Hakutulokset

1. T

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Pitää oottaa, jos se siitä tulis näkyviin paremmin. Pitää tehä torstaina tai perjantaina uus testi jos tummuis tuo viiva :)
  2. T

Tuossapa auki ja päivä valossa kuvattu :)
  3. T

Itsellä menossa nyt kp 39/37 eikä menkkoja kuulu ja testit näyttää negaa. Vai näkeekö joku tuossa testissä jotain?
  4. T

Kiitos! :) Pitää itekki pitää vielä peukkuja pystyssä :D
  5. T

Joo onneks tuli jatkettuu ja myös hyödynnettyy. Huomenna pitäs alkaa menkat ja raskautesti näyttää negatiivista :/ Silti on ollu raskauden merkkejä, mutta en usko että olen raskaana. Yk5 jo menossa ja rupee jo usko loppumaan kun ei tärppää ees vaikka on ovulaatiot tikutettu :D
  6. T

Joo luulin että olis ollu ovis, mut omien laskujen mukaan ei voinu olla vielä nii jatkoin onneks tikutusta nii löyty se oikee ovis :) En vieläkään tiiä mikä ihme "plussa" se aiempi oli, mutta olin ollut edellisenä päivänä juhlimassa nii oisko se jotenki vaikuttanu.
  7. T

Kun kontrolli viiva ilmestyy testiin on testi onnistunu. Miulla ilmesty aina haalee viiva testiviivan paikalle, mutta kun ovulaatio tuli oli testiviiva punaisempi kuin kontrolli viiva. Liitän vielä kuvan jos ymmärtäisit mitä yritin selittää :) (kuvassa viimeiset testit ovat positiivisia)
  8. T

Tänää kp 35/37 ja dpo 12. Pitihän se mennä jo testaa mut negaa näytti, eikä haamuviivaakaan näy vaikka kuinka yrittää kattoo :/ voiko vielä plussaks muuttua viikolopun aikana vai rupeanko menkkoja odottaa?
  9. T

Ei mun mielestä ihan vielä oo. Mut saattaa toi kuvaki hämätä sen verran. Pupustelee vaan ;) saattaa esim huomenna olla jo selvä plussa.
  10. T

Itselläni on nyt viikko ovulaatiosta ja menkkojen pitäisi alkaa viikonloppuna. Olen nyt muutaman päivän ihmetellyt todella runsasta valkovuotoa, niin runsasta että alushousut kastuvat ja tuntuu että olisin pissannut housuun :D Yleensä tässä vaiheessa on jo kuivakausi menossa minulla. Voisiko...

Yhteistyössä