Hakutulokset

1. T

Toukokuiset 2019

Onnea taas uusille plussaajille! Toivotaan että pienet pysyy kaikilla matkassa! :love: @kiirula Sinulla ei taida kuukautiset vielä olla kauheasti myöhässä? En olisi vielä huolissaan haaleista viivoista. Eiköhän ne siitä vahvistu. :geek: Voi ei miten nää päivät matelee! :D Tänään ajattelin...
  2. T

Toukokuiset 2019

Millasia oireita teillä on? Mulla on välillä kuvotusta, mutta ei vielä pahaa. Aamupala ei tänään meinannut mennä alas. Mahassa kans välillä juilii ja kiristävä tunne. :confused: Ja väsyttää, mutta tosiaan oon myös flunssassa nyt. Onneksi ei enää kuumetta. Varmaan taas 6+ viikolla vois odotella...
  3. T

Toukokuiset 2019

@roona Erimerkkisillä testeillä tulee kyllä eri vahvuisia viivoja. Toivotaan sinne viivojen vahvistumista. :love: Onnea kaikille uusillekin plussanneille! Mä ajattelin kans huomenna uskaltaa varata ekan neuvolan, kun esikoiselle pitäisi varata 2v neuvola. Mulla on takana tosiaan huhtikuussa...
  4. T

Toukokuiset 2019

@Kirsey Onpa kiva ettei tarvi jännittää enää pitkään. Eiköhän maanantaina jo jotain voisi näkyä testissä. :p @roona Teitkö uuden testin tänään? :geek:
  5. T

Toukokuiset 2019

@Kirsey Jännää. Milloin meinasit tehdä ekan testin? Mullakin oli oireita ennen plussaa ja sit pari pv ennen ku menkkojen piti alkaa nii turvotus yms. katosi. Aattelin et no kuvittelin kaiken, mutta plussa tuli.:D @Herqqu Kiitos! Se on totta. Turha murehtia etukäteen. :) Tänään on oksettanut...
  6. T

Toukokuiset 2019

Kiva kun alkaa muitakin löytymään! Onnea molemmille!:love: Meille tää ois toka lapsi. Mä ajattelin mennä varhaisultraan myös joskus viikoilla 6-9. En oo vielä oikein päättänyt. Oireita ei vielä kauheasti ole. Vähän kuvotusta ja mahaa juilii välillä. Nyt on kyllä kova flunssa päällä ja...
  7. T

Toukokuiset 2019

Toivotaan joo! :love: Tuuhan sitten kertoo kui kävi! Jotainhan sun kehossa on varmaan sitten ainakin meneillään. :geek: Mä suosittelen semmosia marketista saatavia pregcheck liuskoja. Ne on halpoja ja luotettavia! Semmonen lila paketti missä on kukka. Ite sain niihin heti tummemman viivan ku...
  8. T

Toukokuiset 2019

@Kirsey Okei. Piinaviikko jäljellä. :D Mulla on siis jo menkat pari pv myöhässä. Tein ekan testin joku 6pv ennen ku menkkojen ois pitäny alkaa, ja puhdas nega tuli tietty. Mut sit tein pari päivää ennen vielä, nii tuli jo selvä haalee viiva. Eihän sitä tosiaan oikein muuta pystynyt ajattelemaan...
  9. T

Toukokuiset 2019

@Kirsey Kuulostaa kyllä lupaavilta oireilta! Itsellä juuri samanlaisia oireita ollut. :) Milloin sun menkkojen pitäisi alkaa? Vai onko jo myöhässä. Pidän peukkuja teille. :rolleyes:
  10. T

Toukokuiset 2019

Joko täältä alkaisi löytymään toukokuun - 19 odottajia? Olisi kiva vaihtaa ajatuksia. Itsellä kaksi keskenmenoa jo takana tälle vuodelle. Kovasti jännittää ja päivät matelee! La olisi varmaan 1.5.19. Laittakaa viestiin punaisella LA/nimimerkki/ikä/mones lapsi/sairaala, jos haluatte listalle...

Yhteistyössä