Hakutulokset

1. K

❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

@Wolt Tervetuloa ja kovasti jaksamista myös sulle! Tähän tarvis taas semmosen halaavan hymiön mitä täällä joskus aikoinaan olikin.
  2. K

@iitata siis joo, olin minäki heti innostunut nuo letrot ottamaan käyttöön. Meillä oli tarkotus mennä jo syyskuussa ekaan inssiin ja kun se peruuntu ja huomasin olevani helpottunut ettei vielä hoitoja aloitettu, niin päätettiin sit niitä lykätä kun koettiin ettei olla vielä valmiita luopumaan...
  3. K

No minäkinpä tulen mukaan, vaikka aamun tässä oon pähkäilly et onko tää ketju mua varten kun oon vähän laiskanlainen kirjottelija. Kunnon kinttaat 31v. Ya 3/15 (letrot apuna 6/16 alkaen) ja kp 16/28-30. 2.lapsi. @-tanjuska lle kovasti tsempityksiä! Niinku aiemmin oon saattanu toisessa...
  4. K

Toiveena vauva 2017-2018

Tästä tais sitten kuitenkin tulla ovuloimaton kierto, oli lupaavasti koholla lämmöt kp11 mut laski tosiaan sit. Nyt alkaa olla liukkaat ja muutkin oireet ohi ja lämmöt edelleen samassa ku aina. Alavatsa ja "kohdunsuu" jotenkin niin hellänä, ettei tarvi talletella edes harrastuksen vuoksi :D...
  5. K

Toiveena vauva 2017-2018

Hätähousu mikä hätähousu, eipä tässä vielä millään dpo:lla ollakaan kun lämmöt laskikin takas normiin eli hetkellinen kohoaminen oli jotain muuta. No talletuksia on kyllä tehty siihen malliin, että jo on kumma jos ei natsaa! :D tänään ollu taas vähän tykytyksiä oikealla ja kohdunnapukka taitaa...
  6. K

Toiveena vauva 2017-2018

Haaveilijalle tsemppiä tutkimuksiin! Meillä vika löyty helposti, kun sitä olin osannu jo epäillä eli pcos. Hoidoista en osaa kertoa mitään kun me sinnikkäästi halutaan uskoa onnistuvamme pelkällä oviksen "buustauksella" eikä oo hoitoihin vielä haluttu lähtee. Periaatteessa pitäs olla...
  7. K

Toiveena vauva 2017-2018

Kyllä mulla tulee välillä epävarmuus vaikka yksi lapsi ennestään jo onkin. Ja elää tehdessä aloin vielä synnytyssalissakin miettiä, että onkohan musta tähän :D nyt kun lapsi on niin iso, niin välillä miettii, et jaksaako alottaa alusta kun pienessä lapsessa on kuitenkin niin kiinni. Mut...
  8. K

Toiveena vauva 2017-2018

Huh, muutamaan päivään ei oo jaksanut eikä ehtinyt täällä vierailla kun on ollut aamuputki töissä.. Mä en todellakaan ole aamuihminen :D Mua ei oo oikeastaan häirinnyt vaihtuvuus täällä, toki en muista puoliakaan täällä olevista sillälailla, että osaisin lukiessani aatella et kauanko...
  9. K

Toiveena vauva 2017-2018

kp1. Tällä kertaa jäikin yllättävän lyhyeksi kierto, mutta koska pyrin olemaan positiivinen, niin mietin et jos tässä kierrossa onnistus niin voitas sit jatkossa viettää yhteissynttärit esikoisen ja vauvan kanssa :D Tosiasiassa usko on kyllä melko vähissä...
  10. K

Toiveena vauva 2017-2018

Ääh, tää on yks niitä päiviä kun kaikki on sieltä ja syvältä.. :poop: Olin aivan päättäny, että tää on mun kuukausi ja saan haluamani työn ja tuun raskaaksi jne jne. Ei oo perkele! :mad: Olin jotenkin aivan varma, että nyt on tärpänny mut näin kp 24 (dpo10) on hyvä alottaa kevyellä...
  11. K

Toiveena vauva 2017-2018

Tänään dpo8 ja vessassa käydessä rusehtavaa/punertavaa limaa (pahoittelut tarkasta kuvauksesta :D ), meinaa vähän ahistaa et jos jo viikko ennen oletettuja menkkoja alkaa taas tiputtelu. Noh, eipä passaa vielä hätäillä. Oikeastaan tämä ei ois kovin hyvä aika raskautua, kun ois uuden työn etsintä...
  12. K

Toiveena vauva 2017-2018

Onko hajamielisyys raskausoire :D en tajua mikä varhainen dementia mulle on iskenyt, unohtelen asioita ja kotityötkin tuntuu älykkyystestiltä.. Voin kertoa, ettei ole kovinkaan älykäs kun oot viikonlopun pessy samaa koneellista pyykkiä ihan vaan siksi kun unohdat puolet pyykeistä koneeseen ja...
  13. K

Toiveena vauva 2017-2018

Ainii! Se ruokahalu unohtu itellä, tuntuu että voisin vaan syödä ja syödä. Piti alkaa sokerilakkoon, aattelin et jos tällä ruokahalulla vetää jotain suklaata tms niin alkaa kyllä maha kasvaa mutta ei siitä syystä, mitä toivoo :LOL: On: glow sanoo, että tänään ois dpo5 ja kylläpä se siinä taitaa...
  14. K

Toiveena vauva 2017-2018

Ihania plussia!:love: onnea matkaan :) Toissailtana jomotteli oikeaa munista ja eilen oli jo lämmöt humpsahtanu asteen verran ylemmäs, että oiskohan nyt sit vaikka dpo 1. En aijo tässäkään kierrossa sen kummemmin alkaa piinaileen.. Eikä kyllä ehdikkään, semmosta juoksua ollu ja tulee jatkumaan...
  15. K

Toiveena vauva 2017-2018

Testasin varmuuden vuoksi vielä tänään, kp3 ja ei tullu enää edes haamua joten pääsen ku pääsenki alottaan letrot, Jee! Nyt päätin, että tämä on the kierto. Nyt se tulee se kunnollinen, vahva ja pysyvä plussa!:LOL:
  16. K

Toiveena vauva 2017-2018

Täällä ilo on hävinny, vuoto niukkeni samana iltana ko alko. Tulee pyyhittäessä verta mutta siteeseen vaan rusehtavaa tuhrua ja clearblue näyttää haamujen esiäitiä. En varmaan mitenkään uskalla alottaa letroja huomenna vaikka kyllähän tuo jo ainakin on selvä, että ei oo kyseessä mikään...
  17. K

Toiveena vauva 2017-2018

Jatkampa oma napaisesti, soittelin tuossa polille ja ilmoitin, että lykätään inssiin lähtemistä vielä. Tuli puheeksi tämä kierto ja hoitaja arveli, että kiinnittymisyritys ois tosiaan ollu jonka vuoto on nyt sit "pilannut". Kehotti kuitenkin vuotoa seuraileen ja mahollisesti tekeen testin ennen...
  18. K

Toiveena vauva 2017-2018

Täällä kp33 vaihtuki kp1, aamulla oli lämmöt laskenut siihen malliin että arvasinki vuodon alkavan. Ei siis tarvetta uusintatestille. Näin kipeitä ja runsaita menkkoja ei oo kyllä taas hetkeen ollu :confused: toisaalta aattelin positiivisesti, että ehkä siellä joku kiinnittymisyritys on ollu ja...
  19. K

Toiveena vauva 2017-2018

Tein lauantaina apteekin omalla testin ja siinä tuijotellessa ei näkynyt mitään. Se sit unohtu tuonne kaappiin ja äsken roskia kaivellessa osu silmään ja siellä oli kaks viivaa :eek: mut eikös se apteekin oma voinukki kuivuessaan tehä sen toisenkin viivan vaikkei raskaana ookkaan.. Noh, nyt...
  20. K

Toiveena vauva 2017-2018

Aivan mahtava plussa-aalto täällä, ihanaa! :love: On: ei mitään, ei niin mitään :D menkat pitäs alkaa viimeistään maanantaina ja varmasti alkaakin. Tässä kierrossa ei oo tosiaan minkäänlaista "oireilua" havaittavissa, ei edes niitä kuviteltuja. Ei juuri kyllä menkkaoireitakaan, mitä nyt yhtenä...

Yhteistyössä