Hakutulokset

1. T

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Raskaustesti tehty ja se oli negatiivinen eli eiköhän siis ovulaatiotesti ole positiivinen :) ihmetyttää kyllä tuo aikaisempi ovis "plussa" tuolla :0
  2. T

Joo on aika säännöllinen tuo 37 päivän kierto. Näyttääkö raskaustesti jo plussaa jos sen tekee? :0 enkä kyllä tiedä onko tuo 5 päivän "plussa" miten uskottava sillä olin edeltävänä päivänä hiukan juhlimassa ja muutamia alkoholiannoksia tuli juotua. (En tiedä vaikuttaako alkoholi noihin...
  3. T

Ekaa kertaa ovistestit käytössä ja nyt on omasta mielestä positiivinen tulos. Osinkin kysyny teidän mielipidettä asiasta, kun täällä on varmaan ihmisiä, jotka on tikutellu pitenpään ku minä :) Luulin kyllä että olisi ollut ovis jo tuolla 5 päivä, mutta itse olin laskenut sen täksi päiväksi siksi...
  4. T

Hervan tauti-kohtalotovereita?

Tänne ei ole kukaan vähään aikaan kommentoinut mitään, mutta sain eilen tietää että sikiöllä on varmaan hervan tauti. Ensi viikolla raskauden keskeytys ja viikot on nyt 21+0. Onko kukaan yrittänyt lasta uudelleen tämän jälkeen ja jos on nii onko onnistunut?

Yhteistyössä