Hakutulokset

1. T

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Esikoinen toiveissa, joko testasit uudelleen? :) Mulla oli tosiaan eilen nega ja aamupäivällä tuli pieni määrä haaleaa vuotoa, ajattelin, että nyt ne menkat alkaa vaan eipä edelleenkään! Tämä ei ole yhtään normaalia minulle. Kierto ei ikinä veny, paitsi silloin kun olen ollut raskaana. Menkat...
  2. T

Ihanaa! Onnea! :)
  3. T

Näkyy sulla joku viiva tuolla! Voi vitsit! Toivottavasti vahvistuu. Mullakin alkoi menkat... Että se siitä. Ja samoja fiiliksiä. Tekis mieli luovuttaa. Rahaa palaa. Aina ajattelen kans että nyt loppuu himotestaus ja yleensäkin asian ja kropan miettiminen.. Jotaki muuta tämän tilalle vaan eih...
  4. T

Testaat tietenkin! Sulla kuitenkin niin kutkuttava tuo tilanne! :) Mulla vielä yks perus rfsu. Jos siinä ei huomenna mitään näy ni pidän taukoa testauksesta. Mikäli menkat pysyy pois ni alkuviikosta sitten taas ma.. Ti. Sulle kans peukut pystyssä! :) tuu kertoo sitten
  5. T

Samaa itse ajattelin, että eikö olis aika myöhään ja jotenki mietin että tulisi aiemmin lyhyen kierron vuoksi. Kaikki onkin vain olettamuksia ja kehoa kuunnellen, en voi sata varma olla oviksesta mutta sen tyylisiä kipuja oli. Joskus en tunne, joskus ne on lieviä ja toisinaan taas voimakkaita...
  6. T

Minulla "erikoinen" tilanne. Kierto ollut 22-26kp tänä vuonna. Viime aikoina enimmäkseen 24, viimeeksi 22. Tänään on kp 26. Menkkoja ei kuulu. Raskaustestejä ole tehnyt, monta!! Ei edes viivanpaikkaa. (tulipa siis testattua apteekin oma sekä ultra, rfsu herkkä, rfsu perus.. Eikä missään viivaa...
  7. T

Näyttää kyllä niinkuin punertais! Jospa lähtis nyt vahvistumaan :)
  8. T

Nään haalean haamun!
  9. T

Toivottavasti sulla kunnon plussa tulossa!! Olen kyllä itekin tuollaisia saanut samalla testillä. (mulla ollut viime aikoina valitettavasti turhia haamuja/viivanpaikkoja :( Kerro miten kävi! :)
  10. T

Omasta tilanteesta tulin kirjoittaa että eilen illalla dpo 9 / kp 22 alkoikin menkat! Tämä on naurettavaa. Nyt useamman kierron oli jo 26 päivää, sitä ennen oli varmaan puolivuotta sen 24 päivää ja nyt alkoi jo näin aikasin. En ala edes haaveilemaan mistään kiinnittymisvuodosta, tuskin se sitä...
  11. T

Oletko kerennyt testata uudelleen? :) mulla silloin neljä vuotta sitten kävi niin että sain joka toinen päivä sen haalean haamun testiin. (aloitin testauksen dpo7) oisko sitten ollut dpo 10 tai 11 kun tuli jo selkeämpi plussa, mutta ei mikään super vahva silloinkaan.
  12. T

Tein tänään apteekista ostetun testin, exacto merkkinen. (ei herkkä) eikä siihen tullut yhtään mitään, täysin nega. Joten uskon, että eilinen oli viivanpaikka ja nyt sitten vaan menkkoja odottelemaan. :( Kp 22/26 (olisi jo mun käsityksen mukaan edes hento haamu pitänyt näkyä.)
  13. T

En huomaa väriä. Täytyy tässä testailla kun kerta testipäiviä on vielä kivasti jäljellä..
  14. T

https://aijaa.com/t3Lqgb Mielipiteitä, Viivanpaikka vai haamu? Dpo pitäisi olla 8. Rfsu herkkä. Näkyi haaleaa heti ja viiva on tummunut ajan kuluessa. Tein 3h pidätyksellä iltapäivästä.
  15. T

Hirveesti en osaa sanoa, mutta itellä ainakin raskausoireena alussa ollut aina nuo menkka ja repäisykivut. Jos sulla on vaan niin Myöhänen ovis ollut ettei vielä näy testissä. Oisko verikoe jo paikallaan? tulis ainakin selvyys, tsemppiä! Tuu kertoilee! :)
  16. T

Ootko testannut uudelleen? :)
  17. T

Mites sulla kävi? Viiva tuossa on mutta nuo testit ei mulla niin tuttuja. Onko tuo toinen jotenki kauempana.. Mutta oot varmaan jo saanut asiaan selvyyden? :)
  18. T

Jep, r testi tänäänkin nega. :/ Menkkakipuilua ja hieman veristä vuotoa. Se oli sitten lyhyempi kierto tämä. Ja ei siis minun kannata nuita ovistestejä kokeilla r testeinä :D
  19. T

Mulla nyt kp 22/25 että että, tiedäpä tässä. En kyllä ollut pidättänyt pissaa edes kahta tuntia ennen ku tein r testin, Vaan kyllä luulis että silti joku hailura olis näkynyt..?? Ärsyttää kun toiveet heräilee vähän väliä. Menkkakipuilua edelleen.
  20. T

https://aijaa.com/F1x9zH https://aijaa.com/IHske2 Tämä jotenkin hämmentää. Onko aivan turhaa touhua..?? :D alin eilen, keskimmäinen aamulla ja ylin äsken tehty.

Yhteistyössä