Hakutulokset

1. V

Äidit 40+

juu, veikkaan että on tän palstan isoin 1-vuotias !!!!
  2. V

Äidit 40+

Tässä mun pikku koripalloilijan 1-vuotis neuvolamitat: Pituus 82,5 cm ( 44) paino 12,5 kg ( 2,660 ) ja päänympärys 46,4 cm (33) suluissa syntymämitat, joten melkoista kasvua !
  3. V

Äidit 40+

Tete, suunnilleen samat kehitysvaiheet meillä, ja olen miettinyt joko se uhmaikä voi alkaa kun on niin omapäinen lapsi? Haluaa esimerkiksi kiivetä sohvalta ikkunalaudalle, ja seisoo siellä ja takoo nyrkeillään ikkunaa. Tämä on aivan himopuuha, ja jos ei pääse yrittää 100 kertaa uudelleen ja...
  4. V

Esikoinen 47-vuotiaana, juttua uusimmassa 2+-lehdessä

Discovery, Wau !!!! Minä sain kolmannen lapseni 43-vuotiaana, nyt on 1-vuotias. Yhden kerran yksi nuori ulkomaalainen äiti kysyi pihalla, tänä kesänä, että olenko lapsen mummo. Kysyin että mitä.....kahteen kertaan...ja sanoin että no en ole mummo vaan kuule ihan äiti, olin ihan hölmistynyt...
  5. V

Äidit 40+

Oivikki ja Tete, mitä kuuluu? en ole itsekään aktiivisuudella loistanut, mutta teidän kuulumisia ois kiva kuulla ....yksärillä tai täällä....mitäs muuten kun lapsi täyttää 1 vuotta oletteko te äidit joilla on jo 1- vuotias, Minni, Hepuli ja ketkäs muut, siirtyneet muille palstoille?
  6. V

Äidit 40+

Scootereista vastaan, että ovat todella hyvät, kunpa olisi hyvät sitten lumessakin, uskoisin. Ostin Lastentarvikkeesta, maksoin 279 koska oli poistuva väri, tarjotuksessa, hittivärit oli muistaakseni jotakin 330-340 euron luokkaa. Mulla on sininen, valkoisella rungolla, ihan kiva. Hintaan...
  7. V

Äidit 40+

tuskin ketään kiinnostaa, mutta ostin Emmaljunga Scooterit, ja tänään kävelin pitkän lenkin osittain hiekalla osittain asfaltilla, ja olen erittäin tyytyväinen kärryihin, parhaat tähän mennessä. Hyvä työntää ja lapsi oli kuin kotonaan.
  8. V

Äidit 40+

Joo mullahan on matkarattaat, Peg Perego Si, ne on hyvät ja helppo laittaa autoon. Ajattelin vaan myydä yhdistelmävaunut pois, turhan raskaat, ja ostaa sellaiset rattaat jotka kulkee myös lumihangessa, muistatte varmaan viime talven miten vaikeata oli vaunujen kanssa hangessa. Jos jollakulla...
  9. V

Äidit 40+

Oivikkia kaipailen, oletteko kesälaitumilla, itsekin olen laiskasti kirjoitellut, mutta miten kesä on sujunut teillä? terkkuja=)
  10. V

Äidit 40+

Turvaistuimista: meillä on Britax Multitech, se on aluksi selkä menosuuntaan voi kääntää ja täytyykin kääntää jossakin vaiheessa kasvot menosuuntaan. Toistaiseksi olen tyytyväinen, ollut käytössä huhtikuusta saakka. Rattaista, olen myös miettinyt että ostaisko Emmaljunga Scooterit tai Brion...
  11. V

Äidit 40+

näppäriä lapsia, mihin vielä yltävätkään elämässään?? mun pikku "remontti-Reiska" ei leiki juuri leluillaan, mutta velmuilee kaikkea muuta, säätää uunit, mikrot, digiboksit, ruuvit, saranat, ovenkahvat : tässä on ainakin mies jolla on kädentaitoja. Kirjoja ja lauluja hän rakastaa, sekä...
  12. V

Äidit 40+

Morticia, onnea ja tervetuloa:flower: meillä 11 kk pikkumies kävelee taaperokärryn kanssa, kyllä aika menee nopeasti....
  13. V

Äidit 40+

Hei Minni, olipa kiva lukea teidän kuulumiset, aika hiljaista näin kesällä tällä palstalla. Kyllä aika kuluu nopeasti !! Onnea 1-vuotiaalle :flower:
  14. V

Äidit 40+

Päikki, Hepuli, Minni ja muut, kohta ensimmäiset lapset on 1-vuotiaita, mitä teille kuuluu, ette ole kirjoitelleet hetkeen. Oli aina mukava lukeat teidän juttuja, kun lapsen kehitys meni vähän edellä omaa, tiesi vähän mitä odottaa seuraavaksi. Hyvää Juhannusta muuten kaikille !!!!!
  15. V

Äidit 40+

Sela, meillä on käytössä refluksiin sekä Antepsin että Nexium, täytyypä googlettaa tuota sinun lääkettä, siitä lääkäri ei ole koskaan maininnut mitään. Pojalla alkoi lääkitys vasta 8 kk kohdalla, ei yhtään voinut olla mahallaan, ja kehityskin viivästyi, tuli salamaharppaus ja uusia taitoja heti...
  16. V

Äidit 40+

Sain lapsen huoltajuuden , enempää en uskalla tässä kirjoittaa. Poika on levoton, olen ajatellut että pitää lopettaa imetys varmaan, kun heräilee yöllä ja haluaa tissitellä monta kertaa, olen siihen aika väsynyt ja kyllästynyt. En tajua, on niin kiinni minussa, ei ollut näin pahaa tai ihanaa...
  17. V

Äidit 40+

Onnea Tete-a-tete, lisääntykää ja täyttäkää maailma :D Milloin on laskettu aika? Sitä se yhteen muuttaminen teettää, nuoripari....
  18. V

Äidit 40+

Tein semmoisen huomion, että Libero on taas muuttanut vaippamalliaan, vaihdoin Pampersista Liberoon kun Libero oli jotenkin paksumpi ja paremmin istuva, nyt kun ostin uuden vaippapaketin oli Liberokin sellainen tosi ohut ja uudistettu. Paketissa luki jotakin että Action slim fit, ja ainakaan...
  19. V

Äidit 40+

Hei vaan kaikille, meillä asuu pikku riiviö 9,5 kk joka nousee seisomaan tukea vasten joka paikkaan ja kaatuilee ja tekee pahojaan, räplää kaikkea mitä ei saisi, joten on koko ajan vahdittava ja mentävä perässä, siinä yksi syy etten ole koneelle juuri ehtinyt. Ylhäälle on tullut kerralla neljä...
  20. V

Refluksia lisäävät ruoka-aineet

Kukaan ei näköjään vastaa ? Hain Nexiumin ja annosrae pussi sekoitetaan 15 ml vettä, on muuten iso määrä antaa ruiskulla vauvalle, onneksi vain kerrran päivässä. En oikein tiedä onko vaikutus erilainen kuin Antepsinissa, välillä on kitinää ja pulauttelua...mikä mistäkin sitten johtuu. Olisi...

Yhteistyössä