Hakutulokset

1. K

❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

Wau, luinko oikein et ois eka plussa saatu tänne? Mahtavaa! :love: Tänne ei kummempaa, kp22 ja tuli pientä tuhruttelua. Sisäinen optimisti haluis nähdä tän toki kiinnittymisvuotona mutta pessimisti (tai realisti) epäilee keltarauhasen vajavuutta.. Äh, ei auta ku ootella. Mut nyt oon päättänyt...
  2. K

Hui, onpa täällä viestejä! :) Mulla oli tarkoitus testata ovista tässä kierrossa mut ollu niin kiire kokoajan että se ikäänkuin unohtu :D no, lämmöt on 37.1 mikä on mulle korkea, joten saattaa olla että tässä kierrossa on ovis tapahtunut. Talleteltu on kyllä ihan mukavasti, joten ehkä pienet...
  3. K

Kappas, täällähän on käyty keskustelua! @Karkki95 Kyllä minusta sinun kannattaa soittaa ja pyytää hoitojen alottamista. Ootte kauan yrittäny ja koska teillä on halu hoidot aloittaa, niin en kyllä keksi syytä miksi niitä lykättäisi. @Nonsk Se on tuo paino varmaan aina naisille semmonen...
  4. K

Tänään iski vähän masis kun tajusin, että kohta on taas joulu eikä tänäkään jouluna taideta sitä parasta lahjaa saada. Jotenkin tuntuu että on hirveän väsynyt tähän, sitä hirveen paljon kuitenkin elää tän yrityksen mukaan. Just laskee kuukautiskierron mukaan, et voiko lähtee juhliin ja millon...
  5. K

Taidan toistaiseksi jatkaa molemmissa, täällä varmaan aktiivisemmin. Ja salaisesti käyn kyttimässä myös kaikkia piinailu- ja testailuketjuja :D
  6. K

Oudoimmat päivät ikinä! Oon jo muutaman päivän ollu oikein hyvällä tuulella muuten, mutta aina kun mies puhuu mulle niin heti nousee ärtymys enkä ollenkaan tiiä miksi :ROFLMAO: hullu akka! :D Pariin otteeseen tullu myös yhtäkkisenä "humahduksena" törkeen huono olo, joka menny ohi sit muutaman...
  7. K

Toiveena vauva 2017-2018

@NuttyKitty Iik! Peukut pystyssä :) Jopa minä, puolisokea kurppa, nään tuossa selvän haamulaisen!
  8. K

Kyllähän se aina pettymys on kun menkat alkaa. Useimmiten ei ole edes uskoa onnistumiseen mutta silti sitä toivoo ja pettyy sit. Oon yleensä testannut kuitenkin varalta, koska letroja syön enkä niiden kanssa halua ottaa riskejä. Tässä kierrossa lämmöt on pysynyt kohtuu matalalla kokoajan...
  9. K

@diadora Tervetuloa! :)
  10. K

Mä oon aika avoimesti kyllä kertonut, että lapsi on toiveissa mutta et en välttämättä saa. Meiltä ehkä just sen iän vuoksi melko paljon kyselläänki lapsisuunnitelmista ja oon kokenu helpommaksi kertoa rehellisesti, välttää ne vaivautuneet hetket. Ja toisaalta mukava kun voikin sit jutella...

Yhteistyössä