Alkuperäinen kirjoittaja tyttitiina:
Miksei voisi oll kaunis?? Totta kai voi olla! Itse sain pukuni ihan morsiuspukuliikkeestä, niissä on isojakin kokoja että rohkeasti vain kysymään. Itse laitoin ensin mailia, että mihin kokoon asti on pukuja. Mulla oli tää http://www.sinceritybridal.com/eu_en/collection_popup.php?id=441&disc=
Mulla oli lähes sama puku, mutta ruusut olivat hieman vaaleampia, samoin korsetin raidat. Muuten sama. Miksi ei voisi olla kaunis? Minä tunsin puvussani, että korsetti silotti pahimmat kummut ja koin olevani kuin tuhkimo, sen yhden päivän sain olla prinessa, sen yhden päivän tunsin olevani kaunis. Pukua kehuttiin, samoin kampausta, kaikkea. Oloni oli hyvä unohdin tyystin kaikki 45 ylimääräistä kiloani. Kannoin morsiuspukuni kunnialla, ylpeänä, onnellisena ja niin kovin rakastuneena. Kaikki viisi lasta olivat morsiuslapsina. Nuorin, eka yhteinen lapsemme oli siloin 9kk ja vanhin 14v. Päivä oli kaunis.
Olin aina toinonut kirkkohäitä heinakuisen auringon alla ja ne sain. Kiloista viis. Tunsin itseni rakastetuksi ja sain rakkautta myös tuntea. Se oli onnen täyteinen päivä ja se onni jatkuu edelleen. Kaksi vuotta tulee täyteen kesällä ja kiloja karissut häiden jälkeen 15. en ole sen kummemmin laihduttanut, vaan tämä maalaiselämä on muuten vain aktiivisempaa, kuin kaupungissa.
Isokin nainen on kaunis morsian. Oikeanlainen puku tuo uhkeat muodot esille ja muotoilee vartaloa uskomattomalla tavalla. Onnea hurjasti jokaiselle täyteläiselle morsiamelle. Mekin olemme ansainneet päivän kaunottarena siinä missä missimitoissa olevatkin ja olkaamme ylpeitä siitä, että saamme olla hääpäivänämme sitä mitä olemme, oma itsemme :flower: