensä pihalle, joten oli kiva musiikin tahdissa heilua täällä. On jotenkin energinen olo, saanut pari kiloa nyt alaskin päin. Oli pakko ottaa itseään niskasta kiinni kun häät on tosiaan elokuussa...
  16. H

Mitä ajattelette läskistä morsiammesta?

löydät puvun kun vaan rohkeasti menet morsiusliikkeeseen. Itse kävin eilen ja löytyi todella kaunis puku, vaikka olenkin iso. Ja minullekin liian isoja pukuja löytyi, vaikka olen sinua vain 10kg kevyempi. Helsingissä mainostettiin yhdessä liikkeessä, että löytyy morsiuspukuja kokoon 62 asti...
  17. H

Mä haluan naimisiiiiiiin!

ihanaa, kun on muitakin hääkuumeisia! Mä suunnittelen jo kovasti meidän häitä ja käytiin eilen kirkko ja juhlapaikka varaamassa. :D
  18. H

Valittaako teidän miehet...

Ei valita, koska jos haluaa emännän nähdä kauniina ja meikattuna, ei voi olettaa että se hetkessä välttämättä tapahtuu. Jätäpä itsesi meikkaamatta viikoksi, niin eiköhän mies ala arvostaa sitä, että pidät ulkonäöstäsi huolta ja olet miehen silmänilona... B)
  19. H

täällä tuli eilen täti kylään, kuten jo tässä aavistelinkin. Eli tänään kp 2. jos joku vaan osaa/viitsii listoja joskus uusia.
  20. H

onpas täällä ikäviä taas sattunut :hug: tikruliinille! Ja toiset on täällä laihtuneet, meikäläinen vaan paisunut, kun pullataikina. On tullut sen lyhyen raskauden ja km:n jälkeen 4 kg lisää... Jotenkin sitä on vaan puputtanut ruokaa ja kun tuo oma mies on niin loistava kokki. :/ Ens...

Yhteistyössä